17 Ocak 2008

Kumru Atatürk İlköğretim Okulu Baştan Sona Yenilendi!

Bir süre önce Dünyaca ünlü uçak firması Boeing, Kumru Atatürk İlköğretim Okulu'na 22 bilgisayardan oluşan Laboratuar kazandırmıştı.
Boeing Firması Kumru Atatürk İlköğretim Okuluna tam donanımlı bilgisayar lobaratuvarı kurulması için maddi destek sağlayarak büyük katkıda bulunmuştu.


2000 yılından bu yana eğitim alanında sürdürmüş oldugu sosyal sorumluluk kapsamında 12 ilde 44 projeye imza atan, ülkemiz genelinde 15 bilgisayar laboratuarı ve ekipmanı sağlayan Boeing Firması İlçemiz Atatürk İlköğretim Okuluna 22 bilgisayardan oluşan tam donanımlı bilgisayar sınıfı kazandırmıştı. Yapılan törene Boeing firması
Türkiye Başkanı Greg PEPİN, Kumru Kaymakamı Özgür KÖRÜKÇÜ, Kumru Belediye Başkanı Ticabi CİVELEK, Garnizon Komutanı Murat AYYARKIN, Daire Amirleri, öğretmenler, öğrenci velileri ve çok sayıda vatandaş katılmıştı.


Donanımlı Bigisayar Sınıfının oluşmasından sonra Okul Müdürü Necdet Cep, okulun tamamının yenilenmesi ve modern hale gelmesi için okul idaresi, öğretmenler ve velilerle birlikte yoğun bir çalışma içersine girdi. Okulun dış duvarları tamamen boyanarak okula yeni bir çehre kazandırıldı. Okul idaresinin bulunduğu bölümler ve okulun diğer sınıfları boyanarak bütün perdeler yenilendi. Öğrencilerin güvenliğinin sağlanması amacıyla okulun uygun yerlerine kameralar yerleştirildi. İl Özel İdaresinden Tadilat kapsamında okul adına tahsis edilen ödenekle tüm okulun kapıları, tesisatı ve çatı onarımı yenilendi.


Taşımalı eğitim kapsamında çevre köylerden ve Kumru ilçe merkezinden toplam 950 öğrencinin eğitim ve öğretim gördüğü ve 50 öğretmenin görev yaptığı Kumru’nun en büyük okulu olan Atatürk İlköğretim Okulu Müdürü Necdet CEP katkı yapanlara teşekkür ederek Kumru Habar’e şu açıklamayı yaptı.


“Boeing firmasıyla ilişkilerimiz devam etmektedir. İki öğrencimiz 03-08 Şubat 2008 tarihinde İzmir’de yapılacak olan uzay kampına davet edildi. Öğrencilerin tüm masrafları Boeing firması tarafından karşılanacak.
Daha önce yapılan Açılış törenimize katılarak bize destek veren ve okulumuzun modern bir hale gelmesi için yoğun çaba sarf eden başta kaymakamımız Özgür KÖRÜKÇÜ olmak üzere Garnizor komutanı Murat AYYARKIN’na, Belediye Başkanı Ticabi CİVELEK’e İl Milli Eğitim Müdür Mardımcısı Mehmet ARSLAN’na, Emniyet Amiri Okan ÇAKIR’a, İlçe Tarım Müdürü Vedat AYDOĞAN’na, Kütüphane Müdürü Osman KASIMOĞLU’na,Milli Eğitim Müdürü Abdul Kadir HOCAOĞLU’na Milli Eğitim Şube Müdürü Erol BAŞAR’’a Kaymakamlık Yazı İşleri Müdrü Niyazi TOMBAŞ’a, İl Genel Meclis Üyesi Cemal SALGUT ve İsmet ERÇAL’a, Emekli Öğretmen Adem İÇEDEN’e,Özellikle okulumuza bilgisayar sınıfının kurulmasına vesile olan Boeing firmasının taşeronu İş adamı idris İÇEDEN’ne ve okul idaresi arkdaşlarım ve öğretmenlerimize sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.” Dedi. *Bekir AKKAYA/KUMRU HABER/KUMRU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...