29 Ocak 2008

KUMRU İLÇESİ KAR ALTINDA---İŞTE FOTOĞRAFLAR

Bu sabah kalktık sokaklarda 50cm kar var. Ben de gurbetteki arkadaşlara bu görüntüleri çektim. 29 Ocak 2008 salı saat 11. 45 umarım beğenirsiniz arkadaşlar.
Elektrikler kesik,internet daha yeni geldi ve ben hemen resimleri size ulaştırıyorum.*Murat Yürekli/Kumru

Bekir AKKAYA'nın Notu: Bugün 29 Ocak 2008 Salı
Kumruya bu yıl ilk kez bu kadar kar yağdı. Sık sık elektrikler gitse de TEDAŞ görevlileri 24 saat görev başındalar. On gün öncesinden aldığım bir bilgiyi sizlerle paylaşmış olayım..
.Kumru'ya gelen elektrik hatları gerçekten zor yerlerden geliyor. Ama buna rağmen KUMRU TEDAŞ bir kaç hafta önce 10 personel daha geldi. Ve 24 saat gelen personel görevde...Yani daha önce bir kişinin yaptığı işi şimdi 10 kişi yapıyor...Bundan böyle Kumru'da pek elektrik ksintisi olmaz. Ümit edşiyorum olmayacak. Şimdi neden kesiliyor ya diyenlere : Böyle bir kar yağmasında çok sayıda direkler kar nedeniyle yıkılıyor. Bu nedenle elektirk kesilebiliyor. Ben bugün biliyorum, Tedaştaki görevliler Korgan'a yakın mıntıkada devrilen direğin yerine başka bir hat çektiler....
İŞTE KUMRUDA YAĞAN KARIN FOTOĞRAFLARI: MURAT YÜREKLİNİN OBJEKTİFİNDEN


























*BEKİR AKKAYA/MURAT YÜREKLİ/KUMRU HABER/KUMRU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...