2 Haziran 2008

Muhterem Bekir Kardeş, /Av. Metin SALMAN /İSTANBUL

"Kumruhaber" sitesinin oluşum, gelişim ve devamını sağlayan Muhterem Bekir Kardeş,
Kıymetli dostlar, arkadaşlar,
Müspet şahsiyetler ile iyi işlerden yana tavır koyanlar,
Hepinize sağlık, afiyet ve saadetler diliyorum.
İSTANBUL İSKİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜNDE AVUKAT OLARAK ÇALIŞIYORUM. (demircili köyünden AV. NİYAZİ YAYCIOĞLU kardeşimle aynı büroyu paylaşıyoruz)
İstanbul'un nüfusunu ve buna paralel olarak gelişen çevre ve insan sorunlarını dikkate alırsak, hakikaten müvekkilim kurumun ve özelde bizlerin işleri hayli bir yoğun. Ancak bugün, reklâm arası vermek ve bir nebze olsun rahatlamak babından, kısa bir süre için de olsa kumruhaber sitesinde gezindim.



Nakıs olan insanın yapısında olduğu gibi, elbette bu sitenin de eksi ve artı yönleri mevcuttur. Şahsım olarak, bu sitenin artı yönlerinin çok olduğunu düşünüyorum. O
bakımdan, eksi yönlerin düzeltilmesini temenni ediyor, artı yönlerini ise destekliyorum.

Yeri gelmiş iken ifade etmek gerekirse, mesaj bölümlerinin, genelde şahsi atışma ve sataşma yeri haline geldiğini görüyoruz. Tabi ki güzel olanları da var, onları inkâr edemeyiz. Bir de mesajların uzun yazılmasına bir anlam veremiyorum. Yazı az ve öz olursa konu daha iyi anlaşılır ve mesaj hedefini bulur düşüncesindeyim.

Yukarıya dercettiğim gibi, bu sitenin tabi ki artı yönleri daha fazla. En azından bir çok cihetten (tarihi, sosyolojik, coğrafi) Kumru ile ilgili bilgi ve belgeleri elde edebiliyoruz. (Muhterem Bekir Kardeş, evde okumak için bir iki yazıdan çıktı aldım, hakkını helal etmeni istirham ederim). Ayrıca bir çok dost ve kardeşle ilgili yazılar da göze ilişmiyor değil. Hepsine buradan sevgi ve saygılarımı iletiyorum.

Allah'a (c.c.) emanet olunuz.

Av. Metin SALMAN /İSTANBUL
BİZİM NOTUMUZ: HAKKIMIZ HELAL OLSUN. BİZLER DE TÜM DOSTLARIMIZI SELAMLIYORUZ...BEKİR AKKAYA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...