17 Ağustos 2008

ÇOK SAYIDA KUMRU LİSESİ ÖĞRENCİSİ ÜNİVERSİTEDE BİR BÖLÜME YERLEŞTİ (ÖZEL HABER)


Kumru Çok Proğramlı Lisesi bu yıl liselerin dört yıla çıkması nedeniyle mezun vermedi. Ancak geçen yılkı mezunlarından çok sayıda öğrenciyi bir yüksek öğretim kurumuna yerleştirmeyi başardı.
ÖSS’de Başarılı bir duruma imza atan Kumru Lisesi başta okul idarecilerini, öğretmenleri, velileri sevindirdiği gibi bir çok öğrencinin de üniversite girme hayalini, hayal olmaktan çıkardı. Okul Müdürü İbrahim Gaffaroğlu’ndan aldığımız bilgiye göre öğrenciler ve okul bu yıl beklenilenin üstünde başarılı olmuş. Kumru Lisesinden bu yıl üniversiteye giren öğrencilerin mutluluğunu paylaşma adına tek tek
isimlerini yazmaktan Kumru Haber olarak mutluluk duyuyor, tüm öğrencilerimizi tebrik ediyoruz. Bekir Akkaya/Kumru Haber/Kumru

KUMRU LİSESİ -2008

4 YILLIK (LİSANS) KAZANANLAR

1-Ebru ÇEKİCİ > Giresun üniversitesi / eğitim fakültesi - sınıf öğretmenliği
2-Akif TATLI > Giresun üniversitesi / eğitim fakültesi – fen bilgisi öğretmenliği
3-Deniz ÖNEŞ > Amasya üniversitesi / eğitim fakültesi - sosyal bilgiler öğretmenliği
4-Hakan HATİPOĞLU > Rize üniversitesi / eğitim fakültesi - sınıf öğretmenliği
5-Hamza HATİPOĞLU > Atatürk üniversitesi / iktisadi ve id. Bil. - işletme
6-Cihan GÖÇ > Maltepe üniversitesi / eğitim fakültesi - ilköğrt. Mat. Öğretmenliği (burslu)
7-Esme GÖÇ > Atatürk üniversitesi / fen – edebiyat fak. - biyoloji
8-Ali ÖĞLÜ > Afyon Kocatepe üniversitesi / fen –edebiyat fak. - kimya
9-Mücahit AŞIK > Yüzüncü yıl üniversitesi / ziraat fak. – ziraat mühendisliği
10-Üzeyir YALMAN > Atatürk üniversitesi / mühendislik fak. – makine mühendisliği (i.ö)
11-Hülya LAZOĞLU > Sakarya üniversitesi / iktisadi ve id. Bil. – işletme
12-Kübra GÜVEN > İstanbul ticari üniversitesi / iletişim fakültesi – halkla ilişkiler
13. SAFA AKAR....kocaeli ÜNİVERSİTESİ. mühendislik FAKÜLTESİ-ELEKTRONİK VE HABERLEŞME MÜHENDİSLİĞİ
14. EMRULLAH KONDAK---KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ-MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ-JUEOLPJİ MÜHENDİSLİĞİ
15..YÜCEL YASLICA---KOCAELİ ÜN. İLETİŞİM FAKÜLTESİ---HALKLA İLİŞKİLER....



2 YILLIK ( M.Y.O – ÖN LİSANS ) KAZANANLAR

1-Abdulkadir DİLEK > Ordu üniversitesi / Fatsa m.y.o – Muhasebe (i.ö )
2-Aysel KASIMOĞLU > Sakarya üniversitesi Sağlık hizm. m.y.o – yaşlı bakım hizmet (i.ö)
3-Tuğba ARINCI > Rize üniversitesi / Fındıklı m.y.o – muhasebe (i.ö)
4-Metin Şengör > Hakkari üniversitesi / m.y.o – Bilgisayar teknik ve prigramcılık (i.ö)
5-Derya IŞIK > Giresun üniversitesi / m.y.o - Fındık eksperliği
6-Aliye MUHARREMOĞLU >Giresun üniversitesi / Tirebolu m.y.o – işletme (i.ö)
7-Recep Ali İNÇ > Kafkas üniversitesi / Kars m.y.o - Arıcılık
8-Hülya BAKUŞ > Ordu üniversitesi / Mesudiye m.y.o – Muhasebe
9-Kaniye GÜVEN > Celal Bayar üniversitesi / Gördes m.y.o – bürü yönetimi ve sek.
10- Pelin SALUR > Gaziosmanpaşa üniversitesi / Erbaa m.y.o – Muhasebe
11- Zekai KARA > Gümüşhane üniversitesi / m.y.o - Muhasebe (i.ö)
12- Eray MUSLU > M.A.Ersoy üniversitesi / Gölhisar m.y.o – muhasebe
13- Ersun DİNİ > İstanbul bilim üniversitesi / m.y.o –Tıbbi dök. ve sekreterlik
14- Esra TOPLAK > Ondokuz mayıs üniversitesi / Havza m.y.o – büro yön. Ve sekr. (i.ö)
15- Esra KADİR > Karamanoğlu Mehmetbey üniversitesi / m.y.o – Mimari dekor. San. (i.ö)
16- Samet M. ETGÜ > Kırklareli üniversitesi / Lüleburgaz m.y.o – büro yön. Ve sekr. (i.ö)
17- İbrahim KÖSTEK > Adıyaman üniversitesi / Besni m.y.o –İşletme (i.ö)
18- Muhammet GÜCEK >Ordu üniversitesi / m.y.o - El sanatları (i.ö)
19- Tuğba GÜRGEZOĞLU >Süleym. Dem. Üniv. / Şarkikaraağaç m.y.o - Muhasebe (i.ö)
20- Hülya SUNMA > Girasun üniversites / Tirebolu m.y.o – Pazarlama
21- Hatice ALTIPARMAKOĞLU > Ordu üniv. / m.y.o – Muhasebe (i.ö)
22- Halil İbrahim KINALI > Uşak Üniv./ Sivas M.Y.O-Organik Tarım
23- Tuğba GÖBEN > Selçuk üniv. / Çumra m.y.o – seracılık ve süs. Bitk. Yet.
24- Kemal GÖÇ > Atatürk üniv. /Narman m.y.o – büro yön. Ve sekrt.
25-Ömer Faruk TAKIM > Kastamonu üniv. / m.y.o – işletme
26-Fatma SATU > Giresun üniv. / Alucra m.y.o – muhasebe

A.Ö.F (AÇIK ÖĞRETİM FAKÜLTESİ )

• 21 öğrenci kamu yönetimi
• 2 öğrenci işletme
• 2 öğrenci iktisat
• 2 öğrenci maliye
• 1 öğrenci bankacılık ve sigortacılık
• 1 öğrenci yerel yönetimler
• 1 öğrenci sosyal bilimler


KUMRU LİSESİ İLE İLGİLİ BİLGİLER:
******Okulumuz 1964-1965 Eğitim-Öğretim yılında özel ortaokul olarak açılmış 1 yıl sonrada resmi ortaokul statüsüne kavuşmuştur. 1969-1970 öğretim yılına kadar eski bir ilkokul binasında eğitim öğretim hizmetleri sürdürülmüştür.Bu tarihten sonra bugün mevcut olan binasına taşınmıştır.1974-1975 eğitim öğretim yılından itibaren lise kısmıda açılarak 1997-1998 öğretim yılına kadar Kumru Lisesi olarak eğitim öğretimini sürdürmüştür.
Okulumuz 1997-1998 öğretim yılından itibaren Kumru Çok Programlı Lisesi statüsüne dönüştürülmüş olup bünyesinde Kız Meslek Lisesi Giyim Bölümü açılmıştır.2001-2002 Eğitim-Öğretim yılında Giyim Bölümü öğrenci yetersizliğinden kapatılmıştır. 2006-2007 Eğitim-Öğretim yılında eğitime %100 destek kampanyası kapsamında 4 katlı,atölyeler,derslikler ve çok amaçlı salondan oluşan bir ek bina yaptırıldı.Buna bağlı olarak 2006-2007 Eğitim-Öğretim yılından itibaren genel lise programı yanında Bilgisayar ve Çocuk Gelişimi Bölümleri açılmıştır.Halen bu bölümler eğitim ve öğretime devam etmektedir.Okulumuzun öğrenci kapasitesi 600’dür.Okulumuzun kapalı spor salonu bulunmamaktadır.Okul bahçesi içerisinde voleybol ve tenis sahası mevcuttur.Isınma kaloriferle yapılmaktadır.Okulun çevresi istinat duvarı ile çevrilmiştir.Okulumuzun bir labaratuvarı,bir kütüphanesi ve 15+1 kapasiteli iki bilgisayar sınıfı mevcuttur
***************
Tekraren tüm öğrencilerimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz…Bekir AKKAYA/KUMRU HABER/KUMRU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...