21 Ekim 2009

Derya Yıldırım'ın Mesajı Yankı Buldu-İşte O Mesajlar/ Bekir AKKAYA

İŞTE HACI EMİN PAYATIN ADI KUMRUDA BİR SOKAK ADI OLSUN HABERİNE GELEN İLK YORUMLAR

Değerli Büyüğümüz Hacı Emin Payat’ın vefatı ile ilgili yaptığımız haber üzerine yüzlerce mesaj aldık. Bu mesajlardan Derya Yıldırım’ın mesajı bizimde dikkatimizi çekti. Ve ilgili mesajda Derya Yıldırım kısaca “HACI EMİN PAYATIN ADI KUMRUDA BİR SOKAK ADI OLSUN” diyordu.
Bizde bu mesajı sitemiz Kumru Haber’de manşete taşıdık. İşte birkaç saat içersinde okuyucularımızdan gelen mesajlar. Kısaca haberi okuyan tüm Kumrulu ve Hacı Emin Payat’ı tanıyanlar” HACI EMİN PAYAT İSMİNİN KUMRU’DA BİR SOKAK ADININ OLMASININ ÇOK YERİNDE BİR DURUM OLACAĞI”

Sitemiz Kumru Haber’e gelen ilk yorumları toplu olarak sizlerin dikkatine sunar, Derya Yıldırım’ın fikrine bizlerin de katıldığını ifade eder saygılar sunarız…Bekir AKKAYA/KUMRU HABER/KUMRU
*******
İŞTE ““HACI EMİN PAYATIN ADI KUMRUDA BİR SOKAK ADI OLSUN” HABERİNE GELEN İLK YORUMLAR

pınar değişici
Tarih : 16.10.2009 22:42:43
hacı emın payat
Kayıtlı İp: 78.179.106.26
Sayın Hacı Emin Payat tüm yaşamı boyunca Kumru için özveri ile çalışmış,Kumru nun yararına çeşitli çalışmalar yürütmüştür.Buna karşılık Kumru lu olarak bizlerinde üstümüze düşen görevi yerine getirmemizi ve Kumrunun bir sokağına onun adının verilmesini bende gönülden destekliyorum.

serkan birgün
Tarih : 16.10.2009 22:03:58
çok iyi düşünülmüş bende destek veriyorum
Kayıtlı İp: 94.123.199.196
Sn.Derya hanım ın düşüncesi beni cok duygulandırdı. Düşünmüş oldugu bu fikir için kendisine çok teşekkür ederim.Bunca senedir KUMRU muza hizmet vermiş merhum HACI EMİN PAYATabir sokagımızın adının verilmesinden çok mutluluk duyacagım.Bu konuda büyüklerimizden yardım ve desteklerini esirgememelerini istiyorum.Bende bu konuya sıcak bakıyorum.

Hüseyin YILDIRIM
Tarih : 16.10.2009 21:55:22
projeyi gönülden destekliyorum
Kayıtlı İp: 88.243.97.191
Çok iyi düşünülmüş bu projeyi gönülden destekliyorum. Kumruya yaşamı boyunca hizmet eden merhum Hacı Emin Payatın adının yaşatılması Kumruluların vea borcudur. Herkesi destek vermeye çağırıyorum.

Ayfer
Tarih : 16.10.2009 21:08:54
ÇOK MANTIKLI
Kayıtlı İp: 195.174.229.230
Hacı Emin Payatın kötülüğünü gören bir insan var mıdır acaba. Bu kadar iyi ve güvenilir birinin ismi verilmeyecek de kimin ismi verilecek ki? Eğer böyle bir şey söz konusu olacaksa herkes tarafından tam destek göreceğine eminim.Kumrulu birisi olarak Derya kardeşimizi bu güzel fikrinden ötürü tebrik ediyorum ve destekliyorum.

Yaşar Çatık
VALLA SÜPER OLUR HOCAM BENDE AYNI KATILIYORUM KAÇ YILDIR KUMRUMUZA HİZMET ETMİŞ KİŞİDİR KİMSEYİDE ASLA GERİ ÇEVİRMEMİŞ OLAN BİR KİŞİYİ UNUTMAMAK İÇİN BİR SOKAĞA VERİRLER İNŞALLAH


Ilknur Alımlı
Ben de destekliyorum bu fikri.Allah rahmet eylesin

Sansi Tuba
tanımıyorum ama güzel bir fikir destekliyorum ayrıca allah rahmet eylesin ailesine sabirlar versin....

Halime Tap Demir
çok değerli bir insandı allah rahmet eylesin insan ölümü kendisine yakıştıramıyor ama bi gün hepimize gelecek inşallah ebedi kumruda hatırlanır

Ömer Karaahmetoğlu
en çalışkan siyasetçilerden birisiydi.Mekanı cennet olsun .Adı baki kalsın.

Erdal Soruç
çok güzel bir fikir iyi olur

Idris Yüzen
ben doğrusu bu fikir sahibini candan kutlarım çünkü diyebilirim k;i uzun yıllardan bu yana ilk defa böyle memleket sevdalısı bir siyasetçimiz omuştu üzgünüm ve başımız sağolsun..

Yaşar Çatık
VALLA SÜPER OLUR YA


Ahmet Karacı
hızmet edenler asla unutulmamalı bence harika olur


Cihat Pile
olsun bu arada alllah rahmet eylesin tanımıyorum ama olsun mekanı cebbbet olsun

Muhsin Yılmaz
hizmetini bilemem ama dürüst bir insandı bence de olsun


Aydın Çaya
Rabbim rahmet eylesin,nur içinde yatsın,mekanı cennet olsun.Tabiki verilsin,çok olumlu bir karar olur,saygı ve sevgilerimle.


Özay Dervişoğlu
Dervişoğlubunca yıl ilçemize hizmet etmiş.bencede çok doğru bir karar olur.üstelik bunu yapacaklar şu anki mesai arkadaşları çokda kolay olur.


Metin Pile
Hacı Emin Amcamıza tekrar Allah rahmet eylesin. Rabbim onu cennet ve cemali ile ödüllendirsin. Bu düşünceye canu gönülden katılıyorum. Gönüllerde yaşattığımız amcamızın, ismini gözler önünde de yaşatmak çok güzel olur. HACI EMİNLER UNUTULMASIN. Selam ve saygılarımla.....

Mehmet Özmaden
Öncelikle merhum Hacı Emin Payat'a Allah'tan rahmet ve kederli ailesi ile dostlarına başsağlığı diliyorum. Bekir Hocam; çok yerinde ve doğru bir uygulama olur.

HABERİMİZE “facebook VE http://www.kumru.org/” ta SİZ DE YORUM YAZABİLİRSİNİZ
Editör : Bekir AKKAYA
336 Kişi Tarafından Okundu.

Yazdır

Yorum Ekle

Tavsiye

function Puan() {
document.PuanForm.submit();

Bu Habere Toplam 43 Puan Verildi

Kaynak : Bekir AKKAYA
Kategori ¬ Haberler
Yorum ( 17 )
Selda Parlak Sunmaz
Tarih : 21.10.2009 10:33:31
BU GÜZEL BIR BORÇ
Kayıtlı İp: 78.188.138.101
Hayat Cok kısa ... Ama memleketi için bu kadar cok emegı olan bırının adını neden cok uzun sureler hatırlamayalım ki Güzel ve anlamlı bır borctur bu .Ilgılılere onemle duyrulur . SELDA
melda peru
Tarih : 20.10.2009 20:58:23
Hacı Emin PayatIN ADI Kumrunun bir sokağına verilsin.
Kayıtlı İp: 78.179.83.17
Kumru sevdalısı kıymetli büyüğümüz Hacı Emin Payatın adının unutulmaması ve bunun yaşatılması için Kumrunun herhangi bir sokağına adının verilmesi bizi ve Kumruluları onurlandıracakdır.Bu konuda Belediyenizi gündeme alınarak çalışmaların başlatılmasını önemle arz ederim.
hakan
Tarih : 20.10.2009 19:14:56
güzel insan
Kayıtlı İp: 88.232.230.74
böyle bir güzel insanın adı her zaman anılmalıdır.bence bir an önce gerçekleştirilmeli
mehmet dikbaş
Tarih : 18.10.2009 22:16:18
destekliyorum
Kayıtlı İp: 88.245.93.183
Hayatı boyunca kumru için çalışmış olan dayımın adının Kumrunun bir sokağına verilmesini canı gönülden destekliyorum. Ailesine baş sağlığı kendisine allahtan rahmet diliyorum.
Uğur Dikbaş
Tarih : 18.10.2009 13:36:36
projeyi destekliyorum baş sağlığı diliyorum
Kayıtlı İp: 88.241.111.23
Dayım Hacı Emin Payatın çok değerli ailesine ve yakınlarına başsağlığı diler Kumruya olan hizmetlerinden dolayı isminin bir sokağa verilmesini tüm içtenliğimle destekliyorum.Saygılarımla...
Mehmet Yelikaya
Tarih : 18.10.2009 13:32:55
projeyi destekliyorum baş sağlığı diliyorum
Kayıtlı İp: 88.241.111.23
Rahmette intikal eden Hacı Emin Payatın isminin bir sokağa verilmesini destekliyorum.Ailesine ve yakınlarına Allah tan sabırlar diliyorum Saygılarımla...
Fatma Drama
Tarih : 18.10.2009 13:29:03
Rahmetli dayımin bir sokağa verilmesi bende diğer akarabalarım gibi destekliyorum
Kayıtlı İp: 88.241.111.23
Rahmetli dayım Hacı Emin Payatın yakınları ve ailesine baş sağlığı diliyorum.Kendisini kumru ilçesine vermiş olduğu hizmetlerden dolayı değerli isminin bir sokağa verilmesini diğer akrabalarım gibi bende destekliyorum Saygılarımla
Emine Dikbaş
Tarih : 18.10.2009 13:24:29
Kardeşimin isminin bir sokağa verilmesini destekliyorum
Kayıtlı İp: 88.241.111.23
Kardeşim Hacı Emin Payata öncelikle cenabı Allah tan rahmet geride kalan eş ve çocuklarına sabırlar diliyorum.
leman yerlikaya
Tarih : 18.10.2009 13:02:11
projeyi destekliyorum baş sağlığı diliyorum
Kayıtlı İp: 88.241.111.23
Öncelikle merhum Hacı Emin Payata Allah tan rahmet,ailesine ve yakınlarına baş sağlığı dileriz.Kumru ilçesien yapmış olduğu değerli çalışmalardan ve katkılarından dolayı Hacı Emin Payatın isminin ölümsüzleşmesi için bir sokağa adının verilmesini bende gönülden destekliyorum.
Niyazi Doğan
Tarih : 17.10.2009 23:02:09
destek
Kayıtlı İp: 85.103.21.206
Hacı Emin Payatı kaybettiğimizden dolayı çok büyük bir üzüntü duymaktayım.Kederli ailesine Allahtan sabırlar diler mekanı cennet olsun diyorum.Ancak Hacı Emin Payatı yaşatmamız için fedakarlık gerekir buda Kumrunun bir sokağına Hacı Emin Payatın ismini vererek kalbimizde yaşatmaya ve gelecek nesillere örnek teşkil etmesi amacıyla Hacı Emin Payatın isminin bir sokağa verilmesi üzüntümüzü azaltacaktır.projeyi destekliyorum
Sabiha Değişici
Tarih : 17.10.2009 21:55:55
Ben de destekliyorum.
Kayıtlı İp: 195.174.231.235
Kendisi Kumruya adına bir çok katkıda bulundu.Kumruya çok değer veriyordu.Sevilen sayılan bir kişiydi.Ben de bir sokağa adının verilmesini gönülden destekliyorum.
Mustafa SÜSÜN
Tarih : 17.10.2009 20:25:20
destekliyoruz
Kayıtlı İp: 78.181.83.233
Değerli büyüğümüz rahmetli Hacı Emin PAYAT ağabeyimizin isminin Kumru da bi sokağa verilmesini canı gönülden destekliyor ve en kısa zamanda gerçekleştirilmesini bekliyoruz.
serkan
Tarih : 17.10.2009 19:19:35
HACI EMİN PAYAT SOKAĞI
Kayıtlı İp: 94.123.230.220
gerçektende çok iyi düşünülmüs bu projeyi hayata geçirmek için igililerden destek bekliyoruz.Projeyi gündeme getiren Derya Yıldırımada böyle bir şeye vesile olduğu için de teşekkürlerimizi sunarız..Umarız olması gerekenler gözardı edilmez.
ALİ İHSAN ÇOBAN
Tarih : 17.10.2009 17:12:42
TAM DESTEK
Kayıtlı İp: 88.246.208.45
TAM DESTEK VERİYORUM VE HERKESİ DE DESTEK OLMAYA ÇAĞIRIYORUM. DERYA YILDIRIMI YALNIZ BIRAKMAYALIM. bU DEĞERLİ İNSANIN İSMİNİN BİR SOKAĞA VERİLMESİNDE BİZİM DE BİR KATKIMIZ OLSUN. SAYGILAR
celalettindervişoğlu
Tarih : 17.10.2009 12:42:16
emin insan
Kayıtlı İp: 88.243.64.133
değerli büyüğüm sevgili ağbime allahtan rahmet geride kalanlara sabırlar dilerm.bazı insanlar bulundukları makamdan güç alırlar veya makamın gücünü kullanırlar hacı abi ise ( emin isan) bulunduğu ortama olumlu renk veren güç veren alahın rızasını güden yeri zor doldurabilecek ender insanlardandı dün gecede rüyamda gördüm eski bir anımızı tazeledik yiyeni derya yıldırımında fikrini destekliyorm sokağa ismi verilecektir allah rahmet eylesin seni unutmayacağız.
zafer
Tarih : 17.10.2009 09:55:36
destekliyorum
Kayıtlı İp: 85.108.244.174
projeyi gönülden destekliyorum kim düşünmüşse tebrik ediyorum
MURAT
Tarih : 17.10.2009 09:51:31
destekliyorum
Kayıtlı İp: 85.108.244.174
derya yıldırınım düşücesini destekliyorum hacı emin payat bunu en çok hak eden KUMRU lu bir siyasetçi.kumru aşıgı bir insandır.merhuma allahtan rahmet diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...