4 Haziran 2010

SEYDAMA /Emrecan BİCE

Her şey yazılabilir beyaz kağıda.


Durmadan bekılır mı Güneşe Nur’a?



Aynen öyle…

Bakamazsın Seyda Hazretlerine, bakamazsın!

O’nun yüzü bembeyazdır
ve nura bakamazsın!



Seydam Seydam!

Sen Peygamber’imizin akrabasısın.

O kadar iyi, o kadar şefkatlisin ki

Anlatamam!



Seni ilk Menzil’de gördüm.

Sen bana şeftali ve elma vermiştin.

Yedim ve çok çok tatlıydı.



Sen O’nun nasıl biri olduğunu bilir misin?

Sen O’nu gördün mü hiç?

Bilirsin nur bembeyazdır. Ve O’nun yüzü de bembeyazdır.

O nur yüzlü birisidir.



O günde 20 cüz okur.

Ve sürekli Kur’an okur.

Güzleri bakar ama ötelerin ötesini görür.

O benim Seydam’dır. O benim sevdamdır

O nur yüzlü biridir.

Selamım Peygamberime selamım Seydama olsun.

Emrecan Bice/ 10 Haziran 2010

1 yorum:

  1. o kadar temiz ve güzelsinki...sen seydayı sev..hep sev.....bende senin gibilere kurban olayım..o da bana yeter...allaha emanet ol..

    YanıtlaSil

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...