15 Temmuz 2011

EMEKLİLİK DİLEKÇESİ

Adı Soyadı : Bekir AKKAYA


T.C. Kimlik No : 333080584040

Doğum Yeri ve Tarihi : Kumru/20.05.1961

Anne Adı : Fatma

Baba Adı : Mehmet

Emekli Sicil No : 61.857.025

Mebsis No : 7251617







MEHMET AKİF ERSOY İLKÖĞRETİM OKULU MÜDÜRLÜĞÜNE

KUMRU



Kumru Mehmet Akif Ersoy İlköğretim Okulu Sınıf Öğretmeni olarak 25 fiili hizmet yılımı doldurduğumdan Kumru Mehmet Akif Ersoy İlköğretim Okulu Müdürlüğü’ne Ordu Milli Eğitim Müdürlüğü İnternet Sitesi’nde bulunan talimatlar doğrultusunda bir dilekçe ve istenen evraklarla birlikte “emekli olma isteği”nde bulunmuştum. Okulumuz Müdürlüğü ise 14/05/2010 tarih ve 241/81 sayılı resmi yazı ile evraklarımı Kumru Milli Eğitim Müdürlüğüne göndermişti.

Her ne kadar Ordu Milli Eğitim Müdürlüğü internet sitesinde “Görevden ilişik kesilirken Yapılacak İş Ve İşlemler” bölümünün 7. Maddesinde “Eğitim öğretim hizmetleri sınıfındaki öğretmenlerin Emeklilik onayları alındıktan sonra tebliğ tarihi itibariyle bir ay içinde ve Bakanlığımızca belirtilen “HAZİRAN-TEMMUZ” aylarını aşmadan ayrılmaları zorunludur. Söz konusu tarihler arasında emeklilik için görevlerinden ayrılmayanların Emeklilik (Valilik ) Onayları iptal edilerek görevlerine devamları sağlanarak bir sonraki emeklilik dönemine kadar emeklilik talebinde bulunamayacaklardır.” Hükümleri yer alsa da 2. Maddede yer alan “TEBLİĞ-TEBELLÜĞ BELGESİ” henüz bize yapılmamış ve emekli olup olmayacağım da henüz netlik kazanmamıştır.

Sağlığım açısından çok zorlanarak aldığım emeklilik isteğimin yanlış olduğunu düşündüğümden 14/05/2010 tarihinde verdiğim “emekli istek dilekçemi”n kesin emekliliğe dönüşmeden ve söz konusu tarihleri aşmadan işlemden kaldırılmasını arz ederim.





Kumru Mehmet Akif Ersoy 10.06.2010

İlköğretim Okulu Müdürlüğü

Kumru/Ordu Bekir AKKAYA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...