12 Haziran 2012

ZİYARETCİ DEFTERİ-1 ARŞİV

 Deftere Yaz -  Anasayfa -  Mail Gönder
KUMRU İLÇESİ - KUMRU HABER ZİYARETCİ DEFTERİ Memnuniyetiniz, bizim mutluluğumuzdur. Mutluluklarınız Daim, olsun. (B.A) http://www.kumruhaber.org/

Sayfa:


ARTIK DOST DEGIL

2003-07-06 10:03:07
Mesajı SilDüzenle / Cevap Yaz Ip Numarası
SAYGIDEGER BEKIR AKKAYA BEYEFENDIYE/ SIZ VE BU SITENIN OKURLARI BENI SADECE YAZILARIMDAN TANIYORSUNUZ. BELKI BIRAZ RAHATSIZ EDICI BIR YAZIS TARZIM VAR. AMA ASLINDA HASSAS BIR YAPIYA SAHIBIM. ORNEGIN SOKAKTA SAKAT BIR COCUK GORUNCE GOZYASLARIMA ZOR HAKIM OLURUM. KENDI COCUKLARIMIN BASINA DA BOYLE BIR SEY
GELEBILECEGINI DUSUNURUM. COK IYI SARTLARDA YETISMEDIM. BOLGEMIZIN HER FERDI GIBI BENDE ZORT SARTLAR YASADIM. YUCE RABBIMIN DE YARDIMIYLA KENDIMCE BIR YERLERE GELDIM. AMA BU ESKI GUNLERIMI UNUTTUGUM ANLAMINA GELMEZ. HER ZAMAN ANAR, HATIRLARIM ESKI VE HAKIKATEN SIKINTILI GUNLERIMI VE DAIMA BU GUNUME SUKREDERIM. “ESKI AGA” DIYE ADLANDIRDIGINIZ AILELERDEN BIRIYLE YAKINLIGIM VAR. AMA BUNUN BUGUNE KADAR NE BIR FAYDASINI, NE DE BIR ZARARINI GORDUM. ESKI CAMLAR, DEDIGINIZ GIBI BARDAK OLDU, OYLE AGALIK SURDURME GIBI BIR KAYGIM DA YOK, ISTESEM DE MUMKUN DEGIL ZATEN. KIMSEDEN BIR AYRICALIK FALAN BEKLEMIYORUM. FIZMELI COK YAKIN ARKADASLARIM VAR, HATTA GENCLIGIMDE FIZMELILERLE FATSA’YA YATILI FINDIK AMELELIGINE DE GITTIM. HER INSAN GIBI BENIM DE BIR SURU HATALI HAREKETIM OLDU, YOK ETMEYE DEGILSE BILE AZALTMAYA GAYRET EDIYORUM. YANLISIMI FARKEDINCE, PEK HOSUMA GITMESE DAHI OZUR DILEMEYE VE BIR DAHA TEKRARLAMAMAYA GAYRET EDIYORUM. IYI BIR GOZLEMCI OLDUGUMU DUSUNUYORUM, BELKI MESLEGIM SAYESINDE BIR SEY DENDIGINDE ASLINDA NE DENILMEK ISTENDIGINI KESTIREBILMEK GIBI BIR MELEKE KAZANDIM. BELKI YILLARIN TECRUBESI. SIZINLE DAHA ONCE BIR USLUP TARTISMASI YAPTIK, HATASIYLA, SEVABIYLA ZEVK ALDIGIM BIR TARTISMAYDI. DIGER OKURLARDAN DA KATKIDA BULUNANLAR OLDU. BEN HAKIKATEN BAZI YANLISLARIMI FARKETTIM, BIR SEYLER ALDIM BU TARTISMALARDAN. KENDIMI DAHA DA GELISTIRMEK ICIN BIR FIRSAT OLARAK GORDUM. DISARIDAN, YAZILARIMDAN NASIL ALGILANDIGIMI OGRENDIM. YERI GELDI YANLIS YAZILARIM ICIN OZUR DILEDIM. AMA KENDIMLE CELISMEMEYE VE KIMSEYE HAKARET ETMEMEYE OZEL BIR GAYRET SARF ETTIM. EN SON YAZIMI HAZIRAN SONLARINA DOGRU YAZARAK VEDA ETTIM. “KUMRU’DA YASAMAK YA DA BU SITE” DIYE BIR YAZI KALEME ALDINIZ VE BANA LAF ATTINIZ. BEN DE BU YAZINIZA ALTINCI, YEDINCI DEFA AYNI ARGUMANLARLA CEVAP VERMEK YERINE SIZIN KISILIGINIZLE ILGILI GEREK BU YAZINIZ, GEREKSE SITENIN ANA SAYFASINI ESAS ALARAK BIR TAHLIL YAPMAYA CALISTIM. COK HOSUNUZA GITMEYECEGINI BILIYORDUM, AMA ILLAKI HOSUNUZA GIDECEK YAZILAR KALEME ALMAK ZORUNDA DA DEGILDIM HERHALDE. HOSUNUZA GITMEDI VE YAZIYI SILDINIZ. ONA DA EYVALLAH AMA BIRDE SILINEN YAZI HAKKINDA TEK TARAFLI OLARAK KARSI ELESTIRI YAZISI KALEME ALDINIZ VE BENI KUFURBAZLIKLA ITHAM ETTINIZ. ORTADA OLMAYAN BIR YAZI VAR VE BEN BU YAZIDA KUFUR EDIYORMUSUM IMAJI YARATTINIZ TEK TARAFLI OLARAK KAFALARDA. ADALETIN KARSIT ANLAMLISI ZULUMDUR BILIRSINIZ. BEN SIZDEN ADALET, YANI YAZIMIN YENIDEN YAYINLANMASINI VE OKUYUCULARIN BENIM KUFUR EDIP ETMEDIGIME KARAR VERMESINI DILEDIM. SIZ ZULMU SECTINIZ, YAZIMI TEKRAR YAYINLAMAYA CESARET EDEMEDINIZ. YAZISINDA KUFUR YOKTU DA DIYEMEDINIZ, IFTIRA VE YALANI YEGLEDINIZ. TELIF, ESER GIBI SEYLERDEN BAHSEDERKEN BIRININ ESERINI (BENIM DUSUNUP TASINIP KALEME ALDIGIM SEYLERDI, ESERIMDI YAZDIKLARIM) MAKASLAYIP YOK ETTINIZ, SANSURCU SIFATINI SECTINIZ. BASKA BIR ADALETSIZLIK DAHA YAPTINIZ, SADECE KENDI YAZILARINIZI ANA SAYFAYA KOYDUNUZ, TEK YANLI BIR PROPAGANDA YAPTINIZ KUMRULULARA. DEMOKRATIK GECINIRKEN ANTIDEMOKRATIK KISILIGINIZI ORTAYA KOYDUNUZ. SITEDE KULLANDIGINIZ KUMRU ADI BIR PARAVAN, BIR ZIPLAMA TASI SIZIN ICIN. KENDI PROPAGANDANIZI YAPIYOR, KUMRU ESITTIR BEKIR AKKAYA SEKLINDE INSANLARIN BEYNINI YIKIYORSUNUZ. NEFSINIZIN VE KIBIRINIZIN ESIRISINIZ. HEPIMIZDE AZ VEYA COK BULUNABILEN BUTUN INSANI ZAAFLARINIZA, HATALARINIZA RAGMEN SIZI SEVIYOR, TAKDIR EDIYORDUM VE BUNUN ICIN ELESTIRIRKEN BILE DOST RUMUZUNU KULLANIYORDUM AMA BUNDAN SONRA DOSTUNUZ DEGILIM. SIZI SADECE “YARADILANI SEVERIM YARADANDAN OTURU” MISRAI GEREGI SEVIYORUM. BEYNIMDE VE KALBIMDE “DOST” PAYESI VERDIGIM BIRINI BU SEKILDE, BELKI BENIM DE SEBEP OLDUGUM BAZI YANLIS ANLAMALARLA KAYBETMENIN DE ACIKCASI HUZNU ICERISINDEYIM. VAR ISE BUTUN HAKLARIMI HELAL EDIYORUM, SIZDEN DE HELALLIK DILIYORUM. SELAMLAR.


birileri kufurbaz diyor..

2003-07-06 09:16:14
Mesajı SilDüzenle / Cevap Yaz Ip Numarası
SAYIN SANSUR KURULU BASKANI, BAY MAKASCIBASI. (SAKIN ALINMA, YAPTIGIN ISIN KARSILIGI BU KELIMELER)HALEN TALEBIM YERINE GELMEDI. YA YAZIMDA HIC BIR KUFURUN BULUNMADIGINI ACIKLA, YA DA KUFUR VAR DIYE ISRARLIYSAN YAZIMI NOKTASINA BILE DOKUNMADAN YAYINLA. KUMRULULARIN OKUMASINDA SAKINCA BULUNAN SU COK AGIR KUFURLERIM NEYMIS HEP BIRLIKTE GORELIM. YOKSA SENI KENDI SITENDE YALANCI VE MUFTERI ILAN ETMEK DURUMUNDA KALACAGIM. KUFUR, TOPLUMDA HOS GORULMEDIGI GIBI KANUNLA DA MUEYYIDE ALTINA ALINMIS BIR SUCTUR. AMA HIC BIR YERDE BEKIR AKKAYA'NIN YAPTIKLARINI ELESTIRMENIN KUFUR OLDUGU YAZMAZ.KUFRUN NE OLDUGUNU OGRENMEK ICIN BENCE BIR DE TURK CEZA KANUNUNA BAK. SON SOZUM, SUCLULARIN TELASI ICINDESIN.


birileri kufurbaz diyo...

2003-07-06 03:30:13
Mesajı SilDüzenle / Cevap Yaz Ip Numarası
COK SEY YAZIYORSUN AMA HIC BIR SEY SOYLEMIYORSUN. ICINDE COK KUFUR OLDUGUNU SOYLEDIGIN YAZIYI YAYINLA, HERKES ETTIGIM KUFURLERI GORSUN TEKLIFINDE BULUNUYORUM. GORSUN KI BENIM DE YUZUM KIZARSIN, NE MAL OLDUGUM ANLASILSIN. BUNU YAPAMIYORSUN. CUNKU ICINDE ELESTIRI SINIRINI ASAN TEK BIR KELIME YOK. VARSA DA BIRAK OKURLAR DEGERLENDIRSIN, BENIM NOTUMU VERSIN. BUNU YAPAMIYORSAN “BEN YANLIS DEGERLENDIRMISIM, ARKADASIN YAZDIGI YAZIDA HIC BIR SEKILDE KUFUR ANLAMINA GELECEK BIR SOZ YOK” DE, IFTIRANI GERI AL. (ASLINDA SATIR ARALARINDA BU ANLAMA GELECEK BIR SEYLER SOYLUYORSUN KUFURE FARKLI ANLAMLAR VEREREK. “BENIM HOSUMA GITMEYEN SEY, BANA YAPILMIS BIR KUFURDUR” DEMEYE GETIRIYORSUN AKLIN SIRA. O ZAMAN DA HOSUNA GITMEYENLERI SILEN BIR SANSURCU, MAKASCIBASI OLACAKSIN, BU DA HOSUNA GITMEDIGI ICIN BOCALAYIP DURUYORSUN) HALINE UZULUYORUM. BU TELASLA NE DEDIGINI BILEMEDEN BIR SEYLER SOYLEYIP DURUYORSUN AMA SADEDE BIR TURLU GELEMIYORSUN. TEKRAR SOYLUYORUM, MAKASLADIGIN YAZIMDA KUFUR VAR MI, YOK MU? YA YOK DE, YA DA VAR DIYORSAN YAZIYI NOKTASINA BILE DOKUNMADAN YAYINLA. COK MU SEY ISTIYORUM. BEKLIYORUM.


Ismet Araol

2003-07-06 03:25:37
Mesajı SilDüzenle / Cevap Yaz Ip Numarası
Sirin Kazamiz Kumru icin hazirlanmis olan bu Web sayfasini tesadüfen buldum. Uzun yillar Yurtdisinda yasiyorum hakikaten cok duygulandim, en Son Kumruya 10.06.2003, de gittim ve gördümki Cok degisiklikler olmus, Temizlik, Düzen vs. birde IRMAGIN Üstü kapatilirsa sanki Avusturya köyleri gibi olacak. Ayrica Cim Saha icin Baskan Adil beye Tebrikler. Ismet Araol/Almanya Köln Ismet_Araol@Web.de


BEKİR AKKAYA

2003-07-06 02:48:10
Mesajı SilDüzenle / Cevap Yaz Ip Numarası
KALİTEYİ FARK EDEMEDİK----ZİYARETCİLEMİZİDEN ÖZÜR DİLİYORUZ! Kalite yüksek diyorsunuz isimsiz dahi olsa söylenen ve yazılanı dikkate alıyorsunuz. Bir şeyler var ümidi içersinde katlanıyorsunuz ... Kelimelerden söz ediyorsunuz. Kavramlardan söz ediyorsunuz. Kişisel ve basit söylemlerden uzak genel ifadeler kullanmaya çalışıyorsunuz. Karşı tarafı önemsiyor, kendini hiç bir zaman tanıma imkanımız olmadığı halde, yaptıklarımızdan bu yolla birileri de istifade eder ya da güler eğlenir diye cevap veriyorsunuz numaradan oyunu sürdürüyorsunuz. Ve sonunda büyük bir hayal kırıklığı.... Siz lügat diyorsunuz, o onun eşiti ceza kanunu diyor. Siz kelime diyorsunuz, türk ceza kanunu diyor. Ve gittikçe basitlik ve bayalığın da kalitesini düşürmüş oluyorsunuz. "Lügatle kanun kitabının farkını dahi kavramamış biri ile tartışmaya girmek ve ona cevap vermek bu siteye yakışmaz. " Ve ilgiliyi bu cümle ile bilerek aşağıladım ve ona bilerek küfrettim.....Eğer ilgili kişiyi tanımış olsa idim ya da ismini herkesin bildiği şekilde telaffuz ederek bu cümleyi kullanmış olsa idim. Çok ayıp etmiş olurdum. Ve küfür bize yakışmaz. Peki bu cümleler küfür mü değil mi? Küfür olup olmadığını lügatlerden öğrenirsiniz. Cezayı da ilgili ceza kanunlarına göre verirsiniz. Ceza kanunu hatta anayasa bile değişir, küfrün tanımı lügatlerde hep aynı kalır ve değişmez. Kanunlar da, lugatlardaki tanımlar doğrultusunda hazırlanır. Ya da lugata uydurulur...Uymuyorsa kıvırtılır ya da uyduğu iddia edilir. Ama hiç kimse lugat dışında kaynak aramaz... Bu kadar ufak farkı dahi kavramayan biri ile tartışmaya girmeye gülünür ancak....Seni tanıdığım için mutluyum...Adını bilmiyorsam da beyin kapasiteni öğrenmiş oldum...Yazdığım yazılar sana yazılmamış var say. Çünkü kapasiteni görünce emin ol üzüldüm...Herkese kapasitesi kadar yüklenmek gerekir..SAYGILAR....06.2003 ---BEKİR AKKAYA SON BİR NOT :::Bu konuda özel olarak çok sayıda meyil geldi...Site ziyaretcilerimize duyarlılıklarından ve desteklerinden dolayı teşekkür ederiz.


SANSUR KURULUNA SAYGILARL

2003-07-05 08:25:32
Mesajı SilDüzenle / Cevap Yaz Ip Numarası
SAYIN WEBMASTERIN ENGIN HOSGORUSUNE VE TEVAZUSUNA BIR KEZ DAHA HAYRAN KALDIM. HOSUMA GITMEYEN YAZILARI SILERIM DIYORDU, SILIYORMUS, OGRENDIM. HER SEYE TAMAM DA SU "COK AGIR KUFURLER VAR, O NEDENLE SILDIM" IBARESI TAMAMEN YALAN VE IFTIRA. BARI MUFTERI DURUMUNA DUSME, SADECE O IBARENI DUZELT YA DA YAZIMI OLDUGU GIBI YAYINLA DA HERKES SU COK AGIR KUFURLERIN NELER OLDUGUNU GORSUN. ENGIN HOSGORUNUZ VE TEVAZUNUZ (TEVAZUNUN ZIDDI MEGALOMANIMIYDI NE..) KARSISINDA BIR KEZ DAHA EGILIYOR, EN DERIN HURMETLERIMIN KABULUNU DILIYORUM AZIZ EFENDIM.


BEKİR AKKAYA

2003-07-05 05:30:16
Mesajı SilDüzenle / Cevap Yaz Ip Numarası
BU KADARINA PES DOĞRUSU Emin olun hiç rahatsız değilim. Eğer rahatsız olsam veya vicdanen en ufak bir rahatsızlık duysam bir çokları gibi ben de "bana ne veya bize ne derim." Doğrudur veya yanlıştır bir şey yapıyor isem doğruluğuna inandığımdan dolayı yaparım. Ya da yaptığım şeyin bir başkasını rahatsız edeceğini bilsem, yine o işi sevsem de zorunluluk yoksa kesinlikle yapmam. Bu bir prensip meselesi. Nasılsa iyi kötü yaşayan herkes ölümle karşı karşıya. Ve ölecektir de. İnancıma göre ölüm aklıma gelir, ve nefsime hoşta gelse o işi yapmamayı erdemlik kabul ederim. Çünkü inanırım ki, zerre kadar hayrın da şerrin de bu dünyada olmasa da bir şekilde karşılığı olacağına inancım tamdır. İşte bu inanç beni istemesem de tarif edilen iyiye ve güzele yönlendirir. Bu birilerince enayilik gibi görülse de benim için bir anlam ifade etmez... Ben insanların eşit ve o kadar da ayrıcalıklı olduklarına inanırım. Ve her insan bir dünyadır benim için. Hiç bir insan bu manada birilerinden diğerleri üstün olmadığı gibi, alçak da değildir. Fizikende zaten bu mümkün değildir. Bunun bir istisnası vardır ki oda yaptığınız faydalı işlerin başkalarına yararlı olup olmadığı ile orantılıdır. Eğer bu manada "takva" kendisine faydalı anlamda kullanılıyorsa, benim söylediğim ifadeyi takvada karşılamamaktadır. Siz kendinize, ailenize ya da çok yakın çevrenize çok faydalı olabilirsiniz. Ya da çok ibadet eder, günahlardan da kaçınabilirsiniz. Ancak toplumsal bir işleviniz yoksa, başkalarına ya da siz öldükten sonra da başkalarına hiç bir faydanız yoksa hiç bir anlamınız benim inancımda yoktur. Yine aynı anlamla örtüşen geçimini temin ettiğiniz mesleğinizde de başarılı olabilirsiniz. Takdir teşekkür ve ödülde almış olabilirsiniz. Çok çok mevki ve makamda da ilerlemiş olabilirsiniz. Hatta bu yolla altınıza arabalar, denizlerde yatlarınız, ya da en güzel yerlerde katlarınız da olabilir. Bu zorunlu işinizdeki başarı benim inancıma göre hiç bir anlamı olmayan bir başarı ve övünülecek bir durum da değildir. Bu mana da amir memur veya herhangi bir şey fark etmez. Bana göre asıl başarı ya da takva ""ZORUNLU İŞİNİZ HARİCİNDE YAPMA GÜCÜNÜZ OLAN İŞLERİ YAPMANIZ VE BUGÜNKÜ VE GELECEK TOPLUMA FAYDALI OLMANIZ ORANTISINDA ÜSTÜNSÜNÜZ". Bu söylemim hayatın her alanı için geçerlidir. Birinin zenginliği ya da fakirliği bu anlamda aslık ve üslük kavramı olarak görülemez. Ve birilerinin babasının padişah oluşu ne o padişaha ne de ondan gelen kuşaklara hiç bir anlam kazandırmaz. Farklılık saygınlık kazandıran, hayran bırakan eli öpülesi ifadesini kullandıran davranışlar ya da işler olarak görülmelidir. Ben böyle inanıyorum ve kimse de böyle inanmak zorunda değildir. Ve ben de birileri olmak ya da onlar gibi düşünmek zorunda değilim. Kavramlar ve kelimeler. Bana göre hep bu yüzden çıkar kavgalar ve savaşlar...Eğer kelime ve kavramlar gerçek manada kullanılsa emin olun bir çok şey düzelir. Ama illa da herkes kelime ve kavramaları algıladığı biçimde kullanırsa duruşta değişir, bakışta değişir, vuruşta değişir. Yani daha doğrusu gördükleriniz sizin bulunduğunuz veya kavramlara yüklediğiniz anlam kadar anlam kazanır. Herkesçe bilinen bir fil ve körler hikayesi buna en güzel örnektir. Mesela ben KUMRU kelimesinden ne anlıyorum. Ya da siz ne anlıyorsunuz. Ben benden ne anlıyorum ya da siz ne anlıyorsunuz. SAYGI deyince ne anlama gelir. Kime saygı güdülmelidir, ya da güdülmemelidir? DÜRÜST kelimesi ne anlama gelir. BİZİM EV deyince ne algılarsınız, sizin ev deyince ne algılarsınız. Mesela KÖLE ne anlama gelir? Kölenin çağdaşı da olur mu? DOST kelimesi ne manaya gelir? Dost kimdir ve özellikleri nedir. Mesela İNSANLAR NİÇİN KÜFREDER ya da HAKARET EDER? Neden insanlar saklanır neden imzasız mektup yazar veya dilekçe yazar? Birileri alttan alta birilerini savunuyor gibi yaparak ne söylemek ister? Neden böyle kendini birilerinin üstünde göstermeye çalışır. Neden ? Neden? Aslında o kadar neden ve anlamsız takıntılar var ki , eğer asırlık takıntıların farkında değilseniz gizliden gizliye tehditler ve aşağılamalar... Ama olmuyor işte...İş olacağına varıyor. Siz istemeseniz de, gözlerinizi yumsanız da iş olması gereken yere varıyor. Haklılar aslında...Herkes haddini bilmeli. Sormalı danışmalı...Danışmadan okula gidilmez. Danışmadan konuşulmaz, danışılmadan okunmaz. veya yazılmaz. Eğer bir şey yapılacaksa asırlık tabular yapmalıdır. Eğer adı edilecekse Asırlık tabuların adı edilmeli...Sen arama motoruna " ....................." yazacaksın hiç bir şey çıkmayacak. Sen Motora "......................"yazacaksın hep onun adı çıkacak. Arkadaş olacak şey değil. Hakikaten hazmedilecek şey değil. Ama ne yaparsın hiç bir şey arzu edildiği gibi yerinde durmuyor. Ve durmayacak ta...Eski camlar bardak oldu. Olmuyor işte olmuyor...Çatlasanız da patlasanız da olmuyor. Hani bilirsiniz " BÜTÜN ERKEK ÇOCUKLARI ÖLDÜRÜN " kıssasını...Kurandaki kıssadan söz ediyorum...Yada Yusuf - Züleyha kıssasını...Öyle bir an gelir ki, sattığınız köle insana, bir gün köle olursunuz. Bir şeyde gözüm yok...Nam, şan ve şöhret...Emin olun ihtiyacım da yok...Olanlara da engel olma gücüm hiç yok...Bari söyleyeyim memnun olduğum bir mesleğim var...Ve bu işleri "cızıktırık oynamak için yapıyorum" Bundan birileri keyf alırsa ben de alırım. Almıyorsa herkesin kendi bileceği iştir. Çok söyledim bir daha tekrar ediyorum : 1. Bu site amatör bir site olup, katkıda bulunan insanların kendilerini hoş vakit geçirmek amacıyla hazırlanmaktadır. 2. Bu site kişisel ve amatör olmakla birlikte katkıda bulunan insanların görüş ve düşüncelerini kendi kendilerine paylaşmak amacıyla hazırlanmaktadır. 3. Bu site Kumruda bulunanlar ile Kumru dışında olanların birbirleri haberleşmelerine bir nebze de olsa katkı sağlıyor ise bizim için mutluluk olacaktır. 4. Bu siteye katkısı olanlar "asıl işlerinin bilincindedir. Ve gerçekten her birinin gıpta edilecek meslekleri ve çevreleri mevcuttur. 5. Bu sitenin hiç bir kimse ile alıp veremediği hiç bir durum kesinlikle yoktur. 6. Site haberleri hiç bir şekilde maksatlı yazılmamakta, hiç bir amaç düşünülmemekte, bir kişinin kendi menfaatsiz gayretleri ile zaman harcanılarak hazırlanmaktadır. Bu yazı neden yazıldı: SİTEYE DOST ADI İLE BİR KİŞİ BANA SON DERECE HAKARETLER İÇEREN BİR YAZI DAHA YAZDI. ADAM BENİM İSMİMİ SİTEDE SAYMIŞ. ÇOK ÜZÜLMÜŞ. VE BEN EVİMİ GÖSTERMİŞİM...BİZİM EVİN YANI DEMİŞİM...KORGAN SİTESİNE MESAJ YAZMIŞIM...HABERLERLE İLGİ ELEŞTİRİYE CEVAP VERMEMİŞİM....RESİMLERİN ÜZERİNE ADIMI YAZMIŞIM....İNTERNETTE ARAMA MOTORUNDA BENİM ADIM ÇOK ÇIKMIŞ. İZİNSİZ KUMRU ADINI KULLANMIŞIM....KUMRU ADI YASAKMIŞ VE BUNA BENZER BİR SÜRÜ SUÇ.... İLGİLİ YAZIYI ÇOK AĞIR KÜFÜRLER OLDUĞUNDAN SİLDİM...VE BUNDAN SONRA DA SİLECEĞİM....BEN EFELİKTEN, KABADAYILIKTAN, KAVGADAN DÖVÜŞTEN EMİN OLUN ANLAMAM...EĞER İSİMSİZ OLARAK BURAYA YAZI YAZMAK VE AĞIR İTHAMLARDA BULUNMAK İLLA DA OLACAKSA BU SİTENİN İLGİLİ BÖLÜMLERİ KAPATILACAKTIR... ELEŞTİRİDEN HİÇ RAHATSIZ OLMAM. HOŞUMA DA GİDER...DEDİK YA KAVRAM MESELESİ...EMRİVAKİ DAVRANIŞLAR VEYA AĞIR İTHAMLAR BENİ DEĞİL DE BU SİTE ZİYARETÇİLERİNE HAKSIZLIK OLUR...ELİMDE İMKAN VARSA BÖYLE BİR ŞEYE DE BURADA KESİNLİKLE BEN İZİN VERMEM.... EĞER KUMRUNUN TAPUSU GERÇEKTEN BİRİLERİNDE İSE YA DA KUMRU KELİMESİNİ KULLANMAK SUÇ İSE ÇOK BİLEN O DOST İLGİLİ KANUNU BİZLERE ULAŞTIRSIN. SÖZ VERİYORUM HİÇ BİR ZAMAN BU KELİMEYİ BİR DAHA KULANMIYACAĞIM...BÖYLE BİR ŞEY YOKSA KİMSE DE BÖYLE BİR HAYAL KURMASIN LÜTFEN.... BÖYLE BİR YAZI İLE SİZLERİ MEŞGUL ETTĞİM İÇİN SİTE ZİYARETÇİLERİNDEN ÖZÜR DİLER, SON SİLDİĞİM DOSTUN YAZISINI KENDİLERİNE HİÇ YAKIŞTIRAMADIM...HAKİKATEN DOST, BU SİTE VE BU SİTEYİ HAZIRLAYAN KİŞİ BU YAZIYI HAK ETTİ Mİ? YAZIK ÇOK YAZIK...EMİN OL ÜZÜLDÜM... HERKESE SEVGİ VE SELAMLAR.... BEKİR AKKAYA


cihan tilov

2003-07-04 12:03:03
Mesajı SilDüzenle / Cevap Yaz Ip Numarası
Hocam çalışmalarınızdan dolayı kutlarım... Ama sitenin bazı kısımları çok dağınık görünüyor... Düzene biraz daha dikkat edersek daha iyi olacak... Memleketten uzak olduğumuz için haberinizi okumak özellikle güzel...


Ahmet USLU

2003-07-04 01:15:30
Mesajı SilDüzenle / Cevap Yaz Ip Numarası
merhabalar sn.hocam öncelikle sayenizde kumruya ve kumruluya faydalı olan boyle bir site vesilesi ile gıyaben de olsa tanıştık bu nedenle size sonsuz teşekkürler hocam bu sitede kumruyla ilgili her şey dile getirildiğine göre bende kendi köyümden habrler görmek istedim ben şenyurt köyündenim ancak her halde orayla fazla haber bağlantınız yok sanırım hiç oralardan hebr çıkmıyor yol meselesine de değinmek istiyorum kumru niksar yolunun en faydalı olacağı köylerden biridir şenyurt ayrıca şu an bile yolları bozuk inşallah en kısa sürede hayata geçirilir sizden ricam şenyurt köyünden de haber değeri taşıyan konuları KUMRU HABER de yayınlarsanız memnun olurum saygılarımla......


muratyaylak

2003-07-04 01:12:24
Mesajı SilDüzenle / Cevap Yaz Ip Numarası
başarılarının devamını dilerim


Tahir Şerif Akkaya

2003-07-03 03:14:08
Mesajı SilDüzenle / Cevap Yaz Ip Numarası
sayın Akkaya sitenize tesadüfen girdim sizin adınızla karşılaştım bende mesudiye çavdar köylüyüm mesudiye ile bir akrabalık bağınız varmı teşekkür ederim


yıldıray baştürk

2003-07-02 08:49:43
Mesajı SilDüzenle / Cevap Yaz Ip Numarası
rekleri daha iyi seçin


Ali HATİPOĞLU

2003-07-02 08:30:51
Mesajı SilDüzenle / Cevap Yaz Ip Numarası
Sayın Bekir AKKAYA biz gurbetteki kumrulular olarak siteniz sayesinde hasret gideriyoruz. bize böyle bir imkanı sundunuğunuz için teşekkür ederim. sitenizi günlük ziyaret ediyorum. bazı eksiklerine rağmen gayet güzel. güncel haberlere daha sık yer verirseniz sevinirim. başarılar.


ATİK SONER ALANLI

2003-07-01 10:11:44
Mesajı SilDüzenle / Cevap Yaz Ip Numarası
ÖNCELİKLE BÖYLE GÜZEL BİR SİTE YAPTIĞINIZ İÇİN SİZİ TEBRİK EDER BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM.GERÇEKTEN BU SİTENİZ ÇOK GÜZEL OLMUŞ SAYIN EKREM SAYGI'YI,ŞİİRLERİ İLE DESTEK VEREN SAYIN MEHMET ARŞIN'I,GEREK HABERLERİ VE GEREK SİTENİN KURULMASINDA EMEĞİ GEÇEN MESLEKTAŞIM SAYIN BEKİR AKKAYA'YI BU EMEKLERİNDEN DOLAYI KUTLAR BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM...ATİK SONER ALANLI...(Korganweb muhabiri ve Korgan DHA temsilcisi)


Selahattin MUTLU

2003-06-29 10:52:33
Mesajı SilDüzenle / Cevap Yaz Ip Numarası
saygideger bekirbey sitenizi ziyaret ettim ve faydalioldugu kantine vardim.Başarilar dilerim Selahattin MUTLU`DAN EN IÇTEN SAYGI VE SELAMLAR


Yusuf ÜTü

2003-06-28 11:03:02
Mesajı SilDüzenle / Cevap Yaz Ip Numarası
Sevgigim ve Hürmet ettigim Bekir AKKAYA hocam, siten için çok teşekkür ederim. Gerçekten Kumru için büyük bir hizmet.TEBRIKLER. Ancak,haberleri siz kendiniz,yazin birilerine siparişle haber yazmayin........saygilar...


şükrü TOPUK

2003-06-28 10:49:26
Mesajı SilDüzenle / Cevap Yaz Ip Numarası
Sayfaniz gün geçtikçe güzelleşmekte,günlük gazeteler gibi taze haberler var teşekkürler,başarilar. tüm Kumru'lu hemşehrilerime selamlar


Ekrem SAYGI

2003-06-28 10:15:08
Mesajı SilDüzenle / Cevap Yaz Ip Numarası
Bekir AKKAYA arkadaşımız, yazar olarak gördüğü bazı ismleri köşesinden kaldırdı galiba, fakat ne yazıkki bilmem vefa borcumu vardır nedir bilmiyorum. Memlektimizn gözide gazetecisi ve aynı zamanda yazar, İlhan TİNCİ beyefendileri neden bekltir hala anlayadım. Böyle büyük bir gazetecinin köşesi neden boş kalsın, bari onun adına kendileri bişeyler yazsın ki köşesi boş kalmasın sayın yazarın.


mehmet aydına

2003-06-28 08:00:21
Mesajı SilDüzenle / Cevap Yaz Ip Numarası
Site için teşekkür ederim.ablama ve çocoklara selam.


METİN DİNÇ

2003-06-27 12:24:37
Mesajı SilDüzenle / Cevap Yaz Ip Numarası
merhabalar kumru niksar yolunun başlangıcı ve fizme korgan yolunun asfaltlanması hakikaten sevindirici bir başlangıç olarak görüyorum.iş allah hayırlısı ilede sonuçlanır. Ben konaklı köyünden olup istanbulda bir kamu kuruluşunda memur olarak çalışmaktayım.tabiki insan sılayıda ziyaret etmesi eşini dostunu görmesini arz eder. senede bir iki defada bu amaçla memleketime geliyorum .en son 15 haziranda geldim 2 günlüğüne geldim ama pişman oldum sebebi ise balı köyünün girişinden itibaren köyümüzün alt mahalleleri olan kayaaltı-köyiçi-goyakmahelleri gibi konaklı köyünün yarısından fazlasının yaşadığı mahalleleri için bir yol yapıldı 3 sene önce yapıldı ama nasıl yol yetkililerin gidipde bir görmesini arz ederim her gittiğimde arabamda500 milyonluk hasar yazın ortasında dahil kışın çıkman mümkün değil çünkü kurbanbayramında bir gittim aracımı 10 kişi ile zor çıkardım. ve balıda 5 km geride ormanda bırakdım arabayı uyu uyuyabilirsen. sadece bir kaç kamyon çakılla düzebilecek aşamada bir yol. Diyeceksinizki otomobille köye gidilirmi aracım otomobil değil jeep bunu belirteyim.lütfen bu yolu görüpde bir haber yaparsanız.inanın beni ve balı köyünün bir kısmını ve konalı köyünün 100/75 ni ne kadar mutlu edeceğinizi tahmin edebilmem mümkün değil belki bir yetkili bu haberi görürde yerinde inceler bu konuya bir elatar saygılarla. METİN DİNÇ KUMRU KONAKLI KÖYÜ ŞUAN İSTANBUL O5422927040


mehmet fatih hocaoğlu

2003-06-26 10:48:32
Mesajı SilDüzenle / Cevap Yaz Ip Numarası
selamün aleyküm bekir ağabey "Kumru'da Yaşamak ya da Bu Site" başlıklı yazını okudum size hak veriyorum sizin hazırladığınız site sayesinde memlektimde olan bitenden haber alıyorum bu sayede çoğuolaya sağar kalmıyrum senden ALLAH razı olsun.


onur yunus yele

2003-06-25 12:54:22
Mesajı SilDüzenle / Cevap Yaz Ip Numarası
çok güzel hocam.


erkan

2003-06-24 12:57:46
Mesajı SilDüzenle / Cevap Yaz Ip Numarası
ilk önce böyle güzel bir sayfayı hazırlayanlara teşekkür ederim.kumrununda internette bir yerinin olması benim için güzel bir duygu kumru ile haberleri burdan öğrenebiliyoruz tekrar tekra bu wep sayfayı hazırlayanlara teşekkür ederim.kumru için güzel bir yer olmuş


DOST-SON DEFA

2003-06-24 12:40:51
Mesajı SilDüzenle / Cevap Yaz Ip Numarası
TEKRAR SON DEFA ARANIZDA OLMAKTAN MUTLUYUM. BELKI FARKETMISSINIZDIR, CEMALETTIN BEYLE OLAN TARTISMAMIZA KADAR BEN KIMSENIN KULLANDIGI TURKCE ILE ILGILI BIR LAKIRDI ETMEDIM, ZIRA KONUMUZ TURKCE DEGILDI. NE ZAMANKI BENIM YAZILARIMA CEVABEN SAHIPLIK DUYGUSUNA KAPILARAK KENDILERININ YAZDIGI CEVAPTA YABANCI DIL-TURKCE TARTISMASINA IS GETIRILDI, BENIM ICIN DE KENDISININ KULLANDIGI DILI IRDELEMEK BIR YUKUMLULUK HALINE GELDI. BUTUN HIKAYE BUNDAN IBARET. BEN TURKCE TARTISMASINA KENDI ACIMDAN BURADA NOKTAYI KOYUYORUM, CEMALETTIN BEYIN NE YAPACAGI ISE SADECE KENDISINI ILGILENDIRIYOR. YAZILAN YAZILARDAN BENIMLE ILGILI SOYLE BIR ANLAYIS CIKARIYORUM. BEN, KUMRU’DA VAR EDILMIS BIR TAKIM OLUMLU ISLERI BILINCLI OLARAK BALTALAMAYA CALISAN, BIR YERLERE KENDI CABALARIYLA GELMIS BAZI KISILERI BIR TAKIM KARANLIK AMACLARI ICIN KUCUK DUSURMEYE, TOPLUMUN GOZUNDE SAHIP OLDUKLARI DEGERI YOK ETMEYE GAYRET EDEN, BIRILERININ KAZANDIGI MEVKILERI ELINDEN ALMAYA CALISAN, KISACASI ESKI TURK FILMLERINDEKI EROL TAS ROLLERINDEYIM. ANLAYISLARDA SADECE SIYAH VE BEYAZ VAR. BEN SIYAHI, YANI KOTUYU TEMSIL EDIYORUM, BU NEDENLE DEFAATLE YAPTIGIM BUTUN IZAHATLAR BOSUNA. BEN IKI KERE IKI DORT EDER DE DESEM ARTIK NAFILE. BENIM SOYLEDIKLERIMDEN ALACAGI HIC BIR SEY YOK KIMSENIN. HAKKIMDA KENDILERINE GORE HUKUM VERILDI. IDAMA CARPTIRILDIM. BU BAKIMDAN SON SOZ OLARAK (IDAM MAHKUMLARINA CEZALARI INFAZ EDILMEDEN ONCE SON SOZLERI SORULUR YA….) SIZLERE HAYATTA SADECE SIYAH VE BEYAZ RENGIN BULUNMADIGINI, DIGER RENKLERIN DE ASLINDA COK GUZEL OLUSUMLARA HIZMET EDEBILECEGINI HATIRLATARAK VE DAHA ONCEKI YAZILARIMDA BAHSETTIGIM VE ITIRAF EDECEGIMI BELIRTTIGIM HATAMI ACIKLAYARAK MUSAADELERINIZLE ARANIZDAN AYRILACAGIM. HATAMI SOYLE IZAH ETMEYE CALISAYIM. BIZIM KOYDE BUYUKLERIN ARADA SU MEALDE KONUSMALARI OLURDU “COCUGUNU BASKALARININ ONUNDE DOVMEYE YA DA AZARLAMAYA TESEBBUS ETME, KENDINE ASI YAPARSIN” HERHALDE INSAN PSIKOLOJISIYLE ALAKALI OLSA GEREKTIR, INSANLAR HATALARINI KABUL EDEBILIRLER AMA BASKALARININ ONUNDE BU HATALARI DILE GETIRILMISSE ASLA… YINE TECRUBELERLE SABITTIR, BIRINI YALNIZ, KIMSENIN GORMEDIGI BIR YERDE GUCUNUZ YETIYORSA TARTRAKLAYABILIR, KOTU SOZLER EDEBILIRSINIZ. BU KISI SAYET HATALIYSA BU YAPTIKLARINIZ DOLAYISIYLA SIZE KARSI BIR HINC BESLEMEYEBILIR. AMA HATALI DAHI OLSA TANIDIKLARININ, YAKINLARININ YANINDA KENDISINE HATALI OLDUGUNA ILISKIN BIR SEYLER SOYLENIRSE ADETA SARTLANMIS GIBI SIZE KARSI CIKACAKTIR. BEN INSAN PSIKOLOJISIYLE ILGILI BOYLE BIR HATA ISLEDIM, GORDUGUM HATALI BIR DAVRANISI HERKESIN OKUYABILECEGI BIR YERDE YUKSEK BIR SESLE DILE GETIRDIM. SIMDI BU YAPTIGIMIN HATA OLDUGUNUN FARKINDAYIM. BEKIR AKKAYA HOCAMIN KISISEL ADRESINE MAIL ATARAK GORDUGUM VE BENCE HATALI OLAN DAVRANISLARI ANLATSAYDIM EMINIM BENIM TANIDIGIM BEKIR HOCAM BU SOYLEDIKLERIMI DIKKATE ALIR VE DAHA OZENLI DAVRANIRDI. CEMALETTIN HOCAMLA DA ZATEN TARTISMADIK, SADECE POLEMIK YAPTIK. TARTISMAYA KATILAN, IZLEYEN HERKESE SAYGI VE SELAM SUNUYORUM. SURC-U LISAN ETMISSEM AFFOLA.


ahmet uslu

2003-06-24 08:02:01
Mesajı SilDüzenle / Cevap Yaz Ip Numarası
yazımda çoğu yerde çok dikkat etmeme rağmen bazı harfler ve son bölümünde yarısı çıkmamış bu nedenle okuyuculardan "ÖZÜR DİLERİM" sanırım klavyenin bazı tuşlarından olsa gerek
Toplam 4128 mesaj 166 sayfada gösterilyor.



Hizmeti Sağlayan Gezginler.Net

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...