12 Ağustos 2013

GAZİANTEP – ARABAN YASTA- ŞIH MEHMET GÜLMÜŞ VEFAT ETTİ


Gaziantep -Araban Cumhuriyet İlk ve Ortaokulu Müdürü, evli ve 5 çocuk babası Şıh Mehmet Gülmüş (50), okulda kalp krizi geçirdi. Sağlık ekipleri, Gülmüş’ün kalp krizi geçirerek hayatını kaybettiğini belirledi.
Şıh Mehmet Gülmüş’ün cenazesi, otopsisi yapılmak üzere Araban Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.
           HABERİN KAYNAĞI: 
 12 Ağostus 2013 Tarihli İnternet Haber Siteleri
            *******
            Vefat haberini internetten öğrendim…
Önce inanamadım, sonra telefona sarıldım…Ve olay doğruydu…Allah Rahmet eylesin…Yakınlarına eş ve çocuklarına Allah Sabırlar versin…
            Şıh Mehmet Gülmüş mükemmel bir insandı.
Biz kendisi ile Siirt’te iki yıl beraber kaldık. Araban’da çok sevilen ve çok aktif bir öğretmen ve okul müdürü idi. Gönüllü bir çok hayır kurumunun ya başkanı ya da üyesi idi. Araban’da bir çok hayır derneklerinin kurulmasına öncülük etti.
            Sık görüşürdük. Bayramın birinci günü yine görüştük...Beş çocuğu vardı. Özürlü ve bakıma muhtaç cucuğu da vardı.
            İnançlıydı. İmanlıydı. Gönül adamıydı. Allah’a bağlı bir insandı.
            Çok üzüldüm ve ürperdim. Hepimiz aynı yerin yolcusuyuz. Allah gani gani rahmet eylesin…
            İyi olduğuna bir arkadaşı olarak şahitlik ediyorum ve hakkımı da helal ediyorum…Ablama ve çocuklarına Allah sabırlar versin…
            Allah’ım arkadaşım Şıh Mehmet Gülmüş’ü cennetine koy. O’nun günahlarını affet. O’nu peygamberimize komşu kıl…Yakınlarına sabır ve ferahlık ver. (Amin)

            Sizlerden de  bir Fatiha istirham ediyorum…Bekir Akaya/Kumru/Ordu 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...