31 Ocak 2014

KUMRULU YAZARIMIZ YILMAZ İMANLIK GURURUMUZ OLDU

1. Ankara Uluslar arası Kültür ve Sanat Şöleni kapsamında düzenlenen ödül töreni ve imza günü etkinliklerinde Fizmeli şair yazar Türk Dili ve Edebiyatı öğretmeni Yılmaz İmanlık’a, sanat ve edebiyata katkılarından dolayı başarı ve onur ödülü verildi
Eğitimci, şair, yazar, ressam Sultan Özateş tarafından hayata geçirilen ve Ankara Sanat Platformu tarafından desteklenen projede ödül töreni, 26 Ocak 2014 Pazar günü Ankara Başkent Öğretmenevi’nde yoğun bir katılımla gerçekleştirildi.
Türkiyenin her bölgesinden ve yurtdışından birçok sanatçının katıldığı etkinliklere Yılmaz İmanlık da davet edildi.
Programa katılan şairler,  yazarımızın da editörlerinden biri olduğu “Şair Bakışlı Kalemler Antolojisi”nde bir araya geldi. Programda ayrıca Yılmaz İmanlık, Solmayan Hayaller Ressamı isimli hikâye kitabını imzaladı.

Yılmaz İmanlık proje hakkında şunları söyledi:
“Böyle uluslararası bir projeye davet edildiğim için çok şanslı olduğumu düşünüyorum. Benim için en güzel ödül, projenin mimarı Sultan Özateş hocamı tanımak oldu. Ayrıca Türkiye ve dünyanın diğer bölgelerinden birçok şair bakışlı yürek tanımak bu ödülü taçlandırdı. Bu projeyle hiçbir şeyim imkânsız olmadığını gördüm. Bir insanın istediğinde neler başarabileceğini Sultan Hocamın gözlerinde gördüm.
Buradaki insanların çoğu daha önce birbirini hiç görmedi. Sadece internet üzerinden tanıştık. Buraya geldiğimizde hiç yabancılık çekmedik. Sanki hepimiz kırk yıllık bir aile gibiydik. Bir ailenin tüm üyeleri kadar sıcak, samimi, doğal…  Şimdi nereye gidersek gidelim, çaylarımızı yudumlarken sohbet edebileceğimiz dostlarımız var. Bizim için ne büyük bir mutluluk.
Şair Bakışlı Kalemler Antolojisi’nde bulunmak, eserin hazırlanma aşamasında editörlük yapmak benim için ayrı bir mutluluk kaynağı oldu. Bu projenin bir başlangıç olduğunu düşünüyorum. Bundan sonra eserleriyle fark yaratan yüreklerle daha nice projelerde birlikte olacağımızı düşünüyorum. İyi ki onları tanıdım…”

Biz de kendisini tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz.BEKİR AKKAYA/KUMRU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...