6 Şubat 2014

YİBO'da Laylaylom Proğramı (Fotoğraflı)



KÜÇÜK BİR NOT
Zorunlu olarak birlikte çalıştığım bu karede ben yokum. Arşivimde kalma adına bu notu yazma ihtiyacı duyuyorum...
Ömrüm olursa bir roman olarak yazmayı düşündüğüm KUMRU YİBO Müdür Başyardımcılığı görevimde bulunduğum dört yılda muhteşem güya entrikalar ve insanlar arasında yine insanın ne gibi fitne ve fesat içersinde bulunacağının  yaşanmış hikayelerinden biri bu kareler. Kısaca durum şu...Müdür Yardımcısı olarak çalışan Suat Evin'in Çamaşa bir okula gitmesinin ardından Suat Evin adına bir yemek veriliyor. Yine fitneci başı bu yemek durumunu benden gizliyor. Ve benim bundan haberim olmuyor. Tabi ki dolayısıyla bu yemekte ben olmuyorum. Bunun maksadı Suat Evinle benim aramı açmak ve yaptıklarının ortaya çıkmasını engellemek..Hala bu yemekte benim olmayışımın nedenini Suat Evin bilmiyor ya da bilmek istemiyor. Kini var, garezi var. Hırsı var hasedi var. Bütün yaptıkları kumpas üzerine ki, ötekisi ise tam bir tilki.  Bu notu hatırlama babından buraya yazdım...Yine fitneci başı Tilki,  Murat Bahtiyar ve Yaseminin yemeğinde de aynı şeyi yapıyor...Benim merakım şu, bu fitneci başının dünyada yaşadığı son günleri...Ve sonu...Allah belasını versin...Allah bana ve başkalarına yaşattıklarını ona yaşatmadan canını almasın...Dünyada değil mahşerde göreşeceğiz.. Suat Evin'e gelince, ezik, büzük ve çıkarı için yapmayacağı hiç bir şey olamaz. Korkak ve ezikliğin ve kişilik bozukluğunun tüm uzantılarını kendinde bulmak mümkün. Bir kez kendi olma ihtimali hiç bir zaman yoktur ve olamaz. Hırsı ve hasedi büyük içini kemiriyor. İlkesiz ve ucuz adam. Bekir AKKAYA /06.02.2014/KUMRU

















BEKİR AKKAYA ÖZEL ARŞİVİ /İZİNSİZ ALMAYINIZ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...