25 Ağustos 2014

Öğretmen Selahattin Aydoğan / Bekir AKKAYA

Çok sayıda kitaba imza atan bir dostum beni aradı. Görev yaptığım yerden çok başarılı  bir arkadaşım Kumru’ya geliyor.  İlçeme gelmeden başarılarını, yardımdım severliğini ve mesleğini özümsemiş bir öğretmenle ve özellikle de bir insanla tanışmamdan şu anda çok mutluyum.  Bulunduğu her yerde mesleğindeki başarısını Kumru’da da sürdürdü.  Üç beş “başkalarının başarılarından rahatsız,  hastalıklı ruhların dışında” başta öğretmen camiası olmak üzere öğrenciler, veliler ve tüm Kumru halkı çok seviyordu. Sadece onu sevmeyenler “başarısız ve mesleğini palavralarla yürüten ruh hastaları idi ki, dünden bugüne bu türden kişiliklerin izini bile görmek mümkün değil.
                Öğrendim ki, görev yaptığı Kumru Atatürk Okulu”ndan Fatsa - Sami Yücel özel eğitim ve uygulama okuluna  ataması yapılmış. Kumru açısından üzülsem de Selahattin Hocam açısından çok faydalı olmuş. İşin doğrusu sevindim. Ben inanıyorum ki Fatsa Kumru’ya göre büyükşehir. Fatsa’da çok sevdiği mesleğini daha da iyi yerine getirecek ve Fatsa’da yaptığı etkinliklere ve başarılara çok daha fazla imza
atacaktır. Küçük yerlerin hasetçileri ve dedikoducuları da çok oluyor. En azında Fatsa bu noktalardan da Kumru’ya göre daha üst seviyededir.
                Meslektaşım Selahattin Aydoğan branşı dışında 2009 yılından bu yana Kumru Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdür Vekilliği görevinide yerine getiren bir öğretmenimiz. Kendi resmi Facebook hesabından “altı yıllık Kumru karnesi”ni” de paylaşmış. Arşivimizde örneklik teşkil etmesi açısından bulundurma adına burada sizlerle paylaşmak istiyorum. Keşke ne olsa da tüm kamu kurumlarında çalışanlar ve özellikle de palavralarla günü kurtarmaya çalışanlardan geçmiş yılların karnesini gelene devretmek ve listelemek bir zorunluluk olsa. Gerçekten Kumru’dan bir tebrik edilmesi gereken öğretmen geldi ve gitti. Ve çok sayıda severek yaptığı öğretmenlik branşında başarılara imza attı. Geldiği günden buyana örnek bir öğretmen olarak Kumru’da kalıcı bir iz bıraktı. Hep hatırlanacak. Faydalı olduğu öğrenciler ömür boyu Selahattin hocalarına dualar edecek.
            Sevgili Selahattin Hocam,
            Sizi hiç unutmayacağız. Senin doldurduğun karnen Kumrulularca ve özellikle öğrencilerin tarafından  defalarca doldurulmuştur. Tekraren tebrik ediyor, yeni görev yerinde başarılarının devamını diliyor selam ve saygılarımı iletiyorum. Bekir Akkaya/26.08.2014/Kumru
           SELAHATTİN AYDOĞAN HOCAMIZIN ALTI YILDA YAPTIĞI ÇALIŞMALAR

                                                    (Facebook Sayfasından alınmıştır)
2008 - 2009 eğitim öğretim yılı başında göreve başladığım kumru atatürk orta okulundan 14.08.2014 tarihinde il içi tainle Fatsa ilçesi Sami Yücel özel eğitim ve uygulama okuluna atandim. Aynı zamanda 2009 yılından beri Kumru Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdür Vekilliği görevini de yürüttüm. Bu geçen altı yılda çalıştırdığim voleybol kız takımları :

YILDIZLAR KIZ VOLEYBOL TAKIMI

- Okullar Arası yarışmalarda 2 defa Türkiye yarı finali
- Külupler bazında ise 2 defa Türkiye yarı finali
- Ayrıca gençlik hizmetleri ve spor Bakanlığının düzenlemiş olduğu Anadolu Yıldızları projesi kapsamında Ordu il karmasına vermiş olduğunuz 6 sporcumuzun bulunduğu il karması türkiye 3.sü olmuştur.
- yıldız kız takımı iki defa il 2.cisi olmuştur
KÜÇÜK KIZ VOLEYBOL TAKIMIMIZ
- Okullar arası yarışmalarda 3 defa türkiye yarı finali
- iki defa grup bölge birinciliğine katıldı.

SPOR LİSESİNE VE BESYO'YA ÖĞRENCİ YERLEŞTİRME
Yetiştirmiş olduğumuz kız voleybol takımındaki öğrencilerimizi aynı zamanda spor liselerine yerleştirdik. Sadece voleybolcular değil diğer branşlarda ki sporcuları ve diğer okullardan yetenekli sporcular keşfederek 55 sporcumuzun bu altınyıl zarfında samsun, çorum ,giresun ve elazığdaki spor liselerine yerleştirdik. Spor liselerinden mezun olup bize dönen sporcularımızın yaz tatilinde çalıştırarak geçen yıl 2 sporcuyu ; bu yıl ise 7 sporcumuzu besyo'ya yerleştirerek beden eğitimi öğretmeni olmaları yolunda ilk adımları attık.
                                          -*******-

**********Sitemizde yayınlanan yazı, fotoğraf ve dokümanlar başka bir site ya da dergi-gazetede yayınlanacaksa önceden yazılı izin gerektirir. Sitelerimizde yayınlanan diğer doküman veya belgeler , kaynak gösterilmek ve sitesinin ilgili sayfasına link verilmek koşuluyla yeniden yayınlanabilir.Bekir AKKAYA **********

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...