8 Kasım 2014

Pis İnsan/ Bekir AKKAYA

Sorun denilen hususlar bir şekilde ortadan kalkınca bu kez de insana “huzur” sıkıcı olmaya başlıyor. Günün büyük zamanını hep koşuşturma olarak yaşayanlar aradan yıllar sonra bu alışkanlıklarını arıyor. Birkaç gündür ben de kendimi böyle hissettim.
            Zaman zaman  çerezlik konuları okur eğlenir gülerim. İşte
bu amaçla google amcaya “ insan karakterleri” yazıp sadece gülünebilirlik hafif yazılar ararken “Ekşi Sözlükte” “Nefret edilen insan karakterleri”  maddesine gelip hem okudum hem de eğlendim. İnanın  bizim insanlarımız muhteşem. Herkes Filozof. Tanımlar, tahliller, analizler süper. Mutlaka siz de bir göz atın.
            Nefret edilen İnsan karakterlerinin tamamını üzerinde taşıyan bir insan yazılanların içersinde yok. Onun ne kadar nefretlik
bir insan olduğunu siz tahmin edin.
            Okuduklarımdan yola çıkarak şu sonuca varabilirim. En ehveninden en nefret edilen bu tür insanların büyük bir çoğunluğu karakterlerini  değiştirmedikleri , iyiye güzele yönelmedikleri sürece sonları çok kötü neticeleniyor. Bunun böyle olduğu her insan tarafından bilindiği halde bu alışkanlıklar hız kesmeden devam ediyor. Oysa bu karakterlerden kazanan hiç olmuyor.
            Karakter itibariyle insanlar çeşit çeşit. Mevlana “999 katmanlı insan” tanımı yapmış. Varın gerisini siz hesap edin.
Devam edecektim ama vaz geçtim....

Bekir AKKAYA/09.11.2014/KUMRU
**********Sitemizde yayınlanan yazı, fotoğraf ve dokümanlar başka bir site ya da dergi-gazetede yayınlanacaksa önceden yazılı izin gerektirir. Sitelerimizde yayınlanan diğer doküman veya belgeler , kaynak gösterilmek ve sitesinin ilgili sayfasına link verilmek koşuluyla yeniden yayınlanabilir.Bekir AKKAYA **********

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...