19 Ocak 2015

Top Sahası Mısır Tarlası (Eski Fotoğraf)/Bekir AKKAYA

Davut Yılmaz Kapalı Spor Salonunun  Bulunduğu Yer ve Futbol Sahası

******Kumru Belediyemizin çalışanlarından Zabıta Memuru Osman Bölükbaş’ın (Osman Çavuş)’un bana bizzat teslim ettiği Kumru ile ilgili bazı fotoğrafları daha önceden sizlerle paylaşmıştım. Şimdi ise ondan aldığım bir fotoğrafı sizlerle paylaşmak istiyorum. 
Buranın neresi olduğunu sizlere ben söylemiyeceğim. Burası Kumru’da özellikle gençlerimizin sık sıkuğradıkları ve sizlerde bu fotoğrafın etrafındaki yollardan her gün defalarca gidip geldiğinizi bir yerin fotoğrafı.
Eğer bir gün Kumru’nun gelişimi ile ilgili ciddi bir şeyler yazmak icap ederse bu fotoğrafın öncesi ve sonrası olarak Kumru’yu değerlendirmek gerekir.
1960 yılında ilçe olan Kumru

özellikle Eski Belediye Başkanlarımızdan Abdul Cemal Zorlu’nun Belediye Başkanı olduğu on yıllık sürede gerçek manada şehir haline gelmiştir. İleride sizlerle paylaşacağım bazı fotoğrafları görünce gerçekten bana hak vereceksiniz.
Bugün Ak Parti Türkiye için ne ise Abdul Cemal Zorlu’nun Kumrumuzda Belediye Başkanı olduğu dönemde Anavatan Partisi’de öyle idi ki, Belediye Başkanı olarak Abdul Cemal Zorlu’da bu dönemi iyi kullanmıştır. Kumrumuza sayısız eserler bırakmış ve çok güzel hizmetlere öncülük etmiştir.
Eski Belediye Başkanlarımızdan Abdul Cemal Zorlu’nun hasta olduğunu öğrendim. Bu vesile ile kendilerine geçmiş olsun diyor Allah’tan şifalar diliyorum.
Şimdi sizlere sayın başkanımızın gerçek manada çok sayıda hizmetlerinden biri olan Kumru’da bir yerin fotoğrafını sizlere sunarken, fotoğrafı bana ulaştıran Sayın Osman Bölükbaş’a teşekkürlerimi sunuyor, hepinize Kumru’dan sevgi ve selamlarımı iletiyorum. Bekir AKKAYA/ 04 Ocak 2015/Kumru

**********Sitemizde yayınlanan yazı, fotoğraf ve dokümanlar başka bir site ya da dergi-gazetede yayınlanacaksa önceden yazılı izin gerektirir. Sitelerimizde yayınlanan diğer doküman veya belgeler , kaynak gösterilmek ve sitesinin ilgili sayfasına link verilmek koşuluyla yeniden yayınlanabilir.Bekir AKKAYA **********

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...