23 Şubat 2015

Kumru'nun İlk Sitesi Bekir Akkaya'ya Aittir


İlk olmak , ilklere imza atmak ve ilklerle karşılaşmak herkese nasip olmaz.  2000 yılında   yani  15 yıl önce mynet uzantılı  http://kumrufizme.sitemynet.com  sitesinde yazdığım yazıları, çektiğim fotoğrafları ve yaptığım haberleri sizlerle paylaşırken internet aleminin bugün geldiği yeri kimse hayal edemezdi.  İşin doğrusu Kumru'da ilk site kurmanın keyfini şimdide yaşıyorum. O günden bugüne tam on beş yıl geçmiş. Ve yayınladığım geçmişe dair tüm bilgi ve belgeler şu anda elimde. Sitemle ilgili 25.11.2002 tarihinde yazdığım yazıyı ve o günkü sayfamızın görüntüsünü sizlerle paylaşmak istedim. Yazımızın Altında ilk sayfamızın görüntüleri) Kumru'dan selam ve saygılar...Bekir Akkaya/23 Şubat 2015/KUMRu



SİTEMİZ AMACINA ULAŞIYOR! /BEKİR AKKAYA

Aslında bu yaptığım site benim kişisel amatörce bir uğraşımdır. Bu
işi bildiğim kesinlikle söylenemez. İnternete alışık olanlar bu sitenin basitliğinden haklı olarak söz edebilirler. Ancak yurtdışı dahil yurdun dört köşesinden o kadar tebrik mesajları alıyorum ki sayılamayacak kadar fazla. Bu durumda benim yaptığımın çok da basit bir uğraşı olmadığına inanıyor ve mutlu oluyorum. Kumru gibi bir yerde hiç olmazsa bu şekilde meşgul olmak, dışarıdaki Kumrulu dostlarla tanışmak bana göre son derece önemli geliyor.

Kumru dışında bulunan Kumruluların genelde iki isteği oluyor. Bunların en önemlisi Kumru ve köylerinden haberdar olmak ve siteye bol resim yerleştirmek. Siteye elimden geldiğince önemli haberleri fotoğraflarıyla koymaya ve yazmaya ve ayrıca fotoğraflarla ufak da olsa siteyi zenginleştirmeye çalışıyorum. Eksikliklerimin bilincindeyim. Ancak alanın kısıtlı olması ve bizim site bilgilerinin azlığı bazı noksanlıklarımın olmasına neden oluyor. İleriki günlerde Kumru ile ilgili çok güzel bir site yapacağımı buradan belirtmek isterim. Şu anda çalışmalarıma hızla devam etmekteyim...

Bu site sayesinde her gün değerli dostlarımız çoğalmaktadır. Almanya;da bulunan Mehmet Arsin Beyle bu site sayesinde tanışma fırsatım oldu. Mehmet Bey Almanya;da Fizme ile ilgili bir site yapmış. Kendisi sendikacı ve şair. Şiirlerini sitesinde okumak mümkün. Şu anda Salıpazarı;nda Türkçe Öğretmeni Yılmaz İmanlık değerli bir şair. Şairimizle tanışmamız da yine bu site sayesinde oldu. Eserlerine bu siteden ulaşmak mümkün. Üsküdar Müftülüğünde çalışan ve doktora ve araştırma yapan Ahmet Çapku yakında sitemizde yazmaya başlayacak. Kendisi ilahıyatçı olan dostumuzla da tanışmak bu site sayesinde mümkün oldu. Aslında bu internet akıllara durgunluk veren bir zenginlik. Sağlıkçı ve ilk Kumru sitesini kuran Murat Bütün dostumuzdan bu konuda çok şey öğreniyoruz. Kendisi site yapımı konusunda uzman. Editörlüğünü yaptığı sağlık sitesine bizim siteden uğramanızı tavsiye ederim.

Dostumuz ve üstadımız Abdurrahman Özbek, bilgisayar konusunda bizi yalnız bırakmıyor. Kendisi Gümrük Bakanlığında çalışmasına rağmen site konusunda da uzman. Gerek bilgisayar ve gerekse site konusunda aranılan bir kişi. Bizlere her konuda internet ortamında veya daha başka yollarla yardımcı oluyor. Aslında bir çok dost var bu site sayesinde tanıştığım ve görüşmeyi sürdürdüğüm...Tüm dostlara buradan sonsuz selamlarımı iletiyorum.

Sitemizde bundan sonra yazarlarımız olacak. İbrahim Tatlıgül ve Ahmet Çapku yakında sitemiz için yazacak. Doktor Cemalettin Yaktı ve Ekrem Saygı;da bu sitede yazarlıklarını sürdürecek. Eğer gerçek manada site yapmaya muvaffak olabilirsek, bu siteyi ;KUMRU İNTERNET GAZETESİ; olarak tüm Kumrulu dostlara, Kumrumuzdan ulaşmayı hedefliyoruz.

Aslında yazılacak ve söylenecek çok şey var. İnşallah ileriki günlerde başka konuları da yazarız. Sizlerden istediğim, görüşlerinizi, düşüncelerinizi ve iletmek istediklerinizi bize yazarsanız bizde başkalarına sizin adınızla iletmekten mutlu oluruz.

Kumru hepimizin...Bir daire amirimiz yıllardan beri Kumruda çalışıyor... Kendisi buralı değil...Gerekçeleri ile birlikte aynen şunu söylüyor ;ORDUNUN TÜM İLÇELERİNDE GÖREV YAPTIM...YURDUMUZUN BİR ÇOK YERİNDE DE... BEN KUMRU KADAR AİLE VE HISIM AKRABALIK BAĞLARININ ZAYIF OLDUĞU HİÇ BİR YER GÖRMEDİM.;

Bu konuyu ileriki günlerde burada yazmayı düşünüyorum. Sizlerde görüşlerinizi bize ulaştırırsanız aynen yayınlayacağım. Bir de sizler düşünün, gerçekten amirimizin görüşü doğruları yansıtıyor mu? Ya da yanlış bir yaklaşım mı? Mesajlarınızı bekliyorum...

Selam ve saygılar.

25.11.2002 . Kumru ..Bekir AKKAYA

KUMRU'DA YAYIN YAPAN İLK İNTERNET SİTESİNİN İLK SAYFA GÖRÜNTÜLERİ


**********Sitemizde yayınlanan yazı, fotoğraf ve dokümanlar başka bir site ya da dergi-gazetede yayınlanacaksa önceden yazılı izin gerektirir. Sitelerimizde yayınlanan diğer doküman veya belgeler , kaynak gösterilmek ve sitesinin ilgili sayfasına link verilmek koşuluyla yeniden yayınlanabilir.Bekir AKKAYA **********

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...