21 Şubat 2015

İsmet Erçal AK Parti’den Aday Adayı

Ordu'ya yıllardır Sosyal, kültürel ve ekonomik anlamda katkı sağlayan İsmet Erçal'a her kesimden destek var.
Aday adaylığını açıkladığı AK Parti il Başkanlığında büyük bir destek alan ve coşkulu bir kalabalığa seslenen Erçal'a her kesimden tam destek geldi.

BU TOPRAKLARA AYRIM YAPMADAN HİZMET ETTİM
Erçal, ayrım yapmadan herkesle bir arada olduğunu söyleyerek, "Bu topraklarda yetiştim. Bu şehrin havasını soludum. Bir parçası olduğumuz şehrimize hizmet etmeyi her zaman düstur edindim. Yunus Emre gibi, "Dostun evi gönüllerdir, gönüller yapmaya geldik" diyerek 2001 yılında başlatılan 'Sessiz Devrim'in içinde yer alma
şerefine nail oldum. Kurucu Genel Başkanımız, Reisimiz, Reisi Cumhurumuz Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın 'insanı yaşat ki devlet yaşasın' sözünü ilke edinerek dil, din, ırk ve mezhep ayrımı yapmadan tamamen, Allah'ın rızasını ve insanların gönlünü kazanmaya yönelik bir siyaset anlayışını benimsedim.
Çünkü AK parti milletin aslıdır, ideal ve inançlarıdır, tarihidir şerefi ve şanıdır."
NİYETİMİZ MİLLETE HİZMET
Niyetinin millete hizmet olduğunu ifade eden Erçal, şunları söyledi: "Siyaset gerçekten çok meşakketli bir yol. Hele de AK Partili iseniz. Evinizi, işinizi, çocuğunuzu ihmal edebiliyorsunuz. Hepinizin huzurunda millete hizmet yolunda yaptığım çalışmalarda her zaman yanımda olan eşim'e teşekkür ediyorum. Bugün burada siz dostlara Niyetimi anlatmak için biraraya geldik. 7 Haziran 2015 seçimlerinde Milletvekili Adayı olmak için yaptığım istişareler sonucunda karar verdim. Bundan sonraki süreç Taktir'i İlahidir. Mevlana'nın dediği gibi "Kısmet etmiş ise Mevla; el getirir, yel getirir, sel getirir. Kısmet etmez ise Mevla; el götürür, yel götürür, sel götürür." diyerek daima hakkımızda hayırlısını istedik. Gayemiz, 2023 hedefine odaklanan Yeni Türkiye’nin bu yoldaki başarısına katkıda bulunmak ve ilimize hizmet etmektir. İnşallah bu hizmetlerde bulunmak nasip olur.
ERDOĞAN VE DAVUTOĞLU İLE KADER BİRLİĞİ YAPARAK YENİ TÜRKİYE'NİN İNŞAASINI YAPACAĞIZ
2 büyük lidere katkıda bulunmak için yola çıktık diyen Erçal, "'Bu yola bir kefenle çıktım' diyen cumhurbaşkanımız, reisimiz, sayın Recep Tayyip ERDOĞAN ve 'Bizim yolumuz aşk yoludur, Yunus Emre'nin yoludur. Biz yorulma bilmeyiz, gece gündüz bilmeyiz diyen bilge başbakanımız Sayın Ahmet DAVUTOĞLU ile kader birliği yaparak
YENİ TÜRKİYE’nin İnşaasına katkıda bulunmak istiyorum. Bana bu süreçte destek veren herkese şükranlarımı sunuyorum."
DİĞER ADAY ARKADAŞLARA BAŞARILAR DİLİYORUM
Bu yola çıkan diğer aday adayı arkadaşlara başarılar dilediğini söyleyen Erçal, "Sizlerin nezdinde adaylık başvurusunda bulunan milletvekili aday adayı olan kardeşlerime başarılar diliyorum. Allah bizi sizden, sizi bizden, bizi birbirimizden ayırmasın."
İSMET ERÇAL'IN ÖZ GEÇMİŞİ
AK Parti kurucu üyeliği ile siyasi yaşamına AK Parti'de başlayan Erçal, 2002 ve 2007 Genel seçimlerinde İl genel Meclisi üyesi olarak seçildi. İl Genel Meclisi üyeliğinden 2011 yılında istifa ederek Milletvekili adayı oldu. 2012'de AK Parti 4. olağan kongresinde Ordu İl Başkanlığı yönetim kurulu üyesi olarak seçildi.
Erçallar A.Ş. bünyesinde bulunan Kumru ve Alaplı Fındık fabrikalarının yöneticiliğini yapan İsmet Erçal, bir çok kez 'Yılın İşadamı' ödülünü aldı.
Şiir ve tarih kitabı da bulunan Erçal, 2001'de 'Kumru'dan Nağmeler', 2007'de 'Zaman Tüneli' adlı şiir kitapları ve 2013'te ise ilk tarih kitabı 'Kumru Yöresi ve Tarihi' adı ile yayınlandı.
2011, 2012, 2013 yıllarında Uluslararası Edebiyat Festivalinde şiirleri ödül aldı.
Erçal, istihdam konusunda yatırımlarının yanında Anadolu Lisesi, Cami, Kültür Merkezi, Müze yaptırarak Ordu'ya hizmetlerde bulunmuştur.

**********Sitemizde yayınlanan yazı, fotoğraf ve dokümanlar başka bir site ya da dergi-gazetede yayınlanacaksa önceden yazılı izin gerektirir. Sitelerimizde yayınlanan diğer doküman veya belgeler , kaynak gösterilmek ve sitesinin ilgili sayfasına link verilmek koşuluyla yeniden yayınlanabilir.Bekir AKKAYA **********

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...