24 Kasım 2015

Bir Adamcıktan Dört Mesaj

BİR ADAMCIKTAN  DÖRT MESAJ VE DÖRT HİTAP
                Kendine göre kocaman bir adamcık…
            Bana aynı konuda dört adet mesaj gönderiyor….
            Mesajlar Aynı olmasına rağmen bana hitaplar farklı…
1.      MESAJ HİTABI :
KIYMETLİ HEMŞEHRİM…
2.      MESAJIN HİTABI :
KIYMETLİ BÜYÜĞÜM…
3.      MESAJIN HİTABI:
KIYMETLİ MUHTARIM…
4.      MESAJIN HİTABI :
KIYMETLİ VATANDAŞLARIM…

Bu dört mesajdan hangisi benim…
İşte seviye…Tam bir dip…
Attığın mesajın, konuştuğu cümlenin durumundan habersiz biri bana göre Adam değil tam bir ADAMCIKTIR…


 Ya ADAMCIK  bu türden mesaj istemiyorum…Yoksa beni otomatiğe mi bağladın…

Bekir AKKAYA / 24 Kasım 2016 KUMRU

**********Sitemizde yayınlanan yazı, fotoğraf ve dokümanlar başka bir site ya da dergi-gazetede yayınlanacaksa önceden yazılı izin gerektirir. Sitelerimizde yayınlanan diğer doküman veya belgeler , kaynak gösterilmek ve sitesinin ilgili sayfasına link verilmek koşuluyla yeniden yayınlanabilir.Bekir AKKAYA **********

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...