4 Ağustos 2016

15 Temmuzdan 6 Gün Önce İmam Hatip Lisesi Etkinliği (Fotoraflarla)

Kumru İmam Hatip Lisesi Mezunları Derneği (KUMİMDER) Kumru Döşekdibi’nde bir araya geldi.
                Son iki yıldır yaylada yapılan buluşmayı Öğretmen Osman YILMAZ’ın başkanlığını yaptığı KUMİMDER gerçekleştirmektedir.
                09 Temmuz 2016 tarihinde gerçekleşen bir araya geliş fotoğraflarını https://picasaweb.google.com/113587386740291393784/6305646459497502497?feat=flashalbum internet adresinden buraya taşıdık….

Bekir AKKAYA / KUMRU

İŞTE FOTOĞRAFLAR
















MERAKLISINA NOT: BEN BU FOTOĞRAFI BURAYA YÜKLERKEN CAN ERZINCAN TV DE YİNE YEŞİLLENDİ FINDIK DALLARI REKLAMI DÖNÜYORDU....15 TEMMUZDA İSE FETÖCÜLER TÜRKİYEYİ KANA BULADILAR...BEN İMAM HATİP MEZUNU OLMAMA RAĞMEN BU PROĞRAMA ÇAĞRILMADIM...YİNE BİR NOT DAHA ...BİR YIL ÖNCE BYPAS AMELİYATI OLDUM VE BENİM ZİYARETİME HİÇ BİR FETÖCÜ GELMEDİ....EEE NE DİYELİM HENÜZ 14 AĞUSTOS GELMESE DE BUNDAN SONRA TÜRKİYEDE HEP YEŞERECEK FINDIK DALLARI.. 
**********Sitemizde yayınlanan yazı, fotoğraf ve dokümanlar başka bir site ya da dergi-gazetede yayınlanacaksa önceden yazılı izin gerektirir. Sitelerimizde yayınlanan diğer doküman veya belgeler , kaynak gösterilmek ve sitesinin ilgili sayfasına link verilmek koşuluyla yeniden yayınlanabilir.Bekir AKKAYA **********

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...