25 Kasım 2016

BAŞKANIN "LİNÇ SÜPRİZİ" MEYVESİNİ VERİYOR /Bekir AKKAYA

BAŞKANIN LİNÇ SÜPRİZİ MEYVESİNİ VERİYOR,,,
ANLADIM Kİ; 
ASIL SÜPRİZ YORUMLARDAN SONRA OLACAK...

"E.B''nin yorumu: Bekir AKKAYA bunun affedilir bir yanı yok açıklamayı fetoculardan sonra cinsiyet yoksunu sapık hocalar diye temizletmek lazım...

1 Mayıs’tan itibaren tüketici izinsiz mesaj ve e-posta bombardımanından kurtuluyor. BTK’nın yeni taslağına göre toplu mesajların içeriğinden şirketin yanı sıra operatörler de sorumlu tutulacak. Tüm Gazete ve haber Sayfaları…20 Nisan 2015
ONAYSIZ İLETİYE 50 BİN TL CEZA
KUTLAMA MESAJI DA ONAYA TABİ
ŞİMDİ İZİNSİZ MESAJ ÇEKMEK RAHATSIZ ETMEK SUÇ….

Sürekli telefonuma gelen mesaj üzerine yazdığım yazıyı aynen burada tekrar yayınlıyorum…
Her gelişinde sildiğim halde tekrar tekrar bana değişik hitapla gelen mesajlara tepki için ve dahi özellikle bazı mesajların aynı yer ve firmadan gelen mesajları kasdederek ne bir firme adı ne de bir kişi adı kullanmadan bir yazı yazdım…Burada özellikle şu adam ve adamcık kelimelerine bir açıklık getireyim…Rahatsız olduğunuz ve mesajlar size sık sık gelse ve kimden geldiğini bilmezseniz buna ne denir…Büyükse adamlar, küçükse adamcıklar…Ben de aynen bunu yaptım…
Benim rızam dışında kanunen suç olan mesaj bana gönderilemez…Kimseye de gönderilemez…
İşin ilginç tarafı muhatabınıza
her gönderdiğiniz mesajda değişik unvan kullanıyorsunuz…Bana bu türden kim mesaj gönderirse muhatabım odur…Bunun başka türlü bir izahı da yoktur…Kişi isen de, firma isen de, kurum isen de…Kim olursan olsun…Kanunun suç saydığı fiili yapmayacaksın…Kimseyi rahatsız etmiyeceksin…
İsim var mı? YOK…Şirket adı var mı? YOK…
Şimdi yazdığım yazıyı ben tekrar yayınlıyorum…Öyle sansör-mansör ayaklarıyla değil…Aynen…
 BİR ADAMCIKTAN  DÖRT MESAJ VE DÖRT HİTAP
             Kendine göre kocaman bir adamcık…
            Bana aynı konuda dört adet mesaj gönderiyor….
            Mesajlar Aynı olmasına rağmen bana hitaplar farklı…
1.      MESAJ HİTABI : 
KIYMETLİ HEMŞEHRİM…
2.      MESAJIN HİTABI :
KIYMETLİ BÜYÜĞÜM…
3.      MESAJIN HİTABI:
KIYMETLİ MUHTARIM…
4.      MESAJIN HİTABI :
KIYMETLİ VATANDAŞLARIM…
Bu dört mesajdan hangisi benim…
İşte seviye…Tam bir dip…
Attığın mesajın, konuştuğun cümlenin durumundan habersiz biri bana göre Adam değil tam bir ADAMCIKTIR…
 Ya ADAMCIK  bu türden mesaj istemiyorum…Yoksa beni otomatiğe mi bağladın…
Bekir AKKAYA/ 24 Kasım 2016 KUMRU
*******
Bugün 25 Kasım 2016 Cuma…İzinliyim…

Ordu Araştırma hastanesinde sıra bekliyorum…
Telefonu açtığımda ilk işim akşam görüpte önemsemediğim başkanın gönderdiği mesaja hiçbir anlam veremediğimden bakamadığım mesaja saat 10:00’da WhatsApp’dan tekrar baktım. Mesaj aynen şöyle “Seni Allah şahit yanlış tanımışım…bu kadar garip tutum içersine girmendeki sebep yolun kenarındaki 2 metre toprak ise , ne diyeyim…Bu mesaja ek olarak benim yazdığım blok sayfasındaki mesajı koymuş…Bu kadar…Bu mesajı Sayın başkan zannedersem 24 Kasım saat 23:18’de göndermiş…
Yazıyı çok önemsemedim…Bana rastgele gönderilen mesajlara yazdığım mesajla başkanın ne ilgisi olabilir diye düşündüm…
Uzaktan yakından bir çok kişi aradı…Hakkında yazı var diye…Hastanede fırsat bulup ta bakma imkanım olmadı…Çok ta önemsemedim… saat 19:00’da Eve geldiğimde gördüm ki Sayın Başkan Belediyenin Resmi sayfasından katmış karıştırmış…İsmimi zikrederek beni hedefe koymuş…Başkanın fedaileri de yorumlarla başkana destek çıkarak “Allah Allah diyerek cihada çıkmış” Beni alenen ve açıkça linç etmişler…Hiç biri “ya başkan senin burada adın yok sanın yok” dememiş…Vurdukça tozutmuşlar…Zaten Başkan bana saat 18:00 de“SENİN İÇİN SÜPRİZLERİMİZ VAR” diye mesaj çekmişti…Bekliyoruz...Ah başkan! şimdi bana bir şey olursa sen ne yapacan…Tehdit suç. Hedef göstermek suç. İftira atmak suç. Belediyenin resmi sayfasından bu suçlar şu anda resmen işleniyor…Suç varsa ceza da vardır…Başkan resmen suç işliyor…Belediyenin imkanlarını kullanarak suç işletiyor…Senin şahsına ve belediyeye söylenen bir şey yok…Bunu nereden çıkardın….Sözünü ettiğin tarlanın seninle ne alakası var…Bana bir şey olursa hesabını verebilecek misin? Yazılanı ve yorumları yazının devamında sizlerle paylaşacağım…Tüm mesajları dosyaladım…Adalette bugünler için var…
Akşam “Onur” eczanesinde ilaç alırken….
Sayın Başkan coşmuş….Saat tam 17:19
İşte bana WhatsApp’tan gönderdiği mesajlardan seçme cümleler…
Başkan Diyor ki; “Evet Bekir Hoca vurguladığın “adamlığı” kamuoyuna göster. Bu açıklamaları başkan için yaptım de………….Açıkla da ismen de biz de bilelim. Kim adam kim adamcık…
“İşte busun sen git aynaya bak…”
“AMA SANA SÜPRİZLERİM OLACAK”
Çekinmeden açık açık yaz…….
Bu cümleler üzerine telefon ediyorum sayın başkana…Ama telefona çıkmıyor… WhatsApp tan bana şöyle yazıyor…
“Arıyorsun ama sesini duymak istemiyorum.” Hadi yaz beni yazdın değil mi?
Sayın başkan tehdit ediyor ve suç işliyorsun…İftira atıyorsun dediğimde…Başkan: “ Çok korktum savcılığa ver” diye yazıyor…
Bize ailecek bir şey olursa dediğimde…
Eşimin adını zikrederek “F…Yengem iyi bir insandır” cümlesini kullandı.
Nedir Süprizin dediğimde de başkan “Süpriz süprizdir. Hesabı olmaz.  yorma kafanı, şimdi istirahat et…sütünü iç yat…yılın öğretmeni”  diye konuşmamız sona erdi.  saat 17:19 da başlayan WhatsApp’tan görüşmemiz  saat  18:09’da sona erdi…Defalarca telefon ettim telefonuma cevap vermedi…
Konuşma boyunca Suç işlediğini, iftira attığını söylediysem de başkan beni tehdit etmeye devam etti.
Biraz sonra Belediyenin facebook internet  sitesinde yazılan yazının altındaki yorumları görünce başkanın bana süprizlerini tahmin etmemek mümkün değil…Yorum yapanlar ve hakaret yazısını beğenen isimler de hayli ilginç…Acaba başkanın birinci derece akrabaları ya da belediye çalışanları da varsa bu daha ilginç…Bu yazıları yazmamın nedeni Bana ya da aileme bir şey olursa sorumlusu başkan olduğu, ve tahrik ettikleri kişileri deşifre etmek amacıyladır…Korku morku hikaye…Kaderde varsa kimse önüne geçemez…Ancak yorum yazanlar ve kanunen suç işleyenler şunu bilsin…Okuduğunuz yazıda sayın başkanınızın ya da belediyenin adı varsa ben özür dileyeceğim…Yoksa siz kanun önünde hesap vermeye hazır olun…
Önce Belediye Sayfasında başkanın yayınladığı yazıyı okuyalım…

''YILIN ÖĞRETMENİNİ'' KINIYORUZ
Öğretmenler gününde bu paylaşımı yapan Bekir Akkaya.
Paylaşımı sansürleyerek yapmak zorunda kaldık.
Bu öğretmen hem de 24 Kasım öğretmenler günün de yılın öğretmeni ödülünü almış. İlçe Kaymakamının elinden. Kim bilir bu ve benzeri meziyetleri içindir. Bazen düşünüyoruz gerçek mi bunlar diye, toplum olup bitenleri neden sadece izliyor diye…
Neden bu adamlara bir tepki verilmiyor.
Hiçbir zaman yapılmayan hizmetlerin yapıldığı bu dönemde Belediye Başkanımızla uğraşma cesaretini bu adamlar nereden alıyorlar. Sadece izleyenlerin Belediyemize tavsiyesi, bırakın açıklama yapmayın.
…ürür kervan yürür…Muhatap almayın diyenler haklı aslında, bunların muhatap alınacak bi tarafları yok. Ama anlaşılan o ki artık cami duvarına işemeye başladılar.
Şimdi gelelim öğretemeyen, bu zatın paylaşımına.
Konunun belediyemiz ile ne alakası var diyenlere açıklayalım;
Öğretemeyenin yazdığı mesaj meselesi kuvvetle muhtemel, aksini bildirmediği sürece bizim mesaj sistemimizden, Başbakan Yardımcımız Numan Beyin gelişi sonrası teşekkür maksatlı
gönderilen ve yapılan hata ile tekrarlanan mesajlar. 
Adamcık kavramına olan takıntısı da kuvvetle muhtemel
İlçe Milli Eğitim Müdürüne bu ve bunun gibi adamlar sosyal medya açıklamalarına dikkat etsin yönünde Başkanlığımızın uyarısı kaynaklıdır.
Ayrıca ilgili şahsın Fizme Mahallesinde açılan yol için giden 2 metre toprak hırsı, bu tür yakışıksız açıklamalara neden oluyor diye düşünüyoruz. Sinek küçüktür ama mide bulandırır. Adamlık dersi vermeye çalışanlar önce kendileri aynaya bakmalıdır.
Halkın seçtiğini küçümseme hastalığında olanları, Halkın karşısına çıkmaya davet ediyoruz.
Paylaşılan yazılardan da anlaşılacağı
üzere 3 ay aynı konuyu paylaşan kişiler psikolojik olarak ta takip edilmelidir, nihayetinde çocuklarımızı emanet ediyoruz.
Had hudut bilmeyen zihniyeti ve bunlara fırsat verenleri kınıyoruz.

                İşte Belediye sayfasından ismimi zikrederek Sayın başkanın “KINAMA YAZISI”
                İsmim haricinde yazının hiçbir satırı doğru değil. Tamamı yalan ve iftira…
                Tam bir ibretlik yazı…
                Keşke yazı benimle sınırlı kalsaydı... Belki biraz anlamlı olurdu da bu kadar rezil bir yazı ortaya çıkmazdı…
                Başlıktaki “Yılın Öğretmeni” Cümlesine hayli güldüm…
                Kıymetli Kaymakamımızın Kumru’daki tüm öğretmen arkadaşlara “Öğretmenler Günü” münasebetiyle verdiği plaket…Mutlu oldum…Ve mutluluğumu paylaşma adına Facebook sayfamda “Yılın Öğretmeni Seçildim” diyerek Plaketi paylaştım…Sayın başkan pişti olmuş…Tüm öğretmenler yılın öğretmeni olduğundan herkes bu plaketi aldı…Ve 24 Kasımda yemekler ikram edildi, emekli öğretmenlerimiz dahil tüm öğretmenler birlikte bir araya geldik…Başkan bu proğramda olmadığı için olaya Fransız…Ve plaketi Kaymakamın elinden almış diyerek büyük bir iftiraya imza atıyor…Yazık…  
                Yazıyı yeminle söylüyorum bir çelik levhaya yazdırarak sayın başkanın adını en altına koyup kaymakamımızın verdiği plaketin yanına koyacağım…
                Gülünç bir yazı…Anlamsız bir yazı..Ne imla kuralına uyuyor, ne konu bütünlüğü var…Tam psikolojik bir vakıa…
                Baştan ayağı çizmek istemedim…
                Şu cümleleri birlikte okuyalım…
                ''YILIN ÖĞRETMENİNİ'' Tamamen yalan… İnsan bilmediği, görmediği konuda böyle pişti olur…
                Paylaşımı sansürleyerek yapmak zorunda kaldık.
               
Cümleye bakın…Öğrencim olsa sınıfta bırakırım…”Sansür” kelimesini kullanarak algı oluşturmaya çalışıyor…Biz de yuttuk…Yutanlar yok mu? Tabi var…Başta kendi…SANSÜRLEYEREK YAPMAK ZORUNDA KALMIŞ…Cümleye bak…Muhteşem…
                Bu öğretmen hem de 24 Kasım öğretmenler günün de yılın öğretmeni ödülünü almış. İlçe Kaymakamının elinden.
            Yemin et…Gözün kör olsun mu? Hem de 24 Kasımda yılın ödülünü almış…Külliyen yalan…Konuya Fransız…İşte böyle…Kim vermiş İlçe Kaymakamı…Yine yalan…Kim dedi…Nerde gördün…Adam büyük…Görür…Dediyse doğrudur…Tamam öyle olsun…
            Bazen düşünüyoruz gerçek mi bunlar diye, toplum olup bitenleri neden sadece izliyor diye…
Neden bu adamlara bir tepki verilmiyor.
                Adam dertli…Sevdalı…Bu dönemde hem de bu adama ödül vermek…Toplum neden tepki vermiyormuş…Tamam başkan sen emir verdin yorumlar ve tehditler…Valla sözünü tutanlar var…Bende söz  veriyorum ödülü sana iade edecem…Valla edecem…Yeter ki sen kızma…
                Adamlar, adamlar…Bu Adamlar- LAR dedikleri kim ki,
                Ödül veren ve alan ve dahi bunu izleyen adamlara tepki….Sen emir ver yapalım….Tamam tamam…
                Belediye Başkanımızla uğraşma cesaretini bu adamlar nereden alıyorlar. Külliyen yalan…
            Başkanla uğraşma cesareti…Ve bunlar tek değil…Adamlar…
            Kim uğraşmış nasıl uğraşmış belli değil…
            Sayın başkan bu yazdıkların doğru değil, belediyenin internet sayfasında bu yorumlar doğru mu?
            O belediye kimsenin özel – şahsi yeri ve kurumu değil…Herkes kanunlara uymak zorunda…
            Sana yazılmayan bir yazıyı üzerine alıyorsun….
            Sonra da hata ile tekrarlanan mesajlar diyorsun…
            Karşının rızası olmadan mesaj göndermek kanunen suç…Ve hata işliyoruz diyorsun….Bunları yazacağına hata işleme…
            Üç ay öncesinden söz ediyorsun…Üç ay öncesinden benle ilişkini kestiğini söylüyorsun ve hala bana yazıyı bana yazdın diyorsun…İftiracısın…İspatla o zaman…
            …ürür kervan yürür…cümleye bak…İt kim? Kervan kim? Yazılacak çok şey var…Emin ol…Gülünsün diye bu yazıları kaleme alıyorum…
         bunların muhatap alınacak bi tarafları yok. Ama anlaşılan o ki artık cami duvarına işemeye başladılar.
            Bunlar kim? Tehdite bak…Anlaşılmış ki, sadece ben değil  bunlar cami duvarına işeme başladılar…Derhal gereği yapıla…
            Sahibini kabız edecek cümleler…Ağır ve taşıması zor… Seçilmiş biri seçmenini hem de belediye sayfasından tehdit ediyor ve insanları dolmuşa bindiriyor…İsmimi yazarak insanlara beni linç etmeleri için davet yapıyor…
            Öğretemeyenin yazdığı mesaj meselesi kuvvetle muhtemel, aksini bildirmediği sürece bizim mesaj sistemimizden, Başbakan Yardımcımız Numan Beyin gelişi sonrası teşekkür maksatlı gönderilen ve yapılan hata ile tekrarlanan mesajlar. 
            Aman aman, ney ney ney…Şimdi kendini anlamlandıracak…Yaptığı tehditleri Numan Bey’i de katarak güya aklınca haklı bir gerekçeye kazandıracak…Senin bu yazılarını Numan Beye iletmeyen namerttir…Bunu böyle bil…Görüntü iyi…Sen durmadan karıştır…Bi Ankara, Bi Ordu, Bi Ankara, Bi Numan Bey…Bu yazı ve altındaki yorumlar senin o sözünü ettiğin kişi ve kurumlara iletilecek…Ben haddimi bilirim…Kalkacağım yere oturmam, oturduğum yerden de kalkmam…Büyüğümü bilirim…Saygıda kusur etmem…Mahiyetindekilere göz kulak ol…Sen insanları tehdit için orada değilsin…
            kuvvetle muhtemel, aksini bildirmediği sürece
            Öyle diyor sayın başkan…Hayalci, düşündüğünü sanan biri…
            24 Kasım Gecenin 23:00’de ““Seni Allah şahit yanlış tanımışım…bu kadar garip tutum içersine girmendeki sebep yolun kenarındaki 2 metre toprak ise , ne diyeyim…
Diyen sayın başkan, 25 Temmuz 2016 günü saat sabah 10:00’da belediyenin internet sayfasında  işte bu yalan ve dünyanın en çirkin yazısını yazarak beni linç etmeye başlamış…Bu iftiraları atmış…Saat: 17:19’da da kendini yazdım dedirtmek için iftiralarını ispat etmek için beni tehdit ederek “ SENİN İÇİN SÜPRİZLERİM VAR” diyerek tehditini sürdürmüş…Şimdi sayın başkanın süprizlerini bekliyorum…
         
   Yazı kendisi ile ilgili olmadığını bildiği halde böyle yazılar yazarak yazdırarak altına onlarca küfür ve hakaret yorumlar yaptırarak kavga ettikleri kişilerin hırsını aklınca benden çıkarma gayreti içerisine düşüyor…
            Belediye başkanısın…Hepsi bu…Ama bil ki beni terbiye edecek ne konumun ne de durumun var…
            kuvvetle muhtemel İlçe Milli Eğitim Müdürüne bu ve bunun gibi adamlar sosyal medya açıklamalarına dikkat etsin yönünde Başkanlığımızın uyarısı kaynaklıdır.
            Başkanlığın Kimsenin özel hayatına karışma gibi bir görevi yok…Sen ancak belediye personelinden sorumlusun…Öyle fişleme ve tehdit belediyenin görevleri arasında değil…
            Seni, senin partine şikayet ediyorum…Sen onca küfürleri belediyenin sayfasından bana yaptırman da görevin mi?
            Bu adamlar dediklerin belediyenin personeli değildir…Onların tabii oldukları bir kanun ve yönetmelik mevcuttur…Ülkenin en kritik ve en hassas döneminde ve hatta devletin kurum ve kuruluşlarının sınırlarını ihlal etme hadisesinden kaynaklı binlerce insan ortada dururken bir belediye başkanının bu şekilde ayar verme durumu olamaz. Ve suçtur…İlla da suç varsa kendinin ve personeline linç hakkı kimsenin olamaz…Mahkemeler ne iş yapar…Savcı değilsin, hakim değilsin…Yargılıyorsun…Linç ediyorsun…Bana ya da çolcocuğuma bişi olursa sayın başkan ne olur düşündün mü?
            Halkın seçtiğini küçümseme hastalığında olanları, Halkın karşısına çıkmaya davet ediyoruz.
                Aman aman…Ne kimseyi küçümseriz, ne de ayar çekeriz….Seçenlere ayar verme devri bitiyor…Sen çok geride kalmışsın…15 Temmuz öncesi söylemleri boş ver sen…Tankların altında posta koydukların vardı…Merkez camide gece sabahlayanların fotoğraflarını tek tek çektim…Videosu da var…Arzu edersen gönderirim…Kimse senin davetinle bir şey yapmaz…İşine bak sen…Çıkan çıkar…Kafanı yorma…Kendini de bu kadar germe…İş olacağına varır…Olmuyorsa olmuyordur…Ödül aldık diye bu kadar dertlenme…sen benim odamı görmedin…25 adet plaket var…Hangine kızacaksın…Sen hariç herkesten ödül aldım…Üzülme üzülme…Çalış senin de olur…Ama bil…Biz hepimiz tüm öğretmenler değerli kaymakamımızdan plaket aldık…Mutlu olduk…Bir başkan olarak keşke mutluluğumuza sen de ortak olsaydın…Yine de Öğretmenler günümüz kutlu olsun…
                3 ay aynı konuyu paylaşan kişiler psikolojik olarak ta takip edilmelidir, nihayetinde çocuklarımızı emanet ediyoruz.
Had hudut bilmeyen zihniyeti ve bunlara fırsat verenleri kınıyoruz.
                Anladım doktor da olmuşsun…Kutlarım…Yorulursun beni takip etme…Kafana da takma…
            Gelelim O Güzelim Yalan ve İftira Dolu Yazından Sonra Sebep Olduğun Yorumlara…
            Hem de Belediyenin Sayfasından….
            Ne demiştin…”SENİN İÇİN SÜPRİZLERİM VAR”
            Belediyenin Sayfasında zaten var ben oradan aldım…
            Kızmak darılmak yok…Beğenenler dahil yorumları Sahiplerinin Ad ve soy adlarını sansürsüz aynen yayınlayacağım….
            Bundan sonra doğabilecek tüm sorumluluk sayın başkan sana aittir….
            ÖNCE TEKRAR YAZINIZI OKUYALIM…
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-1/p50x50/13509035_1729194613996187_8818612953142015791_n.jpg?oh=6f5abf2dbe63b47c2b06f7fbbfd19620&oe=58C6F654

9 saat · 
''YILIN ÖĞRETMENİNİ'' KINIYORUZ
Öğretmenler gününde bu paylaşımı yapan Bekir Akkaya.
Paylaşımı sansürleyerek yapmak zorunda kaldık.
Bu öğretmen hem de 24 Kasım öğretmenler günün de yılın öğretmeni ödülünü almış. İlçe Kaymakamının elinden. Kim bilir bu ve benzeri meziyetleri içindir. Bazen düşünüyoruz gerçek mi bunlar diye, toplum olup bitenleri neden sadece izliyor diye…
Neden bu adamlara bir tepki verilmiyor. Hiçbir zaman yapılmayan hizmetlerin yapıldığı bu dönemde Belediye Başkanımızla uğraşma cesaretini bu adamlar nereden alıyorlar. Sadece izleyenlerin Belediyemize tavsiyesi, bırakın açıklama yapmayın.
…ürür kervan yürür…Muhatap almayın diyenler haklı aslında, bunların muhatap alınacak bi tarafları yok. Ama anlaşılan o ki artık cami duvarına işemeye başladılar.
Şimdi gelelim öğretemeyen, bu zatın paylaşımına.
Konunun belediyemiz ile ne alakası var diyenlere açıklayalım;
Öğretemeyenin yazdığı mesaj meselesi kuvvetle muhtemel, aksini bildirmediği sürece bizim mesaj sistemimizden, Başbakan Yardımcımız Numan Beyin gelişi sonrası teşekkür maksatlı gönderilen ve yapılan hata ile tekrarlanan mesajlar.
Adamcık kavramına olan takıntısı da kuvvetle muhtemel İlçe Milli Eğitim Müdürüne bu ve bunun gibi adamlar sosyal medya açıklamalarına dikkat etsin yönünde Başkanlığımızın uyarısı kaynaklıdır.
Ayrıca ilgili şahsın Fizme Mahallesinde açılan yol için giden 2 metre toprak hırsı, bu tür yakışıksız açıklamalara neden oluyor diye düşünüyoruz. Sinek küçüktür ama mide bulandırır. Adamlık dersi vermeye çalışanlar önce kendileri aynaya bakmalıdır.
Halkın seçtiğini küçümseme hastalığında olanları, Halkın karşısına çıkmaya davet ediyoruz.
Paylaşılan yazılardan da anlaşılacağı üzere 3 ay aynı konuyu paylaşan kişiler psikolojik olarak ta takip edilmelidir, nihayetinde çocuklarımızı emanet ediyoruz.
Had hudut bilmeyen zihniyeti ve bunlara fırsat verenleri kınıyoruz.
Şimdi İse Yorum VE Beğeniler…
Tuğba Hatipoğlu, Doğan Anlayışlı, Selahittin Dizek ve 12 diğer kişi bunu beğendi.
Yorumlar
Hayriye Dizmek
Hayriye Dizmek Hatipoglu bu yolda yanlız değildir bazı basiretsiz cakallara harcatmayiz.
1 · 5 saat
Murat Işık
Murat Işık Allah ıslah etsin
BeğenMuhteşem
Yorumlar
Uğur Sapak
Uğur Sapak it ürür kervan yürür sn.sayfa yöneticisi bu gibi insancıkları gaileye almaya gerek yok.
#başkanhatipoğluyanlızdeğildir
Beğen · Yanıtla · 1 · 7 saat · Düzenlendi
Okan Oku
Okan Oku Bunu adam yerine koymaya gerek yok bunun okuduğu mektebin ben ta diyecemde mübarek cuma günü olmayacak bu bizim insanlarimiz da ki bu görgüsüzlük nedir ya at gozluklerini cikarmalari lazim bunların bir kez daha anladim okumak la adam olunmazmis VE BOYLE İNSANLARA COCUKLARİMİZİ EMANET EDİYORUZ..
Beğen · Yanıtla · 2 · 9 saat
Bindörtyüzelliüç Kumru
Bindörtyüzelliüç Kumru bu tip insanlara verilecek en kısa cevap, Allah Büyüktür.
Beğen · Yanıtla · 2 · 8 saat
Hamza İnç
Hamza İnç Bir öğretmene verilebilecek en güzel cevabı vermişsiniz kendisi öğretmeyen olduğu için kimsenin kendisinden bir beklentisi olmamalı muhatap alınmamalı #BaşkanHatipoğluYanlızDeğildir
Beğen · Yanıtla · 2 · 8 saat · Düzenlendi
Emre Yılmaz
Emre Yılmaz Bunu Yapan Bir Öğretmen mi ? Bu adam bildiğin sapık ! Belediye Başkanını bu şahıs olarak gösteriyor anladığım kadadarıyla.. Birde web sauyfası açmış.! Allah korusun çocuklarımızı böyle öğretmenlerde okumasın. Devlet bunları tesbit etmesi gerekiyor. Bu...Daha Fazlasını Gör
Beğen · Yanıtla · 2 · 8 saat
Bindörtyüzelliüç Kumru
Bindörtyüzelliüç Kumru güzelim ilçemizde son yıllarda yapılanlar, yapılmaya çalışılanlar ortada. buna rağmen bu işlerin başarılmasında emeği olanlara, sataşmak karalamaya çalışmak, hangi aklın ve zihniyetin ürünüdür anlamakta güçlük çekiyor insan.
Beğen · Yanıtla · 2 · 8 saat
Muammer Ertürkmen
Muammer Ertürkmen Bir eğitimci ve haberci olarak bu denli hatsiz ve çirkin paylaşım yapan ve halkın seçmiş olduğu bir başkana bu şekilde benzetme yapan bir zihniyeti şiddetle kiniyoruz
Beğen · Yanıtla · 2 · 8 saat
Bindörtyüzelliüç Kumru
Bindörtyüzelliüç Kumru kimse kumruya ve kumruyu bir adım daha ileriye götürmeye çalışanlara çamur atmasın. kendinize yazık ettiğiniz size kalsın. kumruya kumruluya yazık etmeyin.
Beğen · Yanıtla · 2 · 8 saat
Yusuf Dikme
Yusuf Dikme Gönül kapısı herkese açılır mı, iki laf eden adam sayılır mı? Bakma insan oğlunun uyruğuna, tanıyamazsın basmadıkça kuyruğuna.
Bunlardan vatana millete Hayır gelmez
Beğen · Yanıtla · 2 · 8 saat
Enes Bakilan
Enes Bakilan Bir it uluyor ince ince bu kumrunun haline nice böyle itler var ise gerisini siz düşüne durun hele. Adam sandık eşşe sırtımıza.............. Bu kişilik yoksunu adamcık yıllardır sözüm ona haberci. Fazla değil 1 2 hafta önce #herkezhaberciolamaz diye biz bağırırken birileri haberci savunuyordu nerdesiniz sizin bizim çocuklarımızın öğretmeni oluyor bu şahıs Milli Eğitim Bakanlığı ne Bimere suç duyurusunda bulunacağım. Bu adam bir daha görev alamayacak kumruda siz velilere de sesleniyorum siz çocuğunuzu bu adamcığamı teslim edeceksiniz. Bekir AKKAYA bunun affedilir bir yanı yok açıklamayı fetoculardan sonra cinsiyet yoksunu sapık hocalar diye temizletmek lazım sizi Yazıklar Olsun.

#BaşkanHatipoğluYalnızDeğildir
Beğen · Yanıtla · 4 · 8 saat
Aytekin Teber
Aytekin Teber Okumakla adam olunmazmış bunu anladım ben
Beğen · Yanıtla · 3 · 7 saat
AbdulKadir Dilek
AbdulKadir Dilek “İşi bilen yapar, az bilen akıl verir, bilmeyen eleştirir, yapamayan çamur atar... #herkezhaberciolamaz#BaşkanHatipoğluYalnızDeğildir
Beğen · Yanıtla · 3 · 7 saat · Düzenlendi
Şahin Sapak
Şahin Sapak yazıklar olsun bir eğitimci böyle bir çirkin paylaşım yaptından dolayı kınıyoruz yazıklar olsun
Beğen · Yanıtla · 2 · 7 saat
Rahim Sim
Rahim Sim Bu halkın seçtiğini içine sindiremeyen kişi ve kişiler ne yüzle halkın karşısına çıkar halkın çoğunluğunu cahil göreceksin geleceksin o cahil dediğin halktan seni secmelerini isteyeceksin yüzsüzsün belli... peki adama sormazlarmi arkadaş cahili kandırmak ikna etmek kolay olur sende hicmi akıl yok bu cahil dediğin insanları kandiramiyorsun demezlermi adama sen cahilden de cahilsin herkes seçilmiş kişilere halkın iradesi deyip saygı duymak zorundadır beğenmezsen eleştirirsin hakaret edemezsin ettirmezler onu o makama taşıyanlar sahip çıkmasınida bilir.

#BaşkanHatipoğluYalnızDeğildir
Beğen · Yanıtla · 3 · 7 saat

Aytekin Teber
Aytekin Teber Evet öğretmenler bizlerin başımızın tacı ama böyle ibnelerin ihracı şart kimse Bakanımız sahipsiz sanmasın tüm kumru halkı başkanına sahip çıkıyor böyle ibnelere gereken dersi hep birlikte verelim
haydi haydi kumru başkanına sahip çıkmaya devam
Belediye baskanimiza yapilan saygısızlığı kiniyoruz.
#başkanhatipoğluyanlızdeğildir
Beğen · Yanıtla · 2 · 7 saat
Yasin Köse
Yasin Köse ÖLÜMDEN KORKMAYAN
BİR MİLLETİ DURDURACAK
HİÇBİR GÜÇ YOKTUR!...
Daha Fazlasını Gör
Beğen · Yanıtla · 1 · 6 saat
Yücel Pekaz
Beğen · Yanıtla · 2 · 6 saat
İbrahim Bice
İbrahim Bice #BaşkanHatipoğluYanlızDeğildir # Böyle bir eğitimciyi ve haberciyi yaptığı paylaşımından dolayı kınıyoruz.
Beğen · Yanıtla · 1 · 6 saat
Hayriye Dizmek
Hayriye Dizmek Hatipoglu bu yolda yanlız değildir bazı basiretsiz cakallara harcatmayiz.
Beğen · Yanıtla · 1 · 5 saat
Murat Işık
Murat Işık Allah ıslah etsin

Belen Ticaret Selman Belen
Belen Ticaret Selman Belen #BaşkanHatipoğluYanlızDeğildir # Böyle edepsizce çirkince bir hareketde bulunan insan müsveddesi mahluk. Önce haddini bilmeli. Öğretmen olmuş ama adam olamamis...bunun gibi insanlarin değil eğitimci, olması hayvan lara bile bekçi yapsan hayvanlara hakaret olur, begenmeye bilirsin sevmezsin hizmetleri seni mutlu etmeyebilir ama .kimse başkanımıza hakaret edemez..ettirmeyiz biz nasıl o makama tasidiysak sahibde çıkarız...
Beğen · Yanıtla · 1 · 2 saat
Engin Cebeci Turanoğlu
Engin Cebeci Turanoğlu Şeref yoksunu Ahlaksız namussuzlar saldırır olmuş. İt bunlar ürümekten başka bişi yapmazlar biz seferimize devam edelim zaferimiz Allahtandır

#BaşkanHatipoğluYalnızDeğildir
Berat Zavalsız
Berat Zavalsız Bir tarafta Yol yapmak isteyen hizmet etmek isteyen bir adam var. Diğer tarafta da yol için bir karış yer vermeyen madamcıklar var. Aldırma Günan Murat Hatipoğlu Başkan hizmete devam. Her dönem böyle diplomalı ödüllü cahiller olur.
Kenan Batu
Kenan Batu Ne mesajmiş arkadaş ya insanlara değer gösterdiğini ifade eden dört adet teşekkür mesajı ne varki yalnış olan burda bana ve benim gibi birçok kişiye ufak bi aksilikle giden dört mesaj sen bir eğitimci olarak ne anladın bu mesajlarda n anlamadım inan seni anlayacak bir pisikolok ta yoktur ne küfür ne hakaret var neye bu cahilce öfke biz nasıl böyle bir kişilik yoksunu kendisini eğitimci diye kandıran şahsa evlatlarımızı emanet ediyoruz gerçekten bu konuyuda iki kez düşünmeliyiz göz ardı etmemeliyiz kınamak bile az gelir böyle öğretemeyen şahsa BAŞKANHATİPOĞLUYALNIZDEĞİLDİR


SON SÖZ SAYIN BAŞKAN….
                Dünyanın en çirkin ve yalan ve iftira dolu yazısına imza attınız…Sana yazılmamış bir yazıyı aldınız ismimi kullanarak onlarca insana beni hedef gösterdiniz…
            Tehdit savurarak her türlü hakaret yazan ısmarlama yorumcularınızın hiç biri bu yazının sen neresindesin diye sormadı…
            Hakikaten sen bu yazdığım yazının neresindesin?
            WhatsApp’tan gönderdiğin yazılar kayıt edilmiştir…Bir kısmı yukarıda da var…
            Sen Belediyenin resmi internet sayfasından bana bu hakaret ve tehditleri yazdırırken neye güveniyorsun?
            Pazartesi suç duyurusunda bulunacağım…
            Senin dahil belediyenin internet sayfasındaki tüm yazı ve yorumları alıp savcılığa bildireceğim. Aynı yazıları partinizin sözünü ettiğiniz ileri gelenlerine de ileteceğim…
            Sen kanundan üstün değilsin…
            Seninle ilgili ve senin ve belediyenin adı  geçen bir tane suç unsuru bir yazı varsa çıkarmalısın…
            Bana ikide bir kanunen suç olan ve istemediğim halde bana gönderilen bir mesajı ya da yazıyı kim gönderirse göndersin büyükse adam, küçükse adamcıktır…
            Beni rahatsız edenlerin avukatı mısın?
            Suç varsa ve sen öyle algıladıysan belediye sayfasından beni hedef gösteremezsin…
            Savcılığa suç duyurusunda bulunursun…
            Sen ve talimat verdiklerin beni linç edeceğinizi  haykırıyorsunuz… Bu hakkı nereden buluyorsun…
            Senin suç işleme ya da insanlara linç ettirme hakkını nerden buluyorsun…
            Yorumlara bi bak…
            Yorum yapanlar tanıdık…
            Bana şimdi bir şey olursa, benim eşime ya da çocuklarıma bir şey olursa bunun hesabını adalete verirsin…
            Yazılar ve yorumlar ortada…Mahkemede görüşürüz…
           

            Bekir AKKAYA/ 25.11.2016/KUMRU

**********Sitemizde yayınlanan yazı, fotoğraf ve dokümanlar başka bir site ya da dergi-gazetede yayınlanacaksa önceden yazılı izin gerektirir. Sitelerimizde yayınlanan diğer doküman veya belgeler , kaynak gösterilmek ve sitesinin ilgili sayfasına link verilmek koşuluyla yeniden yayınlanabilir.Bekir AKKAYA **********

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...