16 Aralık 2017

Boş Laflara Karnımız Tok/ Şiir / Bekir AKKAYA

BEKİR AKKAYATarih: Cts 22 Kas 2008 02:14:34 CET

BOŞ LAFLARA KARNIMIZ TOK

Bir değilmiş siz de iki Fizmeymiş,
Başkanlık sizler de çokça gezmeymiş,
Kimsecikler bir şey hiç istemezmiş
Musadelerinizle ben de adayım.

Seçilirsem yolunuzda yürümem.
Kumru- Fatsa varken Fizmeye gelmem.
Eşim dostum varken size veremem.
İçinizden biri ben de adayım.

Siz vermeseniz de seçilirim ben.
Çok önceleri öptüm elinden.
Fizmeliler bizden ben de Fizmeden.
Adayım Adayım yine adayım.

Boşuna yorulman okumuş beyler.
Bir torba kömür dokuz oy eder.
Sizin sözleriniz hep gelir gider.
Boşuna yorulman be de adayım.

Siz gazel okuyun, hizmet nenize,
Ne derseniz deyin, oylar hep bize.
Fizme bize kalsın, siz şehrinize.
Deneyimli başkan yine adayım.

Bürokratlığım var müdürlüğüm var.
Sahilboyu çokça eşim dostum var.
Hem de Ankarada büyük dayım var.
Boşuna uğraşman yine adayım.

Arabamız yok ki, yolumuz olsun
Proje morije o sizin olsun.
Ben zaten başkanım oy sizin olsun.
Alıştık bir kere yine adayım.

Benim Fizmem her şeyimi bağışlar.
Hocamız bir okur nuskada yazar.
Bir fetvaya bağlı tezden hazırlar.
Şimdilik bu kadar ben de adayım…
BEKİR AKKAYA/FİZMELİ 
KAYNAK: http://www.fizme.com/index.php?option=com_akobook&Itemid=37&startpage=47

©© Bekir Akkaya Blogspot Copyright 2000 ©© Sitemizde yazı, resim ve haberlerin her hakkı saklıdır. Kaynak göstererek kullanmaya özen gösteriniz. Tüm metin, resim ve içeriğin hakları https://bekirakkaya.blogspot.com.tr/ye aittir. 5846 Sayılı Kanuna rağmen çalınan her türlü içeriğin hukuki ve cezai sorumluluğu çalanın kendilerine aittir. ©

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...