15 Aralık 2017

"Kumru Siteleri Bekir Akkaya'nın İpoteğinde mi?

Mehmet ERGANİTarih: Cts 26 May 2007 15:36:53 CEST

Merhabalar sayın Mehmet bey. Sizleri ve çalışmalarınızı taktirle karsılıyoruz fakat Linkler kısmında daha önce bulunan Kumru siteleri neden kaldırıldı? Kumru Siteleri sadece Bekir AKKAYA ipoteğindemidir? oraya sadece onun sitelerinin adresleri eklenmiş. malum sitelerin durusuda zaten ortada YANLI BASIN... Bu uygulamaya sizdemi destek veriyorsunz? Neden çoklu sesi kısmaya çalışıyorsunuz? Sizin gibi aydın bir insandan bunu hiç beklemezdim. Fatsa ve köyleri siteleri dost siteler olarak verilmiş ne güzel ama kumruda kaliteli yayın yapan diğer sitelerin linklerini kaldırmanız hiç hoş olmamıs bence. Nedenini açıklarsanız inanın mutlu çok olacagım ve size karsı olan sevgimiz ve saygımız inanın dahada artacak.... SEVGİ VE SAYGIYLA...

Mehmet Arşın`ın Fikirleri: Sayin Ergani,
samimi elestirilerinize tesekkür ederim. Sizi tanimiyorum, kumru sitelerine olan ilginizin sebebinide bilmiyorum, zaten beni o yönüde ilgilendirmiyor. Kumruyu seven degerli bir hemsehrimiz oldugunuzu tahmin etmekteyim.
Evet, kimsenin etkisinde kalmadan kendim bilincli olarak bazi siteleri linklerden sildim. Ben bunu yaparken hic bir sitenin söyle veya böyle kaliteli olmasina, site yöneticilerin su veya bu görüslü olmasina kesinlikle bakmadim. Sadece Fizmeye deger vermeyenin, saygisi olmayanin, fizme tarafindanda degere layik olmadigini düsündüm.
Uzun zamandir, bildigim kumru sitelerini link olarak veriyordum, fakat onlarin hic birinde fizme.com u link olarak göremedim. Hatta bazi sitelerin biri biri arasinda olan destegi gördüm. Ve bunlarin hic biri fizmeye yer vermediler, uzun süre bekledim yine yer vermediler. Ve bende silme geregi gördüm, yani beni saymayani saymaya ihtiyacim olmadigini belirtmek istedim.
Konu Bekir Akkayaya gelince fizme.com ile kumru.org arasindaki iliskiyi, kumru.org u iyi incelediginizde anlarsiniz. Bekir Akkaya benim sevdigim saydigim bir dostumdur. Onun ne görüste olmasi, kendi cabalariyla ne gibi yayin yapmasi beni ilgilendirmiyor. O yeterince egitim almis bir egitimci olarak, neyin dogru neyin yanlis oldugunu sanirim biliyordur.
Ama beni sorarsaniz, ben her zaman yikici degil yapici; Döven degil seven insan olmaya gayret ediyorum. Tabiiki benimde kendime göre dogru bildigim bir görüsüm var, fakat karsi görüsteki insanlarimizida her zaman kucaklamaya hazirim. Medeni olmakta bunu gerektirir,ve calistigim ortamdada bir cok degisik ülkeden gelmis insanlarin destegiyle uzun yillardan beri isci temsilciligi yapmaktayim.
Cok fazla detaya girmeye gerek yok, kesinlikle ben kendi sahsima taraf tutmuyorum, herkese esit olma gayreti icindeyim. Sanirim o linkleri neden sildigimi simdi anladiniz.

Yanlis anlasilip sizi kirdimsa özür dilerim.
Selam ve saygilarla

KAYNAK: http://www.fizme.com/index.php?option=com_akobook&Itemid=37&startpage=79
©© Bekir Akkaya Blogspot Copyright 2000 ©© Sitemizde yazı, resim ve haberlerin her hakkı saklıdır. Kaynak göstererek kullanmaya özen gösteriniz. Tüm metin, resim ve içeriğin hakları https://bekirakkaya.blogspot.com.tr/ye aittir. 5846 Sayılı Kanuna rağmen çalınan her türlü içeriğin hukuki ve cezai sorumluluğu çalanın kendilerine aittir. ©

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...