14 Kasım 2021

Kumpasçıların Allah Belasını Versin /Bekir AKKAYA

Ah keşke herkes kendi işini kendi görebilse ya da görevli kurum ve kuruluşlar hakkı ile üzerlerine düşen vazifelerin ehli olsa da adil bir şekilde görevlerini yapsa ya da yapabilse.
            İyi niyetinden zerre kadar kuşku duymadığım bir güzel insan başıma örülen bazı ibnelikleri duymuşta beni aramıştı. “Yardıma hazır olduğunu ve benim karşı karşıya kaldığım ibneliğe dur diyeceğini” söylemişti. Yine devamla bir bürokratın beni arayacağını ve bana her türlü yardım yapacağını ifade etmişti.  Denildiği gibi ilgili büyük adam telefonla beni aradı ve benden bilgi aldıktan sonra durumu halledeceğini söyledi.  Çok ta ciddi bir lisan kullandı. Kumrumuzdan böyle diplomatik birilerinin çıkması beni epey gururlandırdı.
            Benim derdimi dert edinen o güzel insan ben talep etmediğim halde benimle ilgili talepte bulunduğu insanın bana iyilik ya da kötülük mü yaptığını şu anda bilmiyor. Ben de kendilerine öncesinden olduğu gibi hiç bilgi vermedim.
            Beni üç beş kez telefonda arayan Kumrumuzun bu büyük bürokratı(!)  Kumru’ya gelince beni görünce yol değiştirdi. Telefondan uzaktan aldığı talimatı yerine getirmek için epey kibar bir o kadar rol yapan üstadımız hazretlerinin(!) ara sokakta karşısına çıkarak büyük harflerle bir “HOŞ GELDİNİZ” dedim. Afalladı afallamasına da “HER HALDE BENİ TANIMADINIZ, BÜYÜK YERLERDEN GELİNCE İNSANIN BOYU BAYAĞI MİNARE KADAR FİLAN OLUYOR, YUKARIDAN DA ADAM GÖZÜKMÜYOR.” Deyince biraz dalgın olduğunu ifade etti. Simsiyah bir yüzü olmasına rağmen “yüzü ateş gibi kıpkırmızı” oldu.
            Aslından kocaman bir bürokrat illa da birilerine yaranmak için yapmak istediği iyilik ya da kötülükle ilgili bilgileri yalancılardan, kırk ayaklardan, kişiliksizlerden almamalı ya da gücünün yetmediği, kapasitesinin ulaşamadığı hususlara burnunu sokmamalı idi. Ama soktu. Bu sokulma hali başlangıçtaki derinlik imajı bende tam dibe vurdu.
            Görülmüştür ki, “Klavuzu karga olanın burnu boktan çıkmaz.” İnşallah ben yanılırım.
            Benim işlerimi soruyorsanız gayet tıkırında. Nasipsizlere ve çapsızlara bugüne kadar hiçbir ihtiyacım olmadı, Allah’ım bundan sonra oldurmasın.
            Size bir öneri; Sakın tiyatro izlemeyi ihmal etmeyin. Sahnede olup biten her hadisenin arkasında bir "bit yeniğinin" ötesinden bir "bok yeniği" var.
            Bu hafta iki film birden izledim. Biri buğday diğeri de Ayla…
            Tiyatroda “İbneler Geçidini Sakın Kaçırmayın”  Benim gibi bir adama bile ibnelik yapan bu çakallar öbür dünyada bana da sorulacak. Şimdiden ilan ediyorum ki, hak ve hukukun ötesinde Allah kumpasçıların belasını versin. Allah nesillerini kurutsun. Allah çoluçocularını mahvuperişan etsin. Yarabbim bunlar cok kalleş ve sahtekar bunları helak et. (Amin)

            Bekir AKKAYA/ 07.01.2018/KUMRU
*******
©© Bekir Akkaya Blogspot Copyright 2000 ©© Sitemizde yazı, resim ve haberlerin her hakkı saklıdır. Kaynak göstererek kullanmaya özen gösteriniz. Tüm metin, resim ve içeriğin hakları https://bekirakkaya.blogspot.com.tr/ye aittir. 5846 Sayılı Kanuna rağmen çalınan her türlü içeriğin hukuki ve cezai sorumluluğu çalanın kendilerine aittir. ©

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...