12 Nisan 2018

Kitapçı Mehmet Akkaya Hoca / Ekrem Saygı Yazdı

Kitapçı Mehmet Akkaya Hoca (Vefatı :1996) ve Eşi Fatma Akkaya (Vefatı: 2017)
Bekir Akkaya'nın Annesi
Çok sevdiğim ve köyümün iki güzel insanı. İdare lambasının loş ışığında çokça muhabbetlerimiz olmuştur. Biliyordum ki onlar beni ,ben de onları çok seviyordum. Hoca Mehmet AKKAYA, Mehmet emmi derdim ben ona ,Eşi Fatma AKKAYA, ona da; Fatma abu derdim... Ben kapıyı tıklayıp içeri girdiğimde; Mehmet emminin ocak başında hep kitaplara dönük olan yüzü, Fatma abunun Ekrem gelmiş be, demesiyle yönünü çevirirdi ve başlardı hemen sorular sormaya. Biz İmam Hatipli gençlerdik o zamanlar. Çok biliyormuş gibi anlatırdık kendimizce,
Lakin o hep karşı çıkardı bizlere. Arada bir beni memnun etmek için "Gız Fatma şu ocağı karıştır, odun at hele" derdi ve ocağın közleri yayılırdı benim için. Babalarımız dost idi.
Yaşlanıyorum galiba ki; inanın özledim ben bu insanları... Allah rahmet eylesin, mekanları cennet olsun İnşa Allah.

BEĞENENLER
Mehmet Omma Allah rahmet eylesin mekanları cennet olsun büyüklerimiz eli öpülesi insanlardı saf ve temiz ruhlu
Yönet


Yanıtla3h
Hacı Bayram Ana Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşaallah
Yönet


Yanıtla3h
Mehmet Ağır ALLAHIM mekanlarını çennet eylesin.
Yönet


Yanıtla3h
Harun Kısık Allah rahmet eylesin
Yönet


Yanıtla3h
Sebayi Durmuş Mekanları cennet olsun
Yönet


Yanıtla3h
Abdullah Saygi Allah rahmet eylesin mekanları cennet olsun.
Yönet


Yanıtla3h
Emine Emos Karacan Mekanlati cennet olsun
Yönet


Yanıtla3h
Saim Saygi Allahım rahmeteylesin hocamizdi çok faydalandik kosumuzdu allah razi.olsunlar
Yönet


Yanıtla3h
Xeyal Zeynalov Allahu Teala Hazretleri Rahmet Eylesin, mekanları cennet olsun İnşaAllah
Yönet


Yanıtla3h
Celalettin Dilemek Allah rahmet eylesin mekanları cennet olsun inşallah.
Yönet


Yanıtla3h
Şamil Bilgü Allah rahmet eylesin. Mekanları Cennet-i ala olsun.
Yönet


Yanıtla3h
Ayse Özgür Mekanları cennet olsun
Yönet


Yanıtla3h
Veysel Bilen Allah rahmet eylesin.mekanları cennet olsun inşallah
Yönet


Yanıtla3h
Veysel Alkan Allah rahmeti ile muamele eylesin Cennette buluşmak nasip etsin inşallah
Yönet


Yanıtla3h
Mehmet Sansı Başkent Couffeur Allah rahmet eylesin mehmet amcayı hayal meyal hatırlıyorum ama fatma teyze yi cok severdim allah nur icinde yatirsin
Yönet


Yanıtla3h
Sait Dizen Mekanları cennet olsun..
Yönet


Yanıtla3h
Ismet Kaymak Elif beyi rahmetli den öğrendik. Mekanı cennet olsun.
Yönet


Yanıtla3h
Sebayi Ünce Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşaallah
Yönet


Yanıtla3h
Çerkez Mecit Canbulat Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah
Yönet


Yanıtla3h
Zulfi Bayin Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah
Yönet


Yanıtla3h
Mustafa Karavelioglu Mekanlari cennet olsun
Yönet


Yanıtla3h
Musfafa Bilen Allah rahmet eylesin mekani cennet İÜ ıulsun
Yönet


Yanıtla3h
Nevzat Saygı Allah rahmet eylesin mekanları cennet olsun
Yönet


Yanıtla3h
Нофел Зейналов Allah rəhmət eləsin
Yönet


Yanıtla3h
Ekrem Saygi Gönlden seven, büyüklerine karşı sevgi ve saygı duyarlılıklarını gösteren... Ayrıca beğenileri ve yorumlarla samimi olduklarını düşündüğüm bütün arkadaşlarıma selamlarımı gönderiyorum. Allah'a emanet olunuz...
Yönet


Yanıtla3h
Naim Saltı Allah rahmet eylesin..
Yönet


Yanıtla3h
Ibrahim Ağir Cenabı Hak her iki büyüğümüze rahmet etsin.Mekanları cennet olsun.
Yönet


Yanıtla3h
Mustafa Ahtik Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah
Yönet


Yanıtla3h
Ahmet Derle Allah rahmet eylesin mekanıları cennet olsun
Yönet


Yanıtla3h
Hasan Bayın Mehmet hocamı tanıma şansım oldu. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah
Yönet


Yanıtla3h
Ahmet Saygı Sevilen insanlardı allah rahmetiyle muamele eylesin isallah
Yönet


Yanıtla3h
Muhammet Saygı Allah rahmet eylesin.mehmet hocanın öğnünde diz çöktük.Talip hocanın dizinin dibinde büyüdük.
Yönet


Yanıtla3h
Mustafa Saylik Allah rahmet eylesin mekanları cennet olsun
Yönet


Yanıtla3h
Mustafa Kepeli Allah rahmet eylesin mekanları cennet olsun
Yönet


Yanıtla3h

KAYNAK : https://www.facebook.com/ekrem.saygi.5

©© Bekir Akkaya Blogspot Copyright 2000 ©© Sitemizde yazı, resim ve haberlerin her hakkı saklıdır. Kaynak göstererek kullanmaya özen gösteriniz. Tüm metin, resim ve içeriğin hakları https://bekirakkaya.blogspot.com.tr/ye aittir. 5846 Sayılı Kanuna rağmen çalınan her türlü içeriğin hukuki ve cezai sorumluluğu çalanın kendilerine aittir. ©

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...