3 Haziran 2018

Lise Öğretmeni İmam Hatibi Kötüledi

Fotoğrafta adını gördüğünüz bir okul gazete çıkartıyor. Bu gazete tüm Kumru'da okullara ve tüm Kumrululara dağıtılıyor. Bu gazete içerik olarak süper ve dopdolu. Ancak adını öğrenemediğmiz bir öğretmenin bu okuldan tayini çıkıyor. Bunun üzerine ilgili öğretmen "ELVEDA DERKEN" başlığı ile bir yazı kaleme alıyor. Ne hikmetse bütün yazılarda kimin yazdığı yazılırken bu yazı isimsiz kaleme alınıyor. Olan resim ise tanınmıyor. İlgili yazıda ilgili öğretmen "İMAM HATİPTE GÖREVE BAŞLIYORUM. YILLARCA HAYALİMDE HÜSNÜ ZAN BESLEDİĞİM İMAM HATİP LİSESİNDE MACERAM KISA SÜRÜYOR. ARA DÖNEMDE KENDİ İSTEĞİMLE ERÇALLAR ANADOLU LİSESİNE GEÇİYORUM. GEÇERKEN İÇİMDEN KEŞKE İMAM HATİP LİSESİNE HİÇ GİTMESEYDİM DE HEP HÜSNÜ ZAN BESLEMEYE DEVAM ETSEYDİM DİYE DÜŞÜNÜYORUM KENDİ KENDİME DİYORUM." diye yazıyor. Güya aklınca İmam Hatipleri kötülüyor.
BİR OKUL GAZETESİNDE HEM DE İSİMSİZ OLARAK

BİR ÖĞRETMENİN YAZISINDA İMAM HATİPLERİ ZAN ALTINA SOKACAK BİR YAZI YAYINLANIP BU TÜM KUMRUDAKİ OKULLARA VE KUMRUYA DAĞITILIYORSA, BİR İMAM HATİPLİ BUNU İBRETİ ALEM İÇİN KENDİ SAYFALARINA TAŞIR. YAPTIĞIMIZ SADECE BUDUR.
HALA BİRİLERİ AKLINCA İMAM HATİP DÜŞMANLIĞI YAPMA GAYRETİNDE...HALA BİRİLERİ ÇOCUKLARINIZI İMAM HATİBE VERMEYİN ÖNÜ KAPALI DİYORSA BUNDAN İYİ NİYET ÇIKMAZ.
MÜNAFIKLIK SEVMEDİĞİ HALDE SEVİYOR GÖZÜKMEKTİR. BU IRMAK ÇOK SULAR GÖTÜRDÜ. ÇÖPLÜKTE ÇÖPLENENLER, İSTİF EDİLMİŞ GÜRGEN KÜTÜKLERİNE BAKSIN. YOK HÜKMÜNDE OLDUKLARINI KÜTÜKLERE BAKARAK ANLAYABİLİRLER...GERİSİ HİKAYE...10.06.2016/ Bekir AKKAYA/KUMRU
**********Sitemizde yayınlanan yazı, fotoğraf ve dokümanlar başka bir site ya da dergi-gazetede yayınlanacaksa önceden yazılı izin gerektirir. Sitelerimizde yayınlanan diğer doküman veya belgeler , kaynak gösterilmek ve sitesinin ilgili sayfasına link verilmek koşuluyla yeniden yayınlanabilir.Bekir AKKAYA **********

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...