30 Haziran 2018

Sana Sürprizlerim Olacak -1 /Bekir AKKAYA (KUMPAS YAZILARI-1)

Sana Sürprizlerim Olacak -1 /Bekir AKKAYA

   İçimden bir ses hep şöyle der:  “Senin en büyük hatan insanlara bir şeyler anlatmaya çalışırken konuyu dolandırarak söylüyorsun. Bu söylem biçimin karşı tarafın konuyu üzerine almamasına sebep oluyor. Senin yapman gereken şey, söylemek istediğini açık ve net anlaşılır bir dilde karşı tarafa söylemen. Bu durumda hem sen ve hem de karşı taraf kazançlı çıkar.”
            Şimdi ben bu tavsiyeye uygun olarak içimden geçenleri açık ve net sizlerle yazarak paylaşmaya çalışacağım. İnşallah daha önceleri olduğu gibi konuyu uzatarak dağıtmam ve sizleri yazılarımla lüzumsuz meşgul etmem.
            Yazmayı düşündüğüm konunun ne olduğunu ve sınırlarını bu ilkyazımda belirteyim ki, bundan sonraki yazılarımı da boş yere okumamış olursunuz.
            Öğretmen olarak babama ve anneme bakma gerekçeli mahkeme kararıyla Erzurum/İspir’den ilçemiz Kumru’ya 1987 yılının üçüncü ayında geldim. 30 yıl aradan sonra yine 2017 yılının yine üçüncü ayında, Korgan Tepelan Köyü'ne sürgün edildim.  
                Bu kez gerekçe  iki satır yazı.  Kumru Belediye Başkanı Murat Hatipoğlu  önce “Sana sürprizlerim olacak” mesajlarını attı ve sonra da nasıl ettiyse, nasıl bir güçse  dediğini de yaptı.
Önce belediyenin resmi internet sayfasında İsmimin yer aldığı “Yılın Öğretmenini Kınıyoruz” diye bir yazı kaleme alındı. Aynı yazının altına bana yönelik aynı kişilerce onlarca küfür, hakaret ve iftira dolu yorumlar yazıldı.
Eğitimin en başı da dahil hakaret içerikli küfürler onlarca kişi tarafından beğenildi. Başkana destek için İstanbul’daki KUYİAD  ve bazı güya sivil toplum kuruluşları bildiriler, manifestolar yayınladı ve yazılanların altına yönlendirmelerle onlarca yorumlar yaptırıldı.
Facebook’ta Bekir Akkaya’ya yönelik yazılar kaleme alınarak “başkan yanındayız” ifadeleri ile kınanıldı.   İdari soruşturma açılarak “Kumru ayağa kalktı, Kumru’da infial Uyandırdı” yalan ifadeleri doğrultusunda halkın isyanını durdurmak ve önlemek maksadı ile açık kalp ameliyatı olmuş ve iki hastası olan 33 yılık öğretmen Bekir Akkaya,  Kumru Belediye Başkanı Murat Hatipoğlu’nun “sürprizi” gerçekleşsin diye   “Korgan Tepealan Köyüne sürgün edildi. Ne kadar basit, ne kadar kolay. Mağdur olsak ta bize bu başarıya "helal olsun" demek düşüyor. Helal olsun başkan! 
Buradan açık ve net söylüyorum. Hiçbir kimse her hangi bir kişiye yönelik bugüne kadar yazdığım hiçbir yazıda iftira, hakaret, ahlaksızlık ifadeleri olduğunu ispat edemez. Bunu KUYİAD’ta ispat edemez, başkanda. Bu yazıda bilerek ve bilmeyerek bu kumpasın içerisinde bulunanlar utanacaklardır. Yayınladığım belgeler onların gerçek yüzlerini ortaya çıkaracaktır. Onlar büyük bir hak aldılar. Onlar erinde geçinde bu ürettikleri kirlerin altında boğulacaklardır.
Aslında benim kanaatim  bu sürecin başlangıcı  benim yazdığım yazı değil. Ben yazımı Kasım’ın 24’ünde yazdım. Benim elimde bir belge var ki hem de resmi o da 29 Kasım tarihli. Bu resmi yazıdan önce bana sır olarak söylenilen bir bilgi var ki benim sürgünüme çoktan karar verilmiş. Bu sırrın çok basit bir yöntemle bana ulaştırılması, ve benim bunu bilmem belediyenin sayfasına hakkımda kınama yazısı yazılmasına neden olmuştur. Yani bahane edilmiş ve bundan sonra da suç üretilmiş bilerek ve istenilerek hakkımda linç kampanyası başlatılmıştır. Ben bunların hiç birini bugüne kadar açıklamadım ve şimdi açıklayacağım.
Yazılarımın ileriki bölümlerinde yaptığım bir haberin bana nasıl zorla kaldırttırıldığını ve bu yazdığım yazılarla bir ilişki olabilir mi diye düşünmüyor değilim? İlginç durumlar yaşadım öncesinde ve sonrasında.
Aslında benim yaşadığım bu durumu kıyısından ve köşesinden Kumru’da herkes biliyor. Ama gerçeğini bilmiyor. İşin doğrusu ben de kimseye anlatmadım. İşte şimdi tam zamanı ve ben bu durumu ayrıntılı bir şekilde belgeleri ile yazmak ve sizlerle paylaşmak istiyorum.
15 Temmuz’dan sonra okuduğum FETÖ ile ilgili  analiz ve kitaplardan aldığım bilgi şudur.  Benim başıma gelen durum sıradan bir FETÖ taktiği. Ama çok sıradan ve basit. Çırıl çıplak ve her tarafı gözüken bir FETÖ taklidi. FETÖ’nün yaptığı kumpasların değişik ve basit bir uygulaması. Uygulamanın benzerliğinden söz ediyorum. Bu cümlemden her hangi birine FETÖ’cüdür anlamı kesinlikle çıkmamalıdır.  Yakın bir zamanda kalpten ameliyat olmam ve yatağa bağımlı hastam olması nedeniyle  üzerimde denenen bu kumpası önleyemedim.  Ve onlarda başarılı oldular.  
Şimdi ben yaşadığım  bu durumu ve bana bunu yaşatanları belgeleri ile ortaya koyacağım.
Bana yapılan küfürleri, atılan iftiraları isimleri ile yayınlayacağım.
Kitap yazmış olsam adı :  Namazlı Abdestli Kumpas ve Besmele İle Sürgün” olurdu her halde…

Devamında buluşmak üzere…
Birinci Yazının Sonu...Bekir AKKAYA/01.07.2018/KUMRU
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ©© Bekir Akkaya Blogspot Copyright 2000 ©© Sitemizde yazı, resim ve haberlerin her hakkı saklıdır. Kaynak göstererek kullanmaya özen gösteriniz. Tüm metin, resim ve içeriğin hakları https://bekirakkaya.blogspot.com.tr/ye aittir. 5846 Sayılı Kanuna rağmen çalınan her türlü içeriğin hukuki ve cezai sorumluluğu çalanın kendilerine aittir. ©

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...