21 Temmuz 2018

Hakaret ve Küfürleri Beğenen Milli Eğitim Müdürü / KUMPAS YAZILARI -6 /Bekir AKKAYA

“Cinsel İçerik” Kelimesinden Etkilenen Gazateci “Başlıklı Kumpas Yazıları-5 yazımdan sonra bilinçli bir şekilde yazılarıma ara verdim. Bu ara verişim yazılarımın devam etmeyeceği anlamına gelmemelidir.
            Yazılarıma bilinçli bir şekilde KUYİADın mesajından başladım. Sonra “Kumru Medya” adında Kumru ile ilgili yayın yapan bir internet sitesinin KUYİAD”ın açıklamasını haber yapan açıklamasını irdeledim. Daha sonra “KUMRU TAKİP” denilen bir internet sayfasının hakkımda yaptığı yazıyı sizlerle paylaştım. Devamında ise bir gazetecinin görmediği ve görmesinin mümkün olmadığı bilinçli bir şekilde yazıda geçen “Cinsel İçerik” kelimesinden etkilenerek yaptığı yorumu sizlerle paylaştım.
            Özelliklede yazılarımı takip edenlerin tarihlere dikkat etmelerini, hakkımda yapılan linç girişiminin talimatla yapıldığını ve özellikle de Kumru Belediye Başkanı Murat Hatipoğlu’nun  bana özel yazışmalarında “SANA SÜPRİZLERİM” olacak sözlerinden sonra yapıldığına dikkatlerinizi çekmek istedim.
            Önümüzdeki yazılarımda bu linç kampanyasına daha kimlerin katıldığını belgelerle sizlere
sunacağım. Dolayısıyla KUYİAD ve Yönetim Kurulu Başkanı Asım Zolan, Kumru  Medya, Kumru Takip ve Gazeteci Mehmet Evin’in kampanyada yalnız olmadıklarını özellikle vurgulamak istiyorum. Rahatlamaları babından ise yazımın sırasını değiştirerek üç yorum ve yorumbazları ve ardından hiç tahmin edemediğiniz bir ismi de zikretmenin yazımız içeriğine zenginlik katacağını düşünüyorum.
           
Başladığım KUMPAS YAZILARI sürerken üç gün önce kısaca KUMRU’DAKİ eğitimle ilgili bir iki satır yazı yazdım. Günlerdir Kumru Milli Eğitim Müdürlüğü’ne “Kumru’da (LGS) LİSELERE GEÇİŞ SINAVI’ında Kumrulu öğrencilerin aldıkları puanları açıklamalarını talep ettiğimiz halde hiçbir ses çıkmayınca üç gün önceki “KUMRU’DA NİTELİKLİ OKULLAR ANCAK ŞENLİKLERLE KAZANILIR” yazımı kaleme aldım. Onlar hala açıklamıyorlar. Bana göre açıklamamalarının tek nedeni “KUMRU’DA EĞİTİM” çok çok eksilerde. İleriki günlerde bunu hep birlikte zaten göreceğiz. İşin ilginç tarafı yazılarım nedeniyle bana hala “ABA ALTINDAN SOBA GÖSTERMELERİ” size de ilginç gelebilir.
            O zaman ben sizlerle KUMPAS YAZILARI’nın sırasını bozarak, bana yapılan linç girişiminde  Kumru Milli Eğitim Müdürlüğü’nün rolü olmuş mudur? Sorusuna cevap olsun diye şimdilik bir iki belgeyi sizlerle paylaşmak istiyorum. Daha sonraki yazılarımda bu konu ayrıntılı bir şekilde zaten işlenecektir.
          
  KUYİAD ve diğerlerinin bilerek ya da bilmeyerek katıldığı ama Kumru Milli Eğitim Müdürü Suat Evin’in bilerek bu rolü aldığı linç girişiminin asıl başlangıcı olmasa da görünen asıl noktası 25 Kasım 2016 tarihinde Kumru Belediye Başkanlığı’nın internet sitesinde ismim bizzat yazılarak baştan sona yalan bir yazı kaleme alındı. Bu yazı ileriki günlerde yayınlanacaktır. İşte bu belediyenin resmi sayfasında yazılan bu yazının altına ismim zikredilerek onlarca küfür, hakaret, tehdit yorumları yapıldı/yaptırıldı.
            Affınıza sığınarak şimdi sizlerle Kumru Belediye Başkanlığı’nın resmi internet sayfasında hakkımda yazılan yazının altına yapılan üç yorumu paylaşmak istiyorum. (Noktalama işaretlerine hiç dokunmadım)
         
   Yorum 1-         Tarih : 25 Kasım 2016 Cuma
            Uğur SAPAK :it ürür kervan yürür sn sayfa yöneticisi bu gibi insancıkları gaileye almaya gerek yok #başkanhatipoğluyalnızdeğildir Beğeni Sayısı : 1
            Yorum 2-           Tarih : 25 Kasım 2016 Cuma
            Enes BAKILAN “ Bir it uluyor ince ince bu kumrunun hali nice böyle itler var ise gerisini siz düşüne durun hele. Adam sandık eşşe sırtımıza…………………Bu kişilik yosunu adamcık yıllardır sözüm ona haberci. Fazla değil 1 2 hafta önce #herkeshaberciolamaz diye biz bağırırken birileri haberci savunuyordu nerdesiniz sizin bizim çocuklarımızın öğretmeni oluyor bu şahıs Milli Eğitim Bakanlı ne Bimere suç duyurusunda bulunacağım. Bu adam bir daha görev alamayacak kumruda siz velilerede sesleniyorum siz çocuğunuzu bu adamcığamı teslim edeceksiniz. Bekir AKKAYA bunun affedilir bir yanı yok açıklamayı fetoculardan sonra cinsiyet yoksunu sapık hocalar diye temizletmek lazım sizi Yazıklar olsun. #BaşkanHatipoğluYalnızDeğildir  Beğeni Sayısı : 4
            Yorum 3-            Tarih : 25 Kasım 2016 Cuma
           
Okan OKU : “ Bunu adam yerine koymaya gerek yok bunun okuduğu mektebin ben ta diyecemde mübarek Cuma günü olmayacak bu bizim insanlarimiz da ki bu görgüsüzlük nedir  ya at gözlüklerini çıkarmalari lazim bunların bir kez daha anladım okumak la adam olunmazmış VE BÖYLE İNSANLARA ÇOCUKLARİMİZİ EMANET EDİYORUZ  Beğeni Sayısı: 2
            İleriki günlerde yayınlayacağım tüm yorumlardan bu üçünü yayınlama nedenimin hikayesini anlatayım.
            Tarih : 26 Kasım 2016 Cumartesi
            Yer : Fatsa Hünkar Lokantası.
            İstanbul’dan bir arkadaş aradı. Dedi ki; “ Kumru Belediyesinin internet sayfasında hakkında bir yazı ve altında onlarca çirkin yorumlar var . Milli Eğitim Müdürü Suat EVİN yazıyı ve küfürleri beğenmiş” deyince önce inanmadım. Bunun üzerine fotoğrafını çekip   WhatsApp Üzerinden bana göndermesini rica ettim. O da gönderdi. Gerçekten dedikleri doğruydu. Bunun üzerine telefona sarılarak Kumru Milli Eğitim Müdürü Suat Evin’i aradım.
            Durumu anlattım ve küfürleri beğendiğini inkar etmedi. Ve ardından dedi ki, “Bana beğendiğim fotoğrafları gönder” dedi. Ve ben de gönderdim. Bunu üzerine   WhatsApp üzerinden aramızda şu konuşma geçti. Sizlerden ricam ikimiz arasında geçen konuşmada Suat Evin’in bana cevaplarındaki dakika aralıklarına dikkat etmenizi arzu ediyorum.
          
  Ekte görüldüğü üzere Beğeni Fotğraflarının Suat Evin’e Gönderilişi : 20:27
            Ben Bekir AKKAYA : Bunu bana gönderdiler, Rahatsız etmedim inşallah, Hayırlı geceler: Saat: 20:28-20:29 (Süre 1 dakika)
            Benim görüşmemden tam 11 dakika sonra;
            Milli Eğitim Müdürü Suat EVİN :        Kim gönderdi bekir bey  Saat: 20:40
            Ben Bekir AKKAYA : Emin ol çok güvendiğin biri Saat: 20:40
            Tam 2 dakika sonra
            Milli Eğitim Müdürü Suat EVİN : İyi geceler Saat:20:42
            Ben Bekir AKKAYA : Çok güvendiğin biri….Önemli değil….İyi geceler.Saat: 20:44
            Tam 11 dakika sonra
            Milli Eğitim Müdürü Suat EVİN : Kim gönderdi bekir bey Saat :20.55
            Ve burada yazışmalarımız bitti.
            Dikkat ederseniz Kumru Milli Eğitim Müdürü Suat Evin beğendiğini inkar etmiyor. Bana özellikle sana kim gönderdi? Diyor. Yine cevaplarının arasında tahmin edilen bir aralık mevcut. Verilen cevaplar kesik kesik ve aralarında 11 dakika toplamında iki söz için 20:27 ile 20:55 arasında 28 dakika fark var.
            Buraya şu notu düşeyim.
Bu olaydan tahminim 20 gün sonra Kumru Milli eğitime çağrıldım. Milli Eğitimde bana” Müdür Suat Evin seni bekliyor” dediler. İçeri girdim ve oturdum. Az sonra Şube müdürü Yusuf Acar ve Ali Arapoğlu’da müdürün odasına geldiler. Sayın Suat Evin bana dönerek” O yorumları beğendiğim fotoğrafları sana kim gönderdi” diye sordu. Bende tanıdığı biri dedi ve isim açıklamadım. Oysa bu durumu o ana kadar ne Ali Arapoğlu ne de Yusuf Acar biliyordu. Bende daha sonra odadan ayrıldım. Milli Eğitim Müdürü Suat Evin aradan 20 gün geçmesine rağmen bunu bana göndereni sorguluyordu.
Neden bunu sorduğunu bugün çok daha iyi anlıyorum. Öyle ki bu olaydan iki ay sonra sürgüne gönderildim. Ve bu olaydan iki ay sonra soruşturma açıldı. Aklımdan geçen durum, kendi ürettikleri belgelerin yok olmasını beklediler. Benim yargıya gitmemem için güya işi unutturdular. Hatta daha da ötesi 26 Kasım 2016 Cumartesi günü şikayet için Kumru Emniyet Amirliğine gittiğimde o zamanın Kumru AKP İlçe başkanı Murat Yaylak benim şikayetimi engelledi. Dört polisin ve eşimin yanında bizleri yana yakıla  ikna etmeleri neticesinde şikayetten vaz geçirdiler.  Ama çok zaman sonra öğrendiğim savcılığa şikayetleri   ve soruşturmayı gizli olarak kendileri yaptılar. İleriki günlerde zaten bunları ayrıntılı bir şekilde paylaşacağım. 
            25 Kasım 2016 Cuma günü kalp hastalığım nedeniyle Ordu Araştırma Hastanesi’nde bulunduğum ve  izinli olduğum bir günde Kumru Belediye Başkanlığı’nın resmi sayfasında tamamı yalan yazıyı Kumru Milli Eğitim Müdürlüğü yalanlamıyor.
            Benim yılın öğretmeni filan olmadığımı, kaymakamın elinden ödül filan almadığım yalanını yalanlamıyor. Milli Eğitim Müdürü Suat Evin olarak kendinin ve şube müdürlerinin ve hatta tüm 500 öğretmene plaket verildiğini söylemiyor. Belediyede kendinin konu edindiği yalan ve iftira dolu yazıları yalanlamıyor.Oysa devletin en üst makamı Kumru Kaymakamlığı resmi yazı ile tüm resmi kurumlara gönderdiği yazı ile yazının tamamını yalanlıyor, belediyeye “UYARI” veriyor. Ama Kumru Milli Eğitim Müdürlüğü ve Müdür Suat Evin hiçbir açıklamada bulunmuyor.
            Ama Sayın Kumru Milli Eğitim Müdürü Suat Evin, Kumru Milli Eğitim’de ve Belediyede yapılan kumpas içerikli toplantılara katılarak hastalık izni sebebiyle hastanede kendi derdi ile uğraşan bir personelinin linçine omuz veriyor. Beğenileri ile destek veriyor. İlerde yazacağım daha da çok şeyler yapıyor. Hatta görüldüğü gibi öğretmenine yapılan çirkin yorumları beğeniyor. Kumru’da emeklilik yazıları gelmişken onları Sümen altı ediyor,  birilerine yaranmak için güya benim itibarımı bitirmek için aklınca beni sürgün ettiriyor.
Ancak,  Kumru belediye sayfasından yazılan yalan dolan yazılar, küfür ve hakaretler dolu yorumlar ve linç girişimleri ve AKP’nin “SANA SÜPRİZLERİM OLACAK. FATMA YİNGEM İYİ BİR İNSANDIR” diyen belediye başkanı ve acımasız AKP’nin yönetimi sayesinde seçimlerde AK PARTİ %23 GERİLEDİ. Eğer bu böyle devam ederse yakın bir zamanda yapılacak seçimlerde bu oranın nereye düşeceğini kestirmek hiçte zor değil.
Günlerdir Kumru’da ÖĞRENCİLERİN NİTELİKLİ OKULLLARA GİRİŞ SINAVLARINDA ALDIKLARI PUANLARI AÇIKLAYINIZ” diyoruz. Ama açıklanılmıyor. Kumru’da eğitim dibe vurmuş durumda. Ben şahsen çok görmüyorum. Öğretmenine küfür eden öğrencilerin küfürlerini beğenen bir Milli Eğitim Müdürü olamaz. Ama Kumru’da var. 
Sana SÜPRİZLERİM OLACAK diyen bir belediye başkanı ve küfür ve hakaretleri beğenen bir Milli Eğitim Müdürü.
Ve sonuç bugünkü Kumru.
Biri yerel yönetimin başı, diğeri eğitimin başı.
Ben şahsen böyle bir Kumru’yu hiç mi hiç beğenmiyorum. Beğenenlere ise “mübarek olsun” diyorum
Kumpas Yazıları : 6’nın sonu…
Bu yazı devam edecek…

Bekir AKKAYA /22.07.2016 /KUMRU
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ©© Bekir Akkaya Blogspot Copyright 2000 ©© Sitemizde yazı, resim ve haberlerin her hakkı saklıdır. Kaynak göstererek kullanmaya özen gösteriniz. Tüm metin, resim ve içeriğin hakları https://bekirakkaya.blogspot.com.tr/ye aittir. 5846 Sayılı Kanuna rağmen çalınan her türlü içeriğin hukuki ve cezai sorumluluğu çalanın kendilerine aittir. ©

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...