3 Temmuz 2018

KUYİAD AÇIKLAMA YAPACAĞINA BENİ TEHDİT EDİYOR/Bekir AKKAYA / KUMPAS YAZILARI-4

Günlerdir “KUYİAD”’tan bir açıklama bekliyoruz ama KUYİAD başkanı Asım zolan beni mahkemeye vermekle tehdit ediyor.  Açıklama dediği nokta ve virgül kusurlu açıklamasının en son cümlelerini hiçbir işaretine dokunmadan aynen yayınlıyorum. “Yayınlanan yazıda birlik ve beraberliğe saygı var hakaret Yok Bir daha kuyiad hakkında yalan dolan hakaret ederseniz hakkınızda hukuki haklarımız saklıdır “ Asım zolan KUYIAD BŞK (noktalamadan kendileri sorumlu)
            Yanda fotoğrafını gördüğünüz açıklamanın bir yerinde  cümle aynen şöyle “senin sürgününe ben sebep olduysam ALLAH BENİM BELAMI VERSİN” dedikten sonra “nasıl iftira edersin bunu ispatlamazsan müşterisin”
            O zaman ben senin gibi sana “Allah senin belanı versin”  demeyeceğim ama KUYİAD’ın resmi sayfasında başkan sıfatınla yayınladığın manifasto adını taktığınız yazıda geçen cümleleri KUYİAD’ın yönetiminde
birbirinden çok değerli ve yakından tanıdığım kişilere bu açıklanın ne anlama geldiğini sorma hakkım. Hadi sana sormuyorum, Ey KUYİAD’ın yönetimi bu açıklama ne anlama geliyor?
            Sen başkan sıfatı ile bana verdiğin cevabi yazıda israrla “yayınladığımız yazıda birlik ve beraberliğe saygı var” diyorsun.  26 Kasım 2016 tarihli açıklamanızı bir gün sonra  http://www.kumrumedya.com/ internet sitesi güya manşet  yaparak şöyle başlık atıyor.
Kuyiad Derneğinden Manifesto gibi açıklama.!
Son günlerde Sosyal medyadan Kumru Belediye Başkanı'na karşı eleştiri nin ötesinde yapılan yorum ve paylaşımlar üzerine Kumru belediye Başkan nın ardından Kumrulu Yönetici ve iş adamları derneği de bir açıklama yayınladı..
            Senin dilinle “Allah sizin belanızı versin! mi demem lazım?
Asım Zolan, BAK! BAK!
Senden önce KUMRU BELEDİYE BAŞKANI DA AÇIKLAMA YAPMIŞ, Sonra SENİN ADINLA KUYİAD YAPMIŞ, sonra da KUYİAD’ın KARTEL MEDYASI “KUMRU MEDYA.COM” YAPMIŞ”
Üzülme ASIM ZOLAN bak görüyorsun senle birlikte ve hepiniz koru halinde FATÖVARİ ÇEVİK BİRCE, FADİMEBLAM VE MÜSLİMCE AÇIKLMA YAPMIŞSINIZ…Yaptığınız açıklamanızın altındaki yorumları geçmişinize FATİHA olarak gönderiyorum.  ALLAH BELANIZI VERSİN…
Yazılarımın ileriki bölümlerinde , çok FADİMELER, ÇOK KARTELCİLER VE DAHİ SADECE SİZİN YÖNETİM DEĞİL, BİR ÇOK YÖNETİM VE HATTA RESMİ KURUMLARIN FADİMELERİNCE “KUMRU AYAĞA KALKTI VE İNFAAL UYANDI” YALAN İFADELERİNİ BURADA YAYINLAYACAĞIM. NE MÜBAREK RÜYALARINIZ VARMIŞ Kİ, HEPİNİZ AYNI RÜYALARI GÖRÜYOR, AYNI MANİFESTOLARI YAZIYOR, AYNI KÜFÜR, İFTİRA HAKARETLERİ YORUM OLARAK YAZILARINIZIN ALTINA YAZIYOR, GÜZEL GÜZEL MÜDÜRCÜKLER VE KADINCIKLAR BEĞENİ YARIŞINA GİRİYORLAR...AYNI TARİHTE VE AYNI MUBAREK GÜN VE GECELERDE...VALLAHİ FETTÖŞ BİLE SİZİN ELİNİZİ ÖPSE , SİZE YÜZ SÜRSE BEDDUALARI KABUL GÖRÜR. 
BESBELLÜ FETÖCÜLER GİBİ AYNI ANDA RÜYA GÖRDÜNÜZ VE BU MENOFESTOLARI YAYINLADINIZ. SEN DİNDEN İMANDAN BAHSEDİYON YA! İLERKİ KÜNLERDE SENİN GİBİ RÜYALALANANLARIN KÜFÜRLÜ, HAKARET VE İFTİRA İÇERİKLİ YORUMLARINI AÇIKÇA YAYINLAYACAĞIM. YİNE DE SEN OKUMA. OLUR YA, BELKİ GÜNAH OLUR DA CEHENNEME GİDERSİN. Bİ SÜRGÜNDE BENİM GİBİ SEN YEME.
Kumru belediye Başkannın ardından Kumrulu Yönetici ve iş adamları derneği de bir açıklama yayınladı..
            Bu başlık ne! Sen Asım Zolan, Kendin ve yönetimin daha önceden Türkiye’nin 28 Şubat sendika çetelerine  ve 15 Temmuz öncesi Tuskon Fetö çetelerine özenerek, hiç utanmadan KUMRU MEDYA DENİLEN güya gazeteci bozuntuları ile  Erbakan’ı yıkan KARTEL Medyasına  özeniyorsanız ve özendiyseniz “Allah sizlerin belasını versin. demiyorum ha!
Kumru Belediye Başkanına karşı eleştirinin  ötesinde kim ne yapmış? Bunu ispat edemezseniz alçaksınız. İftiracısınız. Yalançısınız. 
            Açıklama dediğiniz paçavranızın şu cümlesini birlikte okuyalım : Son günlerde sosyal medya üzerinden yapılan hakaret içerikli paylaşımlar bize yani bir Kumruluya hiç ama hiç yakışmamıştır.  “Bugün Kumru halkının teveccühü ile riyaset makamında oturan Murat Hatipoğlu hakkında yapılan gayri ahlâkî paylaşımlar, hepimizi derinden üzmüştür. 
            Çok mu üzüldünüz! Üzüntüden ölün. Nerde üzüleceğini, nerde sevineceğini bilmeyenlerin de ALLAH BELASINI VERSİN. Desem mi? Demesem mi?
            KUYİAD  Kumru için üzüntülerini bildirme derneği.  Ne iş adamı ama. Kendisini Asım Zolan Aydın Doğan sanıyor. Ayranı yok içmeye, tahtıveranla gider………….Sen kendine üzül. Şu düştüğün duruma üzül.
            Sayın Asım Zolan,
            AÇIKLAMANIN İÇERİSİNDE YER ALAN “ HAKARET İÇERİKLİ GAYRİ AHLAKİ İÇERKLERİ ORTAYA KOYAMAZSAN” İFTİRACISIN, YALANCISIN!
            Eğer sende bir onur var ise başkana yapılan hakaret içerikli ve gayri ahlaki paylaşımları ispat edemezsen yalancısın, iftiracısın. Derhal bulunduğun başkanlığı bırakmalısın.
           
Kaldı ki sen ve KUYİAD bu açıklamayı hangi hakla yapıyorsunuz. Böyle bir hak ve yetkiyi sana ve yönetimine kim verdi?
            Biz bu filimin çok terbiyesizini ve alçağını ülke olarak çok gördük. Bu kafa ile hükümetler yıkıldı. Bu kafa ile insanlar asıldı. Bu kafa değilmiydi, 15 temmuz öncesi ve sonrası. Talimatla yazı yazan kafa. Talimatla haber yapan kafa.
 İyi ki cücesiniz. İyi ki gücünüz kuvvetiniz yok. Şimdi bunu yaptınız ve beni mağdur ettiniz, başkanın oyuncağı oldunuz da elinize ne geçti. O zaman sizin dilinizle “Allah sizin belanızı versin”
            Ey KUYİAD’ın yönetiminde bulunan değerli dostlar,
            Sözüm sizlere değildir. Ben biliyorum ki, sizlerin bu açıklamadan haberiniz yok. Eğer beni takip ettiyseniz, ve ediyorsanız açıklamadan bir gün önce “SANA SÜPRİZLERİM OLACAK” diyen birileri bize bilgi verdi zaten. Sayın Asım Zolan Efendi, bunları ayrıntılı zaten biliyor. Sayın başkan ZOLAN, bu manifasto denilen yalan içerikli yazıyı senin kaleme alman mümkün değil. Zaten sen  yazının içerisinde cevabı veriyorsun. Hani derler ya! Düğün değil, bayram değil, eniştem beni niye öptü? Diye soran olursa “Gece saatlerinde kapını kilitle” diye öğüt verilir.  Daha fazlasını sen zaten anlıyorsun…
            Senin dediğin birlik beraberlik olsa bile senin böyle bir açıklamayı ve isim vermeni gece rüyanda görmüş olman gerekir ki, bu da SÜPRİZSEVERLE AYNI YATAKTA BULUŞMA OLUR. Kimse aptal değil. 
            Sayın Asım Zolan,
            Sen açıklamazsan ben yönetimin içinde bulunan kişilerden aldığım bilgileri buraya taşıyacağım.
            Sen mahkeme filan ayaklarını boş ver. Asıl tazminat davasını ben açacağım sana. Bu yazıyı neden yazdığını ya da bunun karşılığında ne gibi irtibatın olduğunu yönetimine açıklayacaksın. Benden helallık almayıncaya kadar bu yazılar devam edecek. Ha! Aklında olsun. On soru sormuştum ya, yazılı olarak ta bana elden gönderebilirsin. Sonra noktalamalara dikkat et. Benim gibi ihtiyar emeklisini yorma. Ya da açıklamalarını bir ilkokul mezununa yazdır. Keşke şu büyük adamların talimatlarını günlük olarak aza indirsen de biraz da nokta – virgül çalışsan. Ara sıra da “Müşteşarın Köşesine” yaz. Boş kalmasın. İstifade ediyorduk hani.
            Bu yazı devam edecek!
            Kumru’dan selam ve saygılar…

            Bekir AKKAYA / 04.06.2018/KUMRU
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ©© Bekir Akkaya Blogspot Copyright 2000 ©© Sitemizde yazı, resim ve haberlerin her hakkı saklıdır. Kaynak göstererek kullanmaya özen gösteriniz. Tüm metin, resim ve içeriğin hakları https://bekirakkaya.blogspot.com.tr/ye aittir. 5846 Sayılı Kanuna rağmen çalınan her türlü içeriğin hukuki ve cezai sorumluluğu çalanın kendilerine aittir. ©

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...