23 Kasım 2021

BU TENEKEDEN ALIPTA ALMADIM DİYENLERİN ALLAH BELASINI VERSİN/ İKİ YÜZLÜ MÜNAFILAR /Bekir AKKAYA (KUMPAS YAZILARI-3)

İFTİRA VE KUMPASLA 
Bİ 24 KASIM KUTLAMASI DA BENDEN OLSUN!
KUMPASA DESTEK VERİP BANA İFTİRA ATAN VE İFADE VEREN TÜÖ EĞİTİMCİLERİN VE OMURGASIZLARIN ALLAH BELASINI VERSİ!

BU ÖDÜL DENEN TELENEKELERDENALIPTA ALMADIM DİYENLERİN ALLAH BELASINI VERSİ.
YALAN İFADE VEREN /AA,EŞ,YA,SE VE DİĞERLERİNİN DE ALLAH BELASINI VERSİN....
Hakikisinde Kumru Kaymakamlığınca verilen PLAKET, Rivayeten Kumru Belediyesine Göre Yılın Öğretmeni Seçilmemden dolayı  Kaymakamca Verilen Ödül, Doğru olan "Suyu Bulandırdı" Hikayesinin aslı, Doğrusu milli eğitimde tüm çalışanlarla ve tüm öğretmenlerin aldığı plaket, sonrasında "kimsenin almadım" dediği plaket...
Bu plaketi aynı gün Kumru Milli Eğitim Müdürü başta olmak üzere Şube Müdürleri ve tüm Okul Müdür ve Müdür Yardımcıları ve dahi tüm öğretmenler almıştır. Ama hepsi omurgasızca KUMPASÇI BAŞI KORKUSUNDAN SUS PUS OLMUŞTUR...
BU YAZI 2018 YILINDA KALEME ALINMIŞTIR....

 BANA ATILAN İFTİRAYI BİLDİKLERİ HALDE VE BURADA OLDUKLARI HALDE SUSANLAR SİZLERİNDE YÜZLERİ KIZARDI MI? BANA ÖDÜL VERİLDİĞİNE BİR KİŞİ ŞAHİT OLDU MU? AMA KUMPASCI BAŞKAN MURAT HATİPĞLUNUN İFTİRALARINA ŞAKŞAKCILIK YAPTINIZ. BİLEREK ŞAKŞAKCILIK YAPANLARIN DA ALLAH BELASINI VERSİN... 











BU ÖDÜL TÖRENİ NEDENİYLE KUMRU'DA İNFİAL UYANMIŞTI VE BU YALAN İFADELER DEVLETİN RESMİ KAYITLARINA GİRMİŞTİ. BU  İFADELERİ ( YA
EŞ, AA) GİBİ ONURSUZLAR İFADELERİNDE SÖYLEMİŞTİ...
EY BU FOTOĞRAFTAKİLER "BEKİR AKKAYA YILIN ÖĞRETMENİ SEÇİLEREK KAYMAKAMIN ELİNDEN ÖDÜL ALDI MI? EY ESKİ MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ ABDULKADİR HOCAOĞLU DENİLEN AK PaRTİ YÖNETİMİNİN DEĞİŞMEZ ÜYESİ SEN DE ORADAYDIN VE O GÜN VE BUGÜN AKP'NİN İLÇE YÖNETİMİNDESİN  VE YİNE ORADA BULUNAN DAMADIN MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ SUAT EVİN EFENDİ BEKİ BEKİR AKKAYA  YILIN ÖĞRETMENİ SEÇİLDİ Mİ? KAYMAKAMIN ELİNDEN ÖDÜL ALDI MI? SUAT EFENDİ SEN DE ALDIN...HADİ İNKAR ETME
*****
LÜTFEN BELEDİYENİN RESMİ İNTERNET SAYFASINDA YAYINLANAN HAKKIMDAKİ ŞU YALAN VE ŞEREFSİZ İÇERİKLİ YAZIYI OKUYUN

500'ÜN ÜZERİNDE PLAKET DAĞITILDI VE TÜM ÖĞRETMENLERE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ VE ŞUBE MÜDÜRLERİNE VE HATTA TÜM ÜCRETLİ ÖĞRETMENLERE BU PLAKET VERİLDİ  AMA BU YAZIYI KİMSE YALANLAMADI, HATTA SUÇA ORTAK OLUNDU
BUNLARIN TAMAMI YAYINLANACAK
SUÇA BİLEREK ORTAK OLANLARIN ALLAH BELASINI VERSİN
BEKİR AKKAYA /02.07/2018/KUMRU


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ©© Bekir Akkaya Blogspot Copyright 2000 ©© Sitemizde yazı, resim ve haberlerin her hakkı saklıdır. Kaynak göstererek kullanmaya özen gösteriniz. Tüm metin, resim ve içeriğin hakları https://bekirakkaya.blogspot.com.tr/ye aittir. 5846 Sayılı Kanuna rağmen çalınan her türlü içeriğin hukuki ve cezai sorumluluğu çalanın kendilerine aittir. ©

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...