12 Kasım 2018

BAŞKAN MURAT HATİPOĞLU: MENFEAAT TEMİNCİLER KARŞIMDA KONUMLANDILAR /Haber Yorum/Bekir AKKAYA

 Kumru Belediye Başkanı Murat Hatipoğlu’nun talimatı doğrultusunda Hakkımda yalan ve iftira Manifestosu yayınlayan Kumru Medya İnternet Sitesi’nin haberine göre Kumru Belediye Başkanı Murat Hatipoğlu bugün açıklanan Ak Parti Kumru Belediye Başkan Aday Adaylarına yönelik bir Manifesto yayınladı. Kumru Medya İnternet sitesi, Murat Hatipoğlu’nun açıklamasını  “BAŞKAN HATİPOĞLU'NDAN ADAY ADAYLARINA ANLAMLI TEBRİK” başlığı atarak““Yoğun Mesajlar İçeren”  alt başlıkla okuyucularına duyurdu. 
              Kumru Medya, Hakkımda yalan ve iftira açıklaması yapan KUYİAD’ın  eski yönetim kurulu üyelerinin fotoğrafları eşliğinde eski Başkan Asım ZOLAN’ın yalan ve iftira açıklamasını da Kumru Belediye Başkanı Murat Hatipoğlu’na destek mahiyetinde KUYİAD’tan Manifesto gibi açıklama manşeti ile duyurmuştu.
Aynı Kumru Medya internet sitesi, Ak Parti Kumru Belediye Başkanı Aday Adaylarının liste halinde açıklanmasının ardından Başkan Murat Hatipoğlu’nun mesajını manşetine taşıması “KUMPAS YAZILARI” başlıklı yazılarımızı takip edenlerce anlamlı bulundu.
            Kumru Belediye Başkanı Murat Hatipoğlu’nun bana karşı yazdığı yalan içerikli yazıyı Kumru Belediye Başkanlığı’nın sayfasında yayınladığı halde, aday adaylarına yönelik yayınladığı ağır ifadeler içeren yazıyı kendi facebook sayfasında yayınlaması dikkatlerden kaçmadı.
            Başkan Murat Hatipoğlu “İnsanın gözünün kalbinden geçtiğini ve temiz kalplerin azaldığı bir zamanda olduğumuzu biliyorum. Bireysel menfaat temini arzusu içinde olanların karşımızda konumlandığını biliyorum ve gördüm….
            Başkan Murat Hatipoğlu seçildiği partiye yönelikte şu cümlelere de yer verdi. “Ak Parti adayların güçlü ve popüler olanda aranması halinde hata yapılacağını düşünüyorum. Ak Parti ….sadece popüler ve güçlü kişiler ile kurulup inşa olmadığını unutmamak gerekir.” İfadelerini kullandı.
            Her ne kadar aday adaylık süreci bir hafta uzatılsa da Kumru  Ak Parti Teşkilatı Resmi Olarak Kumru Belediye Başkan Aday Adayı Başvuruları listesini de yayınladı. Buna göre Ak Parti’de aday adaylığına baş vuranların listesi şöyle :  1-Yusuf Yalçuva 2-İsmail Abacı 3-Tekin Serdaroğlu 4-Muhammet Rafet Yiğit 5-Vedat İlkyaz 6-Nevzat Kavasoğlu 7-Tuncay Tinci 8-Yaşar Önen  9-Hamza Karar  10-Salih Bilikçi  11-Ali Tapu 12-Kemalettin Kumru olarak duyuruldu.
            MHP’de ise,  1-Caner Gürgezoğlu ve Mehmet Dizek aday adayı olarak duyuruldu.
            Aday adaylarının listesinin yayınlanmasının hemen ardından Başkan Murat Hatipoğlu’nun çok ağır ifadeler içeren başkan aday adaylarına yönelik mesajı Kumru ilçesi’nde ve özellikle aday adayları tarafından tepki ile karşılandı. Özellikle “Bireysel menfaat temini arzusu içinde olanların karşımızda konumlandığını biliyorum ve gördüm….” İfadeleri çor çirkin bulundu.
Ak Partili bir yetkili;  Ak Parti teşkilatında      Mevcut belediye başkanları aday adayı olamıyorlar. Dolayısıyla genel merkez devam kararı alıp aday olarak ilan eder ve tekrar başkan seçilirler. Bu böyle iken Murat Hatipoğlu bu açıklamayı neden yapmış olabilir? İn cevabı “Murat Hatipoğlu daha başkan adayı olamayacak” ifadelerini kullandı.
Başkan Murat Hatipoğlu “İnsanın gözünün kalbinden geçtiğini ve temiz kalplerin azaldığı bir zamanda olduğumuzu biliyorum.” ve  “Bireysel menfaat temini arzusu içinde olanların karşımızda konumlandığını biliyorum ve gördüm….”
            Şu anda listesi yayınlanan Ak Parti Aday Adaylarına yönelik bu cümle yenilir yutulur bir cümle değil. Aday adaylarının tamamı Murat Hatipoğlu’na karşı, bireysel menfeaat temini arzusu için konumlanmışlar. Ve bunu da başkan görmüş.
            Bugün için Ak Parti ve MHP ve diğer parti teşkilatları şu cümleyi birlikte tekrar okuyun. “Bireysel menfaat temini arzusu içinde olanların karşımızda konumlandığını biliyorum ve gördüm….” Bu cümle partilerin aday adayları ilan edildiği bugün Başkan Murat Hatipoğlu tarafından aday adaylarına yönelik kullanılmış ve Kumru Medya tarafından haber yapılmıştır.
            AKP Kumru Belediye başkanı Murat Hatipoğlu’nu bu açıklamalarına Kumru Ak Parti ve Ordu Ak Parti teşkilatı tarafından nasıl bir açıklama yapılacağı merak ediliyor.
           
Tüm aday adaylarına başarılar diliyorum. Rabbim kendilerine hayırlı bir durum ise gönüllerinden ne geçiyor ise onu versin. Bekir AKKAYA / 12.11.2018/KUMRU
----------------------------------------------------------------------------------


İŞTE KUMRU MEDYA'DA YAYINLANAN BAŞKAN MURAT HATİİPOĞLU'NUN YAYINLANAN MESAJININ TAMAMI


BAŞKAN HATİPOĞLU'NDAN ADAY ADAYLARINA ANLAMLI TEBRİK.

Kumru Belediye başkanı G.Murat HATİPOĞLU yerel seçimler öncesi aday adaylarına bir tebrik mesajı yayınladı

Kumru Belediye başkanı G.Murat HATİPOĞLU yerel seçimler öncesi aday adaylarına bir tebrik mesajı yayınladı

Kumru Belediye başkanı hatipoğlu yerel seçimler öncesi yeniden adaylığı konusunda bu güne dek bir açıklama yapmadı,öte yandan bu gün sosyal medya hesabından aday adaylarına oldukça yoğun mesajlar içeren bir tebrik ve hayırlı olsun yazısı yayınladı

Başkan Hatipoğlunun sosyal medyadan paylaştığı yazı şu şekilde.


TEBRİK ETTİĞİM BELEDİYE BAŞKAN ADAY ADAYLARI..

İnsanın gözünün kalbinden geçtiğini ve temiz kalplerin azaldığı bir zamanda olduğumuzu biliyorum. Şahsi olarak ortak menfaati teminin bireysel menfaati sağlamanın önünde olduğuna inandım. Bunu yaptığımızda bireysel menfaat temini arzusu içinde olanlarında karşımızda konumlandığını biliyorum ve gördüm.. Buna rağmen adaletli olmayı ortak menfaati sağlamada gördüm. Siyaseti, şahsi menfaat beklentisi aracı olarak görmenin ve konumlandırmanın daha büyük davalara ihanet olduğuna inandım. Büyük toplumsal dönüşümler için Ak Parti gibi güçlü ve büyük siyasi bir yapının gerekliliğine inaniyorum. Bu yapıların taşınmasında ve korunmasında doğrunun sadece güçlü ve popüler olanda aranması halinde hata yapılacağını düşünuyorum. Ak Parti'nin 2001 yılında halkla kurulduğunu ve 2002 yılında halkla inşaa olduğunu, sadece popüler ve güçlü kişiler ile kurulup inşa olmadını unutmamak gerekir diye düşünüyorum. Yenilenmeyi zihinsel olarak başarabilmek için yeni görüş ve vizyonlara açık olmak gerekir. Hayalimiz ve uğraşımız ülkemizin dönüşümü ve güçlenmesi içinse, oturup niyetlerimizi ve yaptıklarımızı analiz etmeliyiz. Nefsi olmadan Allah için .. Ülke için.. Niyetlerimiz bu değilse yukarıda yazdıklarımı okumadım kabul edin.

Sonuç olarak, toplumsal ortak menfaati, kendisinin ve çevresinin bireysel menfaatinin önünde tutacak olan büyükşehir ve ilçe belediye başkan aday adayı arkadaşlara, davadaşlara (Kumru'da dahil) hayırlı olsun. Tebrik ederim. Murat Hatipoğlu-Kumru Belediye Başkanı
----------------------------------------------------------------------------------
KAYNAK: http://www.kumrumedya.com/baskan-hatipoglu-ndan-aday-adaylarina-anlamli-tebrik/2801/

------------------------------------------------------------------------------------------------- ©© Bekir Akkaya Blogspot Copyright 2000 ©© Sitemizde yazı, resim ve haberlerin her hakkı saklıdır. Kaynak göstererek kullanmaya özen gösteriniz. Tüm metin, resim ve içeriğin hakları https://bekirakkaya.blogspot.com.tr/ye aittir. 5846 Sayılı Kanuna rağmen çalınan her türlü içeriğin hukuki ve cezai sorumluluğu çalanın kendilerine aittir. ©

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...