21 Kasım 2018

EY KUMRU’NUN AKP’LİLERİ; BAŞKANINIZ DİYOR Kİ “ADAMCIK MEVZUSU YENİ DEĞİL, BEN AKP’LİLERİ KANDIRDIM /KUMPAS YAZILARI – 17 /Bekir AKKAYA

Bundan önceki yazımda Kumru Belediye Başkanı Murat Hatipoğlu’nun WhatsApp üzerinden bana yazdıklarını sizlerle paylaşmıştım.
            25.11.2016 tarihinde saat 09.00’da Kumru Belediye Başkanlığı’nın resmi internet sitesinde tamamı yalan olan yazıyı yayınlatan başkan aynı gün olan 25.11.2016 tarihinin akşamında saat 18.19’dan saat 18.46’ya kadar tam yarım saat sürekli bana üst üst üste yazı yazmış, benden cevap alamadıkça da yazılarını sürdürmüştü.
            Yalan ve iftira içerikli yazıdan ve yaptırdığı küfür ve hakaretler içeren yorumlardan dokuz buçuk saat sonra “Vurguladığın Adamlığı bir göster, başkana yazdım de” diyerek kendini aklamaya çalışmıştı.
            Başakan Murat Hatipoğlu, WhatsApp’tan bana yönelik yazdıklarında “Cinsel İçerikten söz etmiyor.” Oysa başkan efendi yayınlattığı ve talimat verdiklerine benim “Cinsel İçerikli Paylaşımı Yaptığımı” iddia ediyor ve ilgili yandaşlarının yazılarında “Kumru Belediye Başkanına Yönelik Cinsel İçerikli Paylaşımlar Yaptığımı” söylüyordu.
            Başkanınıza inanarak yaptığınız iftiralar ortada. Yazdıklarınız ortada. Utanmıyorsanız vicdanen rahatsız olmuyorsanız size söylenecek söz bulamıyorum. Hala da Kumru’da siyaset yapma derdindesiniz. Şahsen ben başta başkanınız olmak üzere hepinize lanetler okuyorum. Bundan böyle seçilseniz de seçilmeseniz de benim için hiçbir değeriniz yoktur. Hakkım sizlere haram olsun. Hak aldınız ve hakka girdiniz. Allah sizleri korktuklarınızla yüzleştirsin. (Amin)
            Gelelim Sayın Başkan Murat Hatipoğlu ile WhatsApp üzerinden yaptığı iftira içerikli yazı ve yorumlardan tam dokuz buçuk saat sonra konuşmanın ikinci bölümüne…Konuşmanın bütünlüğü bozulmaması için ben 50 dakikalık konuşmanın tamamını yayınlamanın uygun olduğunu düşünüyorum.
            Başkan Murat Hatipoğlu bana yazmaya başladığı saat 18.19’dur. Saat 18.46’ya kadar kendisi bana yönelik sürekli yazıyor. Telefonuma cevap vermeyen başkanın aralıksız yazması üzerine ben de  WhatsApp üzerinden yazmaya başlıyorum. Bu yazışmamız ben telefondan ayrılıncaya kadar devam ediyor ve tam 50 dakika sürüyor.
            Şimdi sizlere Kumru Belediye Başkanı Murat Hatipoğlu’nun hakkımda yazdığı yalan yazıdan tam dokuz buçuk saat sonra benle konuşmasının tamamını  hiç değiştirmeden yayınlıyorum. Sizlerden ricam dakika aralıklarına dikkat etmeniz.
            25 Kasım 2016 Cuma
            Saat : 18 :19
            Başkan Murat Hatipoğlu :
 “Evet Bekir Hoca şu vurguladığın adamlığı kamuoyuna bir göster de bu açıklamaları başkan için yaptım de. Tarlama yol giriyor taş istiyorum vermiyor. Büyükşehir Belediye başkanını ağız tadıyla kötüleyemiyorum. Müdahale ediyor de…ismen de biz de bilelim kimmiş adam kimmiş adamcık…(18:19)
            Benden cevap alamayınca Başkan Efendi 11 (on bir) dakika sonra;
            Saat: 18:30
            Başkan Murat Hatipoğlu :
            “Evet, kimmiş adamcık…(18:30)
            Yine benden cevap alamayınca Başkan Efendi 04 (dört) dakika sonra;
            Saat: 18:34
            Başkan Murat Haipoğlu :
            İşte busun sen şimdi git aynaya bak….(18:34)
            Başkan Efendi benden yine cevap alamıyor. 02 (iki) dakika sonra
            Saat : 18:36
            Başkan Murat Hatipoğlu
            “Ama sana sürprizlerim olacak…(18:36)
            Bende tık yok, ben de cevap yok. Başkan Efendi kızdıkça kızar ve Yazdıkça yazar… Tam 08 (sekiz) dakika sonra yine yazmaya başlar.
            Saat : 18:44
            Başkan Murat Hatipoğlu:
            “Vaz geçme yaz, Çekinme açık açık yaz (18:44)
            Nihayet telefonuma sarılarak Başkan Efendi benden ne istiyor diye sormak için başkanı arıyorum. Bu aramayı defalarca yaptığım halde başkan efendi telefonuma cevap vermiyor.  Ama başkan yazmaya devam ediyor. 02 (iki) dakika sonra
            
Saat: 18 :46
            Başkan Murat Hatipoğlu:
            “Arıyorsun sesi ile duymak istemiyorum yaz. Çekinme (18:46)
            Bunu üzerine ben de yazmaya başlıyorum.
            Saat : 18.46
            Ben Bekir AKKAYA:
            “Şu anda suç işliyorsun…Tehdit ediyorsun…Haberin olsun…
            Saat : 18.47
            “Bunlar kayıtta haberin olsun…
            Saat : 18.47
            Başkan Murat Hatipoğlu:
            “Çok korktum savcılığa ver
            Saat : 18.47
            Ben Bekir Akkaya
            “Bana çocuklarıma eşime bir şey olursa hesabını verirsin”
            Başkan duraksıyor ve üç dakika düşünüyor. Üç dakika aradan sonra Bakın ne yazıyor.
            Saat : 18.50
            Başkan Murat Hatipoğlu:
            “Niyeki senin paylaşımların bunlar…Kamuoyunu aydınlat…Kimmiş bu adamcık…Hem ne alakası var eşinin çocuklarının…Fatma Yengem iyi bir insandır.”
            Saat : 18.51
            Ben Bekir Akkaya
            “Sürprizlerin hesabını verirsin”
            Saat 18.52
           
Başkan Murat Hatipoğlu:
            “Sürpriz Sürprizdir…Hesabı olmaz…Yorma kafanı…
            Saat : 18.52
            Ben Bekir AKKAYA
            “Merak etme başkan, tehdit etme. O sürprizlerini görürüz İanşallah…
            Saat : 18.53
            Başkan Murat Hatipoğlu
            “Başkan demeye başladın…O yazdıklarından de.
            Saat : 18.54
            Ben Bekir Akkaya
            “Ama çok kötü…Sana yazılmayan yazıdan bu kadar kızma”
            Saat: 18.54
            Başkan Murat Hatipoğlu
            Başkan üç tane gülücük işareti yapar ve ardından…
            “Yuhhhhh”
            Saat : 18.55, 18.56
            Ben Bekir Akkaya
            “Okumadım ama adımı sayfada yazmışsın…İyi iyi sen tehdite devam…
            “Bu yazdıkların yayınlanacak. Açıklayacaksın sürprizlerini
            Saat : 18.56, 18.57
            Başkan Murat Hatipoğlu
            “Adamcıla ilgili hikaye uzun. Yeni değil sen de biliyorsun…Açıklamaya gerek yok sadece zaman…”
            Saat 18.57
            Ben Bekir Akkaya
            “Bak beni Fetöcüler gibi fişleyen sensin. Arkamdan konuşan sensin…Tehdit eden sensin…
            Saat : 18.58
            Başkan Murat Hatipoğlu:
            “Tmm şimdi istirahat et.”
            Saat: 18.58
           
Ben Bekir Akkaya:
            “Sürprizini açıkla…Emin ol bu cümlenin arkasını bırakmam…”
            Saat: 18.59 , 18.50
            Başkan Murat Hatipoğlu:
            “Tehdit bile edemiyorsun. İster arkasından git ister önünden…”
            “Yazdıklarının arkasında duramayan sensin.”
            Saat : 19.01
            Ben Bekir Akkaya:
            “Ama sana sürprizlerim olacak. Çok ağır cümle. Cidden ağır.”
            Saat: 19.01
            Başkan Murat Hatipoğlu:
            “Beklerim…Sürprizleri severim…Sütünü iç yat…”
            Saat : 19.02-19.04 arası
            Ben Bekir Akkaya
            “İlginç… Bunların kayıtlı olduğunu biliyorsun her halde…Çok yazık…Lisan düzgün süpersiniz…Zerafet, Terbiye, Edep her şey var… Mşallah…”
            Saat: 19.04 – 19.05 arası
            Başkan Murat Hatipoğlu:
            “Hepsi kayıtlı…Sen çok dedektif filmi izlemişsin…Ooo Yılın Öğretmeninden azıcık aldık…Çok görme…”
            Saat : 19.05 – 19.09 Arası
            Ben Bekir Akkaya :
            “Siz yoktunuz ama…Günümüzü bile kutlamadınız biz de üzüldük…Cumhurbaşkanımız, Başbakanımız ve Büyükşehir Belediyemiz aradı kutladı…Siz kutlamadınız…Üzüldük…“Beni arıyorlar…Adımı kullanarak basın açıklaması yazmışsınız…Okumadım ama yine de teşekkürler…”
            Acil bir telefon gelmesi üzerine konuşmayı kesmek zorunda kaldım.
            Başkan Murat Hatipoğlu’nun başlattığı konuşma kendisini kendi kendine yazması dahil benle konuşma süresi 18.19’dan başladı ve aralıksız 19.09’a kadar yani tam 50 dakika sürdü.
           
Konuşmayı dikkatle okursanız baştan sona kendi kendini ifşa ediyor. “Adamcık” kelimesinin yeni olmadığını söyleyen başkan bunun öncesinin de olduğunu konuşma boyunca tekrar ediyor.
            İleriki günlerde başkanın önceki konuşmalarını da yayınlayacağım. Bütün bu belge niteliğindeki dökümanlar bitince de belgelerde geçen durumları da tek tek deşifre edeceğim.
            Şimdilik bilinçli bir şekilde bu yazıları bir günde yayınlamıyorum. Esas söyleyeceklerimi ileriki günlerde yazmayı düşünüyorum.
            Yazdığım bir yazıyı “cinsel içerikli yazı diye” lanse ederek bana küfür ettiren başkan aynı gün bu konuşmada, yani 25 Kasım 2016 Cuma Günü Belediyenin resmi sayfasında yazdığı yazıdan dokuz buçuk saat sonra yani “Saat : 18.56, 18.57’de aynı günün akşamı “Adamcıla ilgili hikaye uzun. Yeni değil sen de biliyorsun…Açıklamaya gerek yok sadece zaman…” demekle kendini ele veriyor. Adamcık kelimesi yeni değil diyor ve cinsel içerikten hiç söz etmiyor.
            Bana da,  Başkan Murat Hatipoğlu’nun sizleri kandırdığını, yalan söylediğini ve kurumları yanıltarak beni sürgün ettirdiğini söylüyorum. İşte o yüzden başkanın ağzı ile bana ettiğiniz küfürleri burada kesinlikle yayınlayacağım.
            Bu yazılarımın önümüzdeki seçimle hiçbir alakası yoktur. Bu konudaki yazılarım seçimden sonra da ayrıntı bir şekilde devam edecektir.
            Aldığım kesin bir bilgiyi burada paylaşmak istiyorum. Kumru AKP ilçe teşkilatı yaptığı bir toplantıda benim yazılarımı masaya yatırmışlar. Ve sonra da “Benimle ilgili konuşmayacaklarını, bana hiçbir şekilde cevap verilmeyeceğini” karara bağlamışlar. Hatta işlerinden bazıları “Bekir Hoca çok Haklı” filan demişler.
Ben bunun ne anlama geldiğini tahmin edebiliyorum. Ama hiç önemli değil. Murat Hatipoğlu tekrar başkan olsa da, olmasa da benim için hiçbir anlamı yok. AKP’nin Kumrulu yancılarına sesleniyorum. Büyük bir kısmınız beni linçe tabi tuttunuz. Beni sürgün ettirdiniz. Sizlerin hiçbir o süreçte benim elimden aldıklarınız telefi edemeyeceksiniz. Mesela aynı günlerde Annemi kaybettim. Getirebilecek misiniz? Sizler gerçekten zalimsiniz! Masum insanları ve gençleri de Murat Hatipoğlu’nun kindarlığına kurban ettiniz. Eğer Murat Hatipoğlu’nu tekrar seçerseniz bunun şerri size yeter de artar bile.
            Yazacağım çok şeyler var. Beni yazdı diye sürgün edenler ve bana zulüm edenler beni yazmaya teşvik ettiler, en azından internet ortamında yazar oldum. Sizler beni takip etmeseniz dahi yüzlerce insanlara mesajımı iletiyorum. Farkında olmadan beni tekrar başa döndürdünüz…
           Başkan Murat Hatipoğlu "Adamcıkla ilgili hikaye uzun Sende biliyorsun. Yeni değil. Sadece Zaman" diyor. Ama siz bilmiyorsunuz. Ve sizler bilmediğiniz için küfürü bana ediyorsunuz. İşte başkanınızın bildiğini sizlere bildirmek benim boynuma farzdır. Demek ki neymiş adamın bana takıntısı yazı değilmiş. Önceden takmış. Fırsat kollayarak yazdığım bir yazıyı bahane yapmış ve sizleri de kandırmış. Siz de bu akılla Kumru'da siyaset yapıyorsunuz. Kazansanız ne olacak kazanmasanız ne olacak? Gerçekten soruyorum sizler neyin derdindesiniz? Siyaseti niçin yapıyorsun. Başkanınız gibi FACEBOOK'tan beğeni kampanyaları mı düzenliyorsunuz? Hakikaten siz Kumru için nelerle meşgulsunuz? Sizi açıkça ve alenen başkanınız kandırdı ve hala söylediklerime inanmıyor musunuz? 
            Kumpas Yazılarının 17’cisi Burada Bitti.
            Kumpas Yazılarının 18’inde buluşmak üzere…
            Sevgi ve selamlarımı iletiyorum.

            Bekir AKKAYA / 22.11.2018 /KUMRU
------------------------------------------------------------------------------------------------- ©© Bekir Akkaya Blogspot Copyright 2000 ©© Sitemizde yazı, resim ve haberlerin her hakkı saklıdır. Kaynak göstererek kullanmaya özen gösteriniz. Tüm metin, resim ve içeriğin hakları https://bekirakkaya.blogspot.com.tr/ye aittir. 5846 Sayılı Kanuna rağmen çalınan her türlü içeriğin hukuki ve cezai sorumluluğu çalanın kendilerine aittir. ©

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...