19 Nisan 2018

Bilge Adam Devlet Bahçeli Dedik ve Bana Yönelik Yorumlar /Bekir AKKAYA




Yorumlar
Mehmet Yaşar Yoğurtçu Rabbim goren ve bilendir
Yönet


BeğenDaha fazla ifade göster
Yanıtla2g
Bekir Akkaya Ne alaka..Yani " Dam üstünde saksağan, vur beline kazmayı"
Yönet


BeğenDaha fazla ifade göster
Yanıtla2g
Mehmet Yaşar Yoğurtçu Fikri ve zikri ayni olmayanlar her seyi cikarlarina gore yontarlar
Yönet


BeğenDaha fazla ifade göster
Yanıtla2g
Bekir Akkaya Ya sen kimsin. Ahlak zapıtası mısın? Nesin sen
Yönet


BeğenDaha fazla ifade göster
Yanıtla2g
Bekir Akkaya Sen beni ne kadar tanıyorsun
Yönet


BeğenDaha fazla ifade göster
Yanıtla2g
Mehmet Yaşar Yoğurtçu Seninle bir isim yok kizmana sebepte yok sadece yalakalikta sinirlar kalkti onu belirtmeye calistim siz keyfini surun bey efendi
Yönet


BeğenDaha fazla ifade göster
Yanıtla2g
Bekir Akkaya Beyefendi sizlerin nesli tükendi her halde...E başka bir şey mi bekliyorsun...Sen kendini sabitledin mi? Çok yazık. Keşke okula da gitmeseydin..Üzülme senin gibiler hariç bu ülkede de dünyada da her şey değişiyor ve gelişiyor.. Değişmeyenlerin ise ülkemizde de dünyad da nesilleri tükeniyor... Seningibiler şimdilik müzelik olarak değerlisiniz. Başka hiç bir şey değilsiniz
Yönet


BeğenDaha fazla ifade göster
Yanıtla2g
Mehmet Yaşar Yoğurtçu Sag olasin biz dun ne dusunuyorsak bu gunde ayni cizgideyiz firildak olanlar ici ve dislari ayni olmayanlar dusunsunler
Yönet


BeğenDaha fazla ifade göster
Yanıtla2g
Bekir Akkaya Durduk yere bana yönelik sataşmana şaşırdım. Çıkar peşinde koşanlar, şarlatanlar, kemik derdinde olanlar düşünsün. Bunların hiç birini kabul etmem. Kim ne derse desin dünden bugüne Sayın Devlet Bahçeliyi hep önemsedim. Zot günlerin insanı... Doğruya doru demenin ne mahsuru var. Ama bundan senin gibiler rahatsızlık duyuyor diye Dünya dönmemezlik yapmıyor. Ülkenin geleceğini hesap edemeyenler ve göremeyenler her kesimden sınıfta kaldı. Ben seni tanımasam da bir hayal krıklığınız olduğu kesin. Benim böyle bir acım yok...Ama size tavsiyem ilahi istikamete boyun eğmek akıllı insanın işi. Çok dert edinmeyin... Şunu demek zorundayım. Ülkenin geleceği bugünkü Bahçelinin söylemlerinde gizli. çıp okumak bizlere düşüyor. Senin gibiler konuşurken 15 TEMMUZU HEP ES GEÇİYOR. Hiç unutmayın ki bu ülkede bir 15 TEMMUZ OLDU. O halde hiç bir şey 15 Temmuz öncesi gibi olmayacak. Aksi söylemlerin öngörüleri bir balon olup patlayacağını ömrümüz olursa hep birlikte göreceğiz...Çok dert edinmeyin. İstikamet belli. Aksi istikamete giderek boş yere enerjinizi bari heba etmeyin... Selam ve Saygılar
Yönet


BeğenDaha fazla ifade göster
Yanıtla2g
Mehmet Yaşar Yoğurtçu Biz boyle gormedik egilmedik bukulmedik haram nedir bilmedik hep hakkin ve haklinin yaninda olduk kafamizi kuma gomup ahkam kesmedik
Yönet


BeğenDaha fazla ifade göster
Yanıtla2g
Bekir Akkaya Her halde senin terbiye etmek gibi bir alışkanlığın var. Bunu her yerde be herkişiye yapma. Hem sonra sana ne. Bu Yaşa Kadar kendini ispat edememişsen bu yaştan sonra zaten zor. Kendi işine bak. Fikrin zikrin senin olsun. Sorana söyle. Anladığım kadarıyla dünyada yapacak ve söyleyecek sözünde kalmamış. Bu Yaşa kadar söylediklerinizin sonucu ortada. Anlıyorum büyük bir hayal kırıklığı yaşıyorsunuz. Ama olsun zamanla alışırsınız. Şimdilik hoşça kalın dostca kalin
Yönet


BeğenDaha fazla ifade göster
Yanıtla2g
Mehmet Yaşar Yoğurtçu Etme cahille sohbet ya elinden ya dilinden derler bak hoca efendi seviyeni koru cevaplari begenmiyorsan paylasma
Yönet


BeğenDaha fazla ifade göster
Yanıtla2g
Bekir Akkaya Sen hep deliklerden yazmaya devam. Terbiye etme alışkanlığına da devam. Hoca efendi seviyeni koru cümlemize "olur sosyetik bey" . Senin deliklerden Cevap vermek glbi bir görevin mi var. Valla nr diyeyim benden kaynaklı değil ama DÖNEMİZ BİTTİ...Çatlasanizda durum böyle . Kulaklarını aç BİLGE ADAM BAHÇELİYİ DİNLE. Kim bilir belki de nasibin asırda mutlu olursun...Tamam mı ULAMA BEY
Yönet


BeğenDaha fazla ifade göster
Yanıtla1g
Kenan Elma Değerli hocalarım her ikinize de saygım var. Benim gibi Kumru ihl mezunu birçok arkadaş da saygı noktasında aynı hassasiyeti taşıdığını düşünüyorum. Mehmet Yaşar Yoğurtçu hocamızın zamanın Kumru gençliği üzerinde eğitim noktasında inkar edilemez gerçeğini bugünün orta yaş Kumrulusu halen saygıyla yâd eder. 
Siz değerli Bekir Akkaya hocam;
Sizin de elbette Kumru gençleri üzerinde eğitim noktasında epey emek ve çabanız olduğunu biliyorum.
Hal böyleyken bir harf öğretenin kölesi olurum anlayışıyla düşünürsek her iki hocalarım saygıdeğer kişilikte olan değerlerimizsiniz. 
Ama şuracıkta seviyesiz tartışma şeklini hiç ama hiç üzerinize konduramadığımı ifade etmek istiyorum. Eminim ki aynı masada çay içiyorken bu konuları konuşuyor olsaydınız seviye size yakışır şekilde olurdu. Her ikiniz de bizi yetiştiren, şekil veren saygı duyduğumuz Kumruda ismi anılır hocalarımızsınız. Siyasi mülahazalarla kutsal mahlaslarınızı ziyan etmeyin. Kendinize gelin hocalarım. Her ikinizede tükenmeyen saygılarımla.

Yönet


BeğenDaha fazla ifade göster
Yanıtla1g
Selamet Kurt Mürekkep yalamış kişilerin tartışmaları seviyeli olmalı beyler
Yönet


BeğenDaha fazla ifade göster
Yanıtla2g
Abdullah Ericek Hocama kimse mualefet olmasin
Yönet


BeğenDaha fazla ifade göster
Yanıtla1g
Abdullah Ericek Hocam ne derse doğrudur bana 12 yil eğitim verdi hep doğru olmayı öğretti o yüzden doğruyu yanlışı iyi biliriz
Yönet


BeğenDaha fazla ifade göster
Yanıtla1g
Bekir Akkaya ANLAMADIĞIM BİR HUSUS ŞU :

SİYASETCİ DE OLSA BİR İNSANLA İLGİLİ 


BEN HEP BİLGE İNSAN DEVLET BAHÇELİ'Yİ ÜLKEMİZ İÇİN "BİR BİLEN OLARAK" GÖRDÜM."

CÜMLESİ

KİMİ 
NİÇİN

RAHATSIZ EDER?

BEN ŞAHSEN HİÇ BİR SÖZ BULAMIYORUM

Yönet


BeğenDaha fazla ifade göster
Yanıtla1g
Recep Eryetim Hocalarım yalan dünya kırıcı olmayalım sizleri seviyouz
Yönet


BeğenDaha fazla ifade göster
Yanıtla1g
Bekir Akkaya BU TARTIŞMASIZ BİR GOLDÜRYönet

BeğenDaha fazla ifade göster
Yanıtla1g
Ibrahim Kat iyi parti korkusu olmasın
Yönet


BeğenDaha fazla ifade göster
Yanıtla23s

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...