8 Haziran 2024

Hanımın Diktiği Kıyafetlere Yurtdışından Çok Talep Var ( 28 Adet Fotoğraf)

Fatma Hanım emekli olduğu ilk günlerde " Ben Halk eğitime dikiş öğrenmeye gideceğim" dediğinde şiddetle karşı çıkmıştım.
             Kendimi dinletemeyince de yalandan işi "sen bilirsin" cümleleri ile iyi karşılıyormuş gibi davranmaya başladım,  
Bizim hatun 40 yıldır çalıştığı memuriyet gibi sabahleyin bir öğrenci hevesiyle hergün Halk Eğitimin yolunu tuttu.
            Öğrencinin çantası gibi  İstanbul'dan aldığı kumaşları birkaç tane çanta halinde götürüp getirdi.
             İçimden aşırı bir şekilde hırslanıyordum ama belli etmiyordum. Belli etsem bile hiç bir etkim olmayacağının da farkındaydım.
            Aradan bir ay iki ay derken hatun her gün bana allı bullu kıyafetler,
eşohmanlar, pijamalar ve gömlekleri dikip dikip getirdikçe keyif almaya başladım.
             Nasıl almayayım. Bütün kıyafetler bende beleş. Hem de orjinal ve katıksız.  Artık ben pantolunları hangi fabrikaya ya da terzi dikiyor acaba demiyorum. Katkı yok yani. Hanım dikiyor ben giyiyorum.
            Allah izin verirse gelecek yıl o dikecek ben satacağım. Ne yapayım ki. Elbise bu. Atsan atamazsın, yaksan yakamazsın! Hergün de giyerek elibesleri eskitemezsin.
            Fatma Hanımın Dikiş Hocaları Fatma İnan, Selma Sunma ve Seda Güneri Hanımefendilere sordum. Karnesi nasıldır. Kırık not, pardon kırık iğneleri ya da israf ettiği kağıtları pardon kumaşları varmıdır? diye.
             "Öğrencilerinin içerisinde en iyilerinden biri olduğunu, ancak kumaşım bitti bahanesiyle sık sık İstanbul'a giderek dersleri aksattığını" söylediler.
              Hocanımlar benim bu konuda ne çektiğimi bilseler bu devamsızlıkları hoş görürler. Her İstanbul'a gidişimizde Üsküdar'da kumaş pazarına gitmek için sabah namazına iki saat kala evden çıkıyor. Bir de değerli dünürümüz kankası Emine Hanım var. Ve bizim hanıma İstanbul'un bütün kumaş pazarlarının adreslerini ezberletmiş durumda. İstanbul'dan Ordu'ya gelirken şofür olmasam kumaştan arabanın içerisinde bana yer kalmıyor.
               Her ne kadar Fatma Hanım'ın eşi olsamda aynı zamanda bir velisi olduğumu düşünüyorum. Ve dolayısıyla kırık karne getirmemesi için takip etmem lazım. Ve ben de onu yapıyorum. Yani anlayacağınız sıradan bir veli değilim. 
            Ümidim Halk Eğitimin ileriki yıllarında eşimin diktiklerini önce ulusal daha sonra uluslararası pazarlamak. Bu da beni ciddi manada heyecanlandırıyor.
            Tekraren değerli öğretmenlerim Fatma İnan, Selma Sunma ve Seda Güneri Hanımefendilere teşekkür ediyor, daha çok velisi bulunduğum Fatma Hanım'ın diktilerinden oluşan 28 Adet fotoğrafları beğenilerinize sunuyor, hepinize selam ve saygılarımı ileityorum.
           Bekir AKKAYA /09.06.2024 /İYAD /KUMRU HABER/KUMRU       #kumru #halkeğitimimerkezi #kumrukaymakamlığı #dikişöğreniyorum #dikişkursu #eğitim #hayatboyuöğrenmegenelmüdürlüğü #hayatboyuöğrenme #fatmaakkaya #selmasunma #bekirakkayayazıları 
KUMRU HALKEĞİTİMİ MERKEZİ SERGİSİNDE ÇEKTİĞİM
28 ADET FOTOĞRAF





























.................... © Bekir Akkaya Blogspot Copyright 1999 ©.............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...