27 Eylül 2018

MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ SUAT EVİN KUMPAS’A NEDEN OMUZ VERDİ?/KUMPAS YAZILARI -11 /Bekir AKKAYA

İsim, yer ve zaman belirterek belgesel tadında Kumru’da yaşanılan/yaşadığım iğrenç ve gerçek KUMPAS hikâyesini yazmaya çalışıyorum. Şimdilik hiçbir yorum katmıyor ve yayınladığım belgelerle yazılarımı sürdürüyorum.
            25 Kasım 2016 Cuma Günü Kumru Belediyesinin resmi internet sayfasında ismim zikredilerek bir yazı kaleme alındı. İlgili yazının tamamını bundan sonraki yazımda yayınlamayı düşünüyorum.
            Şimdiki yazımla birebir ilişkili olduğundan o yazıda geçen bazı cümleleri buraya taşımanın uygun olduğunu düşünüyorum.
            Yazının başlığı: YILIN ÖĞRETMENİ BEKİR AKKAYA’YI KINIYORUZ.
            Yazının hemen girişinde bir paylaşımdan söz ediliyor. Ve devamında “paylaşımı sansürlemek zorunda kaldık” cümlesi yer alıyor.
            Yazı devam ediyor. “Bu öğretmen Bekir AKKAYA hem de 24 Kasım öğretmenler günün de yılın
öğretmeni ödülünü almış. İlçe Kaymakamının elinden. Kim bilir bu ve benzeri meziyetleri içindir……..”
            Yine yazıda geçen şu cümleyi birlikte okuyalım. “Belediye Başkanımızla uğraşma cesaretini bu adamlar nereden alıyorlar.”
           
Yine yazıda “Şimdi gelelim öğretemeyen, bu zatın paylaşımına. Konunun belediyemiz ile ne alakası var diyenlere açıklayalım; Öğretemeyenin yazdığı mesaj meselesi kuvvetle muhtemel, aksini bildirmediği sürece bizim mesaj sistemimizden, maksatlı gönderilen ve yapılan hata ile tekrarlanan mesajlar…….”
            Ve devamla “Adamcık kavramına olan takıntısı da kuvvetle muhtemel İlçe Milli Eğitim Müdürüne bu ve bunun gibi adamlar sosyal medya açıklamalarına dikkat etsin yönünde Başkanlığımızın uyarısı kaynaklıdır.”
            İlgili yazıdan son olarak aldığımız bölüm :  Bu kişiler psikolojik olarak ta takip edilmelidir, nihayetinde çocuklarımızı emanet ediyoruz.”
            Bu yazı KUMRU BELEDİYE BAŞKANLIĞI’NIN RESMİ İNTERNET SİTESİNDE 25 KASIM 2016 TARİHİNDE ÖĞRETMEN BEKİR AKKAYA HEDEF ALINARAK YAZILDI.
            Bu yazıdan bir gün önce ise 24 Kasım 2016 tarihinde Kumru Kayadibi Sosyal Tesislerinde ÖĞRETMENLER GÜNÜ KUTLANDI.
           
Kumru Milli Eğitim Müdürü Suat EVİN’in imzaladığı resmi yazı ile tüm okullar tatil edilerek programa Kumru Kaymakamı başta olmak üzere emekli öğretmenler  ve Kumru ve köylerinde görev yapan tüm öğretmenler bu programa katıldı. Müdür Suat EVİN’in önerisi ile tüm öğretmenlere kaymakamın imzaladığı plaket hazırlandığı ve herkesin kapı girişinde kendi ismi yazılan plaketleri almaları istendi. Ve tüm öğretmenlerde plaketlerini aldı.
            Ama bu proğramda Kumru Belediye Başkanı Murat HATİPOĞLU ve AKP’nin ilçe Başkanı Mürat YAYLAK yoktu. AKP Yönetiminden Hacı Abdulkadir Hocaoğlu ve CHP İlçe Başkanı Cevat KÖSTEK’in törende olduğuna şahidim.
            Bir gün sonra ; 25 Kasım 2016 Cuma Saat: 14:19’da
            Ak Parti Kumru İlçe Başkanlığının Sayfasında AKP İlçe Başkanı Murat YAYLAK’ın KAMUOYU açıklamasını görüyoruz. Ne diyordu Murat YAYLAK ““son zamanlarda sosyal medya üzerinden Kumru Belediye Başkanı Murat Hatipoğlu’na karşı maksatlı ve rencide edici, yapılan hizmetleri  yok sayan gayri ahlaki paylaşımlar yapılmaktadır.”
           
Bu açıklamadan 22 dakika sonra 25 Kasım 2016 Saat: 14:42'de ise Kumru Ak Partinin Sayfasında bir haber var.  Haberde iki fotoğraf kullanılmış. Haberi birlikte okuyalım.
            “24 Kasım Öğretmenler Günü nedeniyle Milli Eğitim müdürümüz Sn.Suat EVİN’İ makamında yönetim kurulu üyelerimiz ile birlikte ziyaret ettik….”
            Bir gün önce 24 Kasım proğramına katılmayanlar bir gün sonra öğretmenler gününü kutlamak için Müdür Suat Evin’i ziyaret etmişler.
            Resimdekileri; Soldan Sağa mı desek, sağdan sola mı?
            Masada Müdür Suat Evin, Suat Evin’in solunda AKP’nin ilçe Başkanı Murat Yaylak, Onun yanında Kumru AKP  yönetim Üyesi Ahmet Kurudere, onun yanında ise Kumru Milli Eğitim Şube Müdürü Yusuf Acar bulunuyor.
            Müdür Suat Evinin sağında bulunanlar ise Kumru AKP Kadın Kolları Başkanı Öğretmen Harun Demir’in eşi Aynur Demir, Yanındaki bayanı tanıyamadım ve onun yanında Kumru Milli Eğitim Şube Müdürü Ali Arapoğlu.
            24 Kasım Öğretmenler Günü proğramına katılmayan AKP yönetimi Milli Eğitim Müdürü Suat Evin’i makamında ziyaret etmiş. Bunu nereden öğreniyoruz?  Kumru AKP İlçe Başkanlığı sayfasından.
           
24 Kasım 2016 Öğretmenler Günü Proğramı Kumru Milli Eğitim Müdürlüğü sayfasında haberleştirilmiş. Haberde ödülle ilgili bölümü birlikte okuyalım.  “Proğramda tüm öğretmenlerimize İlçe Kaymakamımız Sayın Ahmet Ali ÖZDEMİR tarafından temsilen en kıdemli ve en genç öğretmenimize plaket takdim edildi. Diğer öğretmenlerimize ise Kaymakamlığımızın hazırlattığı plaketler okul müdürlerince takdim edildi.”
            Kumru AKP Resmi İnternet Sayfasından öğrendiğimiz habere göre 24 Kasım 2016 tarihinde Öğretmenler Günü Proğramına katılmayan AKP yönetimi bir gün sonra 25 Kasım’da Müdür Suat Evin’i ziyaret emiş.
            "Kumru'da infial uyandı" diye ifade veren Kumru Milli Eğitim Müdürlüğü idarecileri bir öğretmene karşı yalan ve iftira yazılarına karşı hiç bir açıklama yapmıyorlar. "Bekir AKKAYA yılın öğretmeni seçilmedi ve kaymakamın elinden ödül de almadı" demiyorlar. Yalan ve iftira yazı ve yorumlar yapıldığı dakikalarda KUMPASÇILARLA BİRLİKTE MİLLİ EĞİTİM'DE TOPLANTI YAPIYORLAR. Suat Müdür'de kumpasa destek için KÜFÜR VE HAKARETLERİ BEĞENİYOR.
           
Açıkça her şey ortada olduğu halde ben yine bir açıklaması ve bir gerekçesi vardır diye soruyorum;
            Bu ziyarette ne konuşuldu acaba?
            Suat evin ve yanındaki şube müdürleri kaymakam bize de plaket verdi dediler mi?
            Kadın Kolları Başkanı Aynur Demir toplantıda “benim eşim Harun Demir’de plaket aldı” dedi mi?
            Müdür Suat Evin’in başkanlığını yaptığı bu toplantıda Kumru Belediyesi tarafında tamamı yalan ve iftira üzerine yazılan yazı burada mı hazırlandı? Ya da bu yazı burada gündeme geldi mi?
           
Müdür Suat Evin : “Murat Yaylak ve Aynur Demir’e “Bekir AKKAYA yılın öğretmeni seçilmedi, bu tamamen yalan ve iftira, mevzuat açısından böyle bir durum yok, Bekir AKKAYA’ya verilen plaket tüm öğretmenlere ve hatta bana ve bu şube müdürleri Ali Arapoğlu ve Yusuf Acar’a da verildi” dedi mi?
            Kaymakam kesinlikle Bekir Akkaya’ya elinden bir hediye ya da ödül vermedi, dedi mi?
            Murat Yaylak ve Aynur Demir’in KAMUOYU açıklamaları tıpkı aynı. Bu metinler Suat Evin’in başkanlığında mı hazırlandı?
            Kumru Kaymakamlığı (Bu belge ileriki günlerde yayınlanacak) tüm resmi kurumlara, resmi bir yazı ile Kumru Belediyesindeki  bu yazının tamamının yalan olduğunu duyurduğu halde Müdür Suat Evin bu konuda neden hiçbir açıklama yapmadı?
            Kumru Kaymakamlığı Kumru Belediye Başkanı Murat Hatipoğlu’na UYARI verdiği halde ve bu uyarıyı tüm Kamu kurum ve Kuruluşlarına ilettiği halde Müdür Suat Evin bu yazıyı Okullara neden göndermedi?
            Kumru Belediye sayfasında “İlçe Milli Eğitim Müdürüne bu ve bunun gibi adamlar sosyal medya açıklamalarına dikkat etsin yönünde Başkanlığımızın uyarısı kaynaklıdır.” İfadesi yer almıştır.           
Başkan Murat Hatipoğlu bunun gibi adamlar ifadesi ile beni kastettiği kesin. Seni nasıl uyarmıştı? Ya da sana ne demişti? Murat Hatipoğlu’nun seni uyarma gibi bir görevi var mıdır?
            Milli Eğitimin Müdürü olarak Bir öğretmene yapılan KUMPAS’ta baskı sonucu mu yer aldın? Yalan yazıyı ve altındaki küfür ve hakaretleri bu yüzden mi beğendin? Şube Müdürlerinin iki ay sonraki yalan ifadeleri baskı ile mi alındı?
            29 Ekim 2016 tarihinde Cumhuriyet  Bayramı törenlerinde Kapalı Spor Salonunda yani bu yazıdan bir ay önce Kumru Belediye Başkanı Murat Hatipoğlu, törende Kaymakam ve tüm protokolün huzurunda ve tüm öğretmen ve öğrencilerin, ve hatta tüm   törene katılanların şahit olduğu bir fırça yeme hadisesi oldu. Başkan Murat Hatipoğlu o gün çok kızmıştı. Bunun nedeni ne idi? (Bu konudaki Kaymakamlığın Resmi Yazısı İleriki günlerde yayınlanacktır)
            Müdür Suat Evin, bunları ben sana soruyorum. İnşallah bana doğru bir açıklama gönderirsin de bizde burada yayınlarız. Göndermesen de ben KUMPAS YAZILARIMI sürdüreceğim.
            Kumpas Yazıları 11’in Sonu…
            Kumpas Yazıları 12’de Buluşmak Ümidiyle…


            Bekir AKKAYA / 28.09.2018/ KUMRU
------------------------------------------------------------------------------------------------- ©© Bekir Akkaya Blogspot Copyright 2000 ©© Sitemizde yazı, resim ve haberlerin her hakkı saklıdır. Kaynak göstererek kullanmaya özen gösteriniz. Tüm metin, resim ve içeriğin hakları https://bekirakkaya.blogspot.com.tr/ye aittir. 5846 Sayılı Kanuna rağmen çalınan her türlü içeriğin hukuki ve cezai sorumluluğu çalanın kendilerine aittir. ©

1 yorum:

  1. Ben de Kumruda çalışan bir memurum ve gerçekten burada adam kayırma had safhada, işler, verilen kararlar tamamen kendi çıkarları doğrultusunda veriliyor ve karşı tarafın düşeceği durum vb hiç düşünülmüyor. O yüzden açık söylemek gerekirse hiç şaşırmadım bu yaptıklarına, her türlü kötülüğü de beklerim onlardan

    YanıtlaSil

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...