2 Ağustos 2005

HEM ŞİKAYET HEM YARDIM HEM MİZAH DOLU BİR YAZI…/BEKİR AKKAYA

Fatsa Telekom Sordu : Hızınız Limitli mi Olsun? Limitsiz mi?Daha önce “Gel de İçme!” diye bir yazı yazmamış olsa idim yazımın başlığı bu şekilde olacaktı. Gerçi içme ile aram iyi olmasa da insanın başına gelen bazı durumlarda içmeden işin içersinden çıkılması mümkün olmuyor. Ben içtim mi? İçmedim ama zaten içmeden aklımı başımdan çoktan aldılar. Kim aldı diyorsanız, suç işlediğimi bilip bilmeden hemen söyleyeyim “Fatsa Türk Telekom Müdürlüğü” Son günlerde Türk Telekom Müdürlüğü ADSL ile ilgili bir kampanya başlattı. Öğretmen ve öğrencilere ADSL’de promosyon kampanyası. Gerçi ben ADSL’yi bir yıl önce evime bağlattım. Yani promosyondan yararlanamadım.
Ben bağlatırken özendirme yoktu. Özendirme kampanyası süresi içersinde ben Fatsa Türk Telekoma müracaat ederek limitsiz 49.00YTL tarifeyi limitli 29.00YTL’ye indirmek için bir dilekçe yazdım. Keşke yazmasa idim. Dilekçeyi verdiğim bay görevlinin çok belirgin özellikleri mevcut olduğu halde ben şimdilik isimlerini vermiyorum. Dilekçeyi alan beyefendi, diğerine verdi. ADSL’den sorumlu görevli bilgisayarda bir şeyler yaparak elime hiçbir belge de vermeden birazda fırça çekerek işin tamam git dedi ve ben de ayrıldım.29.00YTL fatura beklerken bize fatura yine 49.00YTL olarak geldi. Bunun üzerinde fazla durmayarak ilgili faturayı 49.00YTL olarak ödedim. Bir Cumhuriyet Savcısı arkadaşla birlikte tekrar ilgili görevliye tekrar gittim. Yanlış olmuş dedi ve bana tekrar bir dilekçe yazdırdılar ve ben ilgiliye verdim. İlgili beyefendi yine bilgisayarda bir şeyler yaparak tamam dedi ve bana 01.09.2005 tarihli bir tahakkuk fişi çıktısı verdi. En azından şimdi işim oldu düşüncesi ile Fatsa Telekom’dan ayrıldım.Biz borcu 29.00YTL beklerken faturada 134.00YTL borç geldi. Bu kez ben tekrar Kumru’dan yola çıkarak soluğu Fatsa Telekomda aldım. Orada A….isimli bir görevli ile ilgili görevlilerin yanına gittim. İnanın duruma şaşırdım kaldım. Çünkü benim gibi olanlar orada hayli fazla idi. Kimine 99.00YTL gelmiş, kimine daha da fazla…Daha önce bize fırça çeken personel şimdi son derece masum rolünde ve hatta kendine acındırıyordu…İnanırmısınız, daha önce elimde gazeteyi okuma diye hakaret eden beyefendi şimdi bana çay söyledi…Dilekçenin birini İHA muhbiri bölge sorumlusu ile birlikte diğerini ise bir Cumhuriyet Savcı arkadaşımla birlikte vermiştim…Büyük ihtimal benim dilekçeler dosyada mevcuttur. Eğer yoksa gerekli yerlere durumu ileterek ilgili şahitleri de dinlettirecem tabiî ki…Ben bu yazıyı neden yazdığımın bilincindeyim. Ne haksızlığa uğrayarak ödediğim paranın ne de hakarete uğramanın peşindeyim. Kendimi bilinçli ve bu konuda sözü olan biri olarak görüyorum. Belki bu yazı bazı sorumsuzlara bir yol gösterir de ondan yazıyorum. Bu yazıyı internet sitelerine ve haber kanallarına gönderecem. İlk önce ise Türk Telekom Yetkililerine…Bir ara telaşa kapılan beyefendiyi, Fatsa telekomda görev yapan öteki masadan birisi göz ucu ile işaretle kaldırdı ve yanda bizleri göstererek biraz fısıltaşlaştılar…Bizi mağdur eden beyefendi Ordu Telekomda F….diye biri ile uzun telefon görüşmesi yaptı ve kendini bu sıkıntıdan kurtarmasını söyledi. Sonra bana dilekçe yazdırdı yazılması gerekenleri de kendi söyledi ve acele olarak müdüre imzalattırdı. Müdür bey dilekçenin üstüne “ yanlış düzeltilsin ve alınması gereken para alınsın” şeklinde bir ibare yazmış…İlgili dilekçeyi beyefendi orduya faksladı…İşin tuhaf
tarafı Ordunun rapor tutularak işi düzeltin talimatını da yerine getirmedi. İnanmazsınız ama faturadaki parayı mutlaka ödemem gerektiğini, hatta bu parayı kendisine verdiğim durumda kendisinin yatırabileceğini söyledi. Fatsa telekomda adını söyleyemiyeceğim biri “ Daha önceden bu kişinin şikayet edildiğini, hatta bazılarından para aldığını bile laf arasında söyledi. Ve bana mutlaka müdüre şikayet etmem gerektiğini ifade etti.Daha sonra iş halloldu dedi ve ben de Fatsa Telekomdan ayrıldım…Bir gün sonra 163 borç sorma servisini aradım. Durum pek değişmemiş ve 134.00YTL sadece 85.00YTL olmuş. Ayın 29’u ödemenin son günü…Bunu üzerine ben bazı yerlere telefon ettim. Gelin bu konuda neler oldu ondan söz edeyim…Tabiî ki önce 163 borç öğrenme servisini aradım…Sonra 555 18 18 numarayı aradım ve kendilerinin yardım edemiyeceklerini söyleyerek bana bir numara verdiler. Ben daha sonra 555 43 09 aradım…Daha sonra 555 44 01 aradım…Sonra Müşteri hizmetleri olan 4440145 aradım…Olmadı Bilgi işlemi yani 555 43 09 aradım…Olmadı Fatsa 423 19 60 aradım… Olmadı Şikayet 444 14 44 aradım…Yine olmadı 444 03 75 aradım…Yine olmadı Ü hanım 555 12 00 aradım. Yine olmadı F hanım 55512 47 aradım….Yine olamadı 0 312 555 11 57 Genel Müdür Yardımcılığı Sekreterliğini aradım…Yine olmadı 555 12 26 yı aradım…Sonra Türk Telekom Müdürlüğü sitesine girerek ufak bir mesaj çektim..Sonra bana 555 16 00 bir üst düzey yetkili RK durumu düzelteceklerini mağduriyetimin giderileceğini ifade etti. Kendilerine yürekten teşekkür ederim…Şimdi Pazartesini bekliyorum…Şu anda ben faturayı en azından 85.00YTL yi ödemiş bulunmaktayım. Görüştüğüm numaralardan dolayı da bir 100.00YTL daha gelir her halde…Bu durumda kimse böyle bir riske katlanmaz.. Ama ben bir pire için yorgansız çok kaldım…Bu durumda kesinlikle düzeltilecek inanıyorum…Gelin bu telefon trafiğinde konuşmalardan bazı cümleler…Ordudan F…Bir sistem hatası olduğunu söyledi…Bu durumda ben bir sigara yaktım tabi…Sistem hatayı faturayı düşürerek hiç yapmıyor nedense…Yani sistemin hatasını personel ödeyecek…Yine bir görüştüğüm kişi personel hatası dedi ben yine sigaraya sarıldım…Personel hata yaparsa yine müşteriye fatura kesilecek…Beni mağdur eden beyefendi ise siz dilekçe vermediniz dedi…Ben yine sigaraya sarıldım…Dilekçe vermediysem, benim bilgilerimle neden oynadınız? Beni mağdur ettiniz? Dilekçe verdiysem dilekçeye göre neden işlem yapmadınız? Ben şimdi o beyefendiden dilekçemi isteyeceğim…Hem de üç tane dilekçe yazdım…Limitliye geçmek için…Telefon konuşmalarımdan bir bilgi daha…Kimle görüşsem beni başka yere yönlendiriyor…Bu durum mutlaka düzeltilmelidir…Bu yazı bir yetkili ve etkiliye ulaşır diye bilgilerimi tekrar yazıyorum…1. ADSL mi limitliye çevirmek için 2 Ad. Dilekçe verdimmm..2. Faturam 134,25 YTL olarak geldi…3. Fatura bilgileriFatura Tarihi : 01.09.2005Fatura No : 2005 095575734-Dönem : Eylül 2005-4. Birde düzeltmek için dilekçe verdim…Güya düzettiler ve 134 ‘ü 85 yaptılar…5. Görevlinin verdiği Tahakkuk fişinin Tarihi : 01.09.2005 Yani benim ikinci dilekçe ile münacatımda verilen fiş bu…NOT : Şimdilik ben bu yazıyı Türk Telekom Müdürlüğünün ngndestek@ttnet.net.trMeyiline gönderiyorum…Daha önceden aşağıdaki yazıyı bazı birimlere göndermiştim….Lütfen Yardımcı Olun!Kısaca Ben Öğetmenim. Ordu Kumruda…Adım Bekir Akaya…Telefonum 0 452 641 2230…ADSL hizmet No : 1852000801 Bundan iki ay önce limitsiz ADSL bağlantımı limitliye düşürmek için Fatsa Telekoma baş vurdum. Dilekçe doldurdum…Sonunda Ağustos ayı yine 49.00YTL olarak fatura geldi. Sonra tekrar müracat ettim. Yine bir dilekçe…Ben 29.00YTL BEKLERKEN FATURA 134.00ytl Ggeldi. Fatsa telekoma müracat ettim. Durumu bildirdim ve dilekçe yazdım..Şimdi ise 85.00YTL istiyorlar…Yaptıkları yanlışlığı kabul ettikleri halde benden bu fatura bedeliani alacaklar…İşin ayrıntısı da var…Diyorlar ki sistem hatası ama bu parayı ödeyeceksiniz…ŞİMDİ BEN NE YAPAYIM… Gerçi ben şimdi yine Fatsa telekoma gidecem…Orduda Fatma hanımla görüştüm….Özellikle de dilekçeyi verdiğim fatsadaki iki memurdan şikayetciyim…Lütfen hattım kesilmeden yardımcı olun…Bekir akayaEv tel 0 4526412230Cep 05443412230Emailkumruhaber@gmail.comvep adresi www.kumru.orgyardmınızı bekliyorum….Bu yazıyı mağduriyetim pazartesi giderilmediği takdirde tüm gazatelere ve www.kumru.org ve kenthaber internet sayfasında yayınlatacağım…Yani yayınlayacağım…Yine ben parayı ödedim…Bakalım haksız yere benden alınan para bana geri iade edilecek mi? Bir başka soru Fatsa Telekomdaki ilgili görevliden zaten şikayetciyim…Görevliye gerekli ceza inşallah verilir….SAYGILARIMLA….BEKİR AKKAYAKUMRUDA ÖĞRETMEN….
SONUÇ MU?: TÜRK TELEKOMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUMMM...BEKİR AKKAYA.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...