6 Ocak 2008

“Karadeniz Görme Özürlüler Derneği” Görev Dağılımı İçin Toplandı

Geçen hafta Genel kurulu yapılan Karadeniz Görme Özürlüler Derneği yeni yönetim kurulu üyeleri görev dağılımı yapmak üzere Kumru Öğretmenevi ve Akşam Sanat Okulunda bir araya geldi. Dernek Genel Başkanı Faruk Teber’in başkanlığında yeni seçilen yönetim şu şekilde oluştu.
Karadeniz Görme Özürlüler Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Başkanlığına Kurucu Başkan Faruk Teber getirildi. Genel Başkan Yardımcıları ise M.Ali Öztürk ve Nihat Mutlu isimlerinden oluştu. Kurucu Genel Sekreter olarak görev yapan Bekir Akkaya tekrar genel sekreterliğe getirildi. Mali Sekreter Zeki Serdar, Teşkilattan Sorumlu olarak Mustafa Karaoğlu ve Basın-Yayından Sorumlu ise Mustafa Alpyağal oy
çokluğu ile göreve getirildi.
Dernek Genel Başkanı Faruk Teber yaptığı açıklamada Kumru Haber’e şu açıklamayı yaptı. “ Bildiğiniz gibi geçen hafta genel kurulu yaptık. Genel kurulda yeni yönetim kurulu oluştu. Bugün ise aramızda görev dağılımı nedeniyle toplantı gerçekleştirdik. Şu anda 45 görme özürlü üyemiz mevcut. Fatsa’da bir büro oluşturduk. İlgi ve alakasından dolayı Fatsa Belediye Başkanı Hüseyin Anlayan’a teşekkür ediyoruz. Yakında Kumru Belediye Başkanı Ticabi Civelek’in göstermiş olduğu yerde Kumru Belediye Başkanlık binasında tabelamızı asacağız. Amacımız başta görme özürlüler olmak üzere tüm özürlülere yardımcı olmak ve bir araya gelerek güzel şeylere imza atmaktır.
Yardım Severlerden yardım beklediklerini ifade eden Başkan Faruk Teber “ Kumru Ziraat Bankasındaki 48773737-5001 nolu hesap numarasına yardım yapılabileceğini belirtti. Yakında Dernek merkezine telefon bağlayacaklarını, bilgi almak isteyenlerin ya da yardım yapmak isteyen hayır severlerin 0 533 374 84 60 ve 0 543 609 54 22 numaralara ulaşabileceklerini söyledi. *Bekir AKKAYA/KUMRU HABER/KUMRU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...