5 Ocak 2008

GÖRME ÖZÜRLÜLER DERNEĞİNE ANLAMLI ZİYARET

Merkezi Kumru’da bulunan Karadeniz Görme Özürlüler Derneği Başkan Yardımcısı ve Ordu İl Özel İdare Müdürlüğünde Santral Operatörü olarak çalışan Ali Öztürk Karadeniz Görme Özürlüler Dernek Başkanı Faruk Teber’i ziyaret etti. Bilgi alış verişinde bulunan ve geçen hafta genel kongresini tamamlayan Dernekle ilgili yapılabilecek faaliyetleri görüşen M. Ali Öztürk “Kumru Haber”e şu açıklamayı yaptı.
Doğuştan görme özürlü olduğunu, bu nedenle de özürlülere her fırsatta yardım etmek için mücadele ettiğini belirten Ali Öztürk “ Ordu’da bulunan Özürlülerle ilgili tüm faaliyetlerde aktif yer alıyorum. Özürlü olmayanları her gün yardıma teşvik ediyorum. Özürlülerin dilenci
konumundan çıkartılarak hayatın her alanında faaliyetlerde bulunması için yapılması gerekenleri anlatıyorum.” Dedi. Kendisinin müzisyen ve medikal tıp masörü olduğunu ifade eden Ali Öztürk iyi bir bilgisayar bilgisine de sahip olduğunu belirterek açıklamasını şöyle sürdürdü.
“ Altınokta Körler Rehapilatasyon Merkezinde 10 yıl müzisyenlik yaptım. Cerrah Paşa Fizik Tedavi Rahabilatasyon Merkezinde Madikal Tıp Masörü eğitimi alarak patagolojik masör unvanına sahibim. Kısmi felç, yüz felci, kast antrofilleri, romatizmel eklem propelleri, bel ve boyun fıtığı ve spor ve dinlendirici mesaj konusunda uzmanım.”
İl Özel İdare Müdürlüğünde memur olarak çalışan Ali Öztürk “Yaptığım tedavi hizmetlerini mesai dışında Ordu Fidan-Gör’de İlköğretim Okulu’nun yanında News Sti Mesaj salonunda randevulu olarak gerçekleştirdiğini” söyledi. Özürlü birkaç öğrencisi mezun olduktan sonra Ordu’da mezun olan öğrencilerimle birlikte modern bir tedavi merkezi açacağını” ifade etti.
Kumru’ya gelme nedenini ise “Kumru Haber”e şöyle açıkladı. Başkanımız Faruk Teberi ziyaret ve derneğimizin faaliyetlerini görmek amacıyla Kumru’da bulunduğunu özellikle de Karadeniz Görme Özürlüler Derneğine herkesi duyarlı olmaya çağırdı.*Bekir AKKAYA/KUMRU HABER/KUMRU
Merkezi Kumru'da Bulunan Bu Kardeşlerimize Yardım Edelim!
İşte Hesap Numarası: Kumru Ziraat Bankası
48773737-5001
DERNEK BAŞKANI FARUK TEBER
TELEFON : 0 533 374 84 60
0 543 609 54 22
GENİŞ BİLGİ İÇİN BU TELEFONU ARAYINIZ!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...