15 Şubat 2009

KUMRU TV'NİN OKUYUCU YORUMU: İLHAN TİNCİ KÖRÜKÇÜ

Muhatabımız Kumru TV internet sitesi. Bize cevap veren de sayfanın kendisi olamayacağına göre cevabım da tabi ki İlhan Tinci'ye olacaktır.

            Bana verilen cevabı ilgili sayfadan okuyabilirsiniz. Ben haberi gördüğümde yazdığım yazıyı Kumrutv'ye ulaştırarak gerekli açıklamayı zaten yaptım. Yazım sayfada yayınlandıktan sonra tekrar bana yönelik " UMRU.ORG VE BEKİR AKKAYA KENDİ YALANINDA YÜZÜYOR" başlığında bir cevap yayınlandı. Cevap ama ne cevap…

            Baştan Kumru TV'ye ve İlhan Tinciye şunu söylemek

istiyorum. Bu konu benle ilgili bir durumdur, ve telif hakları ile ilgilidir. Sayfa da kendimize ait bir sayfadır. Bizim söylemediğimiz ya da yazmadığımız bir durumu da böyle polemik konusu haline getirmekte hiç doğru değildir. Bu haber olsun ya da bizi savunsun diye kumru teveyede vekalet verilmemiştir. Sen işini yap. Hatta istediğini polemik konusu haline getir. Benim kendime ait sayfam var. Ben yazmak istersem orada yazarım. Sen böyle bir imkandan yoksun olanlara sayfanı aç. Onları savun.

Senin derdin adam savunmak filan değil. Bunu senin okuyucuların bile dile getirmiş. Ve böyle bir durum da olsa sayfanda bana yer verme. Haberin maksatlı bunu kabül et. Bu saatten sonra hale neden söz ediyorsun. Hala beni yalançılıkla suçluyorsun. Yalan bir şey için söylenir. Burada konu benim ben. Ben kime yalan konuşuyorum. Kendi kendime mi? Sen yayınladığın yorumları da mı okumuyorsun. Yaptığının izahı yok… Zaten yaptığınız haberin altında sizden çok duyarlı ve okuyucu yorumları bile sizin maksadınızı açığa çıkarıyor.

 

 Alın haberin altında sizin sayfanızda konu ile ilgili bir okuyucu yorumu. 

 

HOCAM HAKLI 

  İSİMZİS

Ben haberi her iki sitede okudum. Yanlız siz biraz daha taraf gibisinis kumrutTV olarak. Hoca sitesinde araklama demiş siz çalıntı demiysiniz. Hoca biraz daha ihtiyatlı yaklaşıyor. siz de biraz körükçü gibi. ama şunu biliyorum.kumur ile ilgili tüm tanıtım yazılarını doğru veya yanlış tartışılır bekir akkaya hazırlamıştır. belediyenin veya diğer kurumların bazı şeyleri anlamasına yardımcı olur bu iş.ama şunuda belirtiyim dava açıcak teli kazandı gibilerinden yazılarınız da çok komik.hocayı da belediyedi de biliyoruz biz.!!! 

           

                      Alın yine sizin sayfanızda haberin altında yayınlanan bir yorum daha

 

ARKADAŞLAR EMEĞE SAYGI! 

  KUMRULU

ÖNCELİKLİ OLARAK ŞUNU BELİRTELİM NEDEN KUMRU BELEDİYESİ BİR KÜLTÜR,BASIN YAYIN BÖLÜMÜ KURMAZ.NEDEN BELEDİYE YE AİT BİR ARŞİV OLMAZ.NEDENMİ BEKİR AKKAYA,EKREM SAYGI,RAİF ÇEVİRME,MURAT YÜREKLİ VE DİĞER 1-2 KİŞİ NASILSA RESİMLERİ ÇEKİYOLAR.BU ARKADAŞLAR ENAYİ.BUNLARIN ÇOĞUDA DEVLET MEMURU,SES TE ÇIKARMAZLAR.BEYLER BUDA BİR KUL HAKKI DEĞİLMİ.NEDEN BAŞKALARININ EMEKLERİNİ ÇALIYORSUNUZ.USULÜNE GÖRE İSTESENİZ BU ARKADAŞLAR SİZE BU ARŞİVLERİNİ ZATEN VERİYORLAR.KUMRU BELEDİYESİ BU ARKADAŞLARDAN ÖZÜR DİLEMELİ VE BU ARKADAŞLARI ONURE ETMELİDİR.ÇÜNKÜ HİÇBİR KARŞILIK BEKLEMEDEN BU ARŞİVLERİ OLUŞTURUYORLAR.BU DEVİRDE RESİM ÇEKMEK KOLAY,ÇEK,ÇEK SİL.BU ARKADAŞLAR EN AZ 20 YILDIR BU İŞİ YAPIYORLAR VE CEPLERİNDEN POZ PARALARI VEREREK O RESİMLERİN BİR KISMI ÇEKİLDİ.KÖYLER GEZİLDİ,ARAŞTIRMALAR YAPILDI.ALMAYIN MAZLUMLARIN AĞINI ÇIKAR AHESTE AHESTE 

           

                       Bir de şu yorumlara biz göz atın. Hep suç Belediye olarak gösterilmiş.

           

NOLMUŞ YANI 

  S.a.D

hiç şaşırmadım bu habere. belediyenin bu konuda araştırma yapacak kapasitesiyokki. siz haberi yaparken neyi eleştiriyorsunuz anlamadım.burdan birileri menfaatlenecek tabiki....bu broşür devde kulak biraderim....bakın gidin bi sorun bakalım bundan civelekin haberi varmı...adamcağızla beştaş oynuyrlad. sonada belediyenin izmi geçiyor haberde yapmayın kerdişim 

 

GECE MESAİSİ 

  anahtar kimde

Hikayenin aslını soracak olursanız, o bende saklı. 30 marttan sonra ayyuka çıkacak herşey. allahın sopası yokki vursun bunalrın kafasına. ama bir gün hesap dönüyor ... arada da değindiginiz gibi garib ticabi civelek kalıyor. niye mi ne broşürden ne internetten anlar adam. önüne iki kişi bi proje getirir fiyat söyler adamda tamam der. sonra da birg ün bunlar nie olur diye seçim zamanı dertszi başyına dert alır 

           

Peki bir de şu yazılan yorumu okuyun bakalım. Üstelik burada tarikat üyeliği ile siz de suçlanıyorsunuz. İşi karıştıran olarak sen gösteriliyorsun her halde. Hangi yorum mu? İşte şu:

           

DANIŞIKLI DÖVÜŞ 

  DOĞRUCU TALU

Merak etmeyin hem hoça efendi hemde şehriemin efendi, hemde işi karıştıran efendi AYNİ düşüncenin , ayni TARİKATIN mensuplarıdırlar. Olurmu canım öğle kavga etmek onlar KUMRU nun değerli eserlerini ortaya koyuyorlar bütcesi belediyeden anlaşırlar bir yerlerde .başkanımla bir akşam hoça efendi yemek yerler orada konuşurlar bu önemli KUMRU meselesini ve hali yoluna koyarlar canım. at deve hesabı olmasada filiz horoz meselesi çözülür. aha buraya yazıyorum TARİKATLU kumrulu AYDINLARIMIZ bilem bu önemli meseleyi endam- ü şeklü arz olunduğu üzere mahkemeyi gadu efendiye gitmeden denvreye girerler ve kelam bin selam arz ederek , şehrü eminefendimizin samurdaki evinde buyurduğu üzere sonuça vakıf eylerler inşaaallah. MAŞALLAH .  

           

Ben kesinlikle bu tür polemikler içersine girmem. Şunu bilirim ki, haklı haksız tartışması sadece var olan anlaşılmamayı derinleştirir. Bak dikkat edersen konu içersinde kalıyorum. Konu dışına istesem de çıkamam. Neden mi? Alışkın değilim bazı şeylere, polemiklere…Korkarım bazı şeylerden…İftiralardan korkarım, yılandan çiyandan korkarım. Eğer hoşuna gidecekse açıkça buraya yazıyorum SEN İLHAN TİNCİDE DE KORKARIM. Neden diye sorma? Çünkü korku ve ürkme ifade edilmez ve açıklanamaz…Hani Nas süresinde geçen insan ve cinin şerrinden Allaha sığınırım ayet meali var ya…Bak, Nas süresini okumanı sana da öneririm.

            Bizim sayfamızda var olan sen de beni yalançılıkla suçladığınız yazının hangi kelimesinde Kumru Belediyesi geçiyor. Neresinde geçiyor. Merkezine Kumru Belediyesini yerleştirdiğiniz yazıda bir kelime "KUMRU BELEDİYESİ" ibaresi gösterebilir misin? Yok. O zaman senin kendi okuyucun bile  seni sorgular ve sorgulamış ta…Bu davranışlarınızla sizin maksatlı olduğunuzu sizin sayfanıza yazanlar bile söylüyor.

            Akkaya'nın oyunu bozulacaktır sözü çok büyük bir iddia. Bunu söyleyen iddiasını ispat etmesi gerekir ki, ben bu cümleyi söyleyenin çaresizlikten böyle bir sözü söyleme durumunda kaldığını düşünüyorum. Yoksa benim bir oyunumun olup olmadığını en çok İlhan Tinci bilir. Şunu da ben bilirim ki, böyle durumlarda İlhan Tinci böyle sözler ortaya fırlatır. Bu sözlerle benim ne büyük bir işlerin içersinde olduğumu ima ederek, kendisinin de bir savaşın içersinde olduğuna vurgu yaparak birileri tarafından kahraman ilan edilmesine vesile olmaya çalışır. Ve ben İlhan Tinci'den bu tür oyunları çok gördüm ki, değişik versiyonlarda kıyamet senaryoları ve ozon tabakası patlama senaryoları üzerine yazılan kitaplar dünyada en çok satan kitaplar.  Akkayanın Oyunu Bozulacak cümlesinden iyi bir senaryo ve kitap üretilir ama, beni tanıyanlar bu kitaba pek itibar etmez.  Daha doğrusu bunu kimse yutmaz…

            Ah İlhan Tinci Ah!

            Senin umudunu bağladığın gölde ne balık bulunur ne de yaniş. Keşke düşündüğün ya da ima ettiğin bir konumumuz olsa da biz de yararlansak. Bana ve Kumru org'a yaptığın bu durumlar şundan hiç şüphe olmasın sana hiçbir şey kazandırmaz…

            Güya benim yalanlarımı deşifre ettiğin kırmızı ile altlarını çizdiğin hiçbir cümlenin içersinde Belediye kelimesi geçmemiş. Farkındasındır büyük ihtimal. Yalan benimle ilgili ise ya da benim kendi sitemde böyle bir şey yazdıysam bunu bu şekilde haberleştirmenin bir amacı olmalı. Öyle değil mi?

            Yazılanları herkes görüyor. Kimsenin yaptığı işine taş koyacak ta değilim böyle bir kuvvetim de yok. Dünyada her gün binlerce site var. Ot sitesi var bok sitesi var. Var oğlu var.

            Bu araklama kelimesine neden bu kadar kafa taktın anlamadım. Şu yazımızdan  "Dış kapakla birlikte 42 sayfa...34 sayfası Reklam...5 sayfa  Bekir Akkaya'nın 16 (on altı)  kaynak gösterdiği ve bir çok yazılı kaynakta yayınlanan araştırma yazısı. Bunun dışında hiç bir Kumru ile ilgili bilgi yok. 43 adet firma reklamı olan Kumru Tanıtım Kitapçığında Bekir Akkayanın 16 kaynak belirttiği yazıda hiç bir kaynak belirtilmediği gibi Kumru.org sayfasından yazı alındığı halde sayfanın hiç bir adı da belirtilmedi. Beş sayfa yazı ile Kumru Tanıtımı Yapıldı ve ilgili yazı da Noktasına ve virgülüne kadar sayfamızdan araklandı. Yazıda sadece araştırma yapanın adı silindi....KUMRU HABER"

            Böyle bir haber çıkmaz…

           Yani şu Haber çıkmaz. Ama sen maşallah çıkartmışsın. Kendime aferim dediğim kadar sana da diyorum. Haberin şu "

BELEDİYE'NİN BROŞÜRÜ ÇALINTI ÇIKTI. AKKAYA TELİF HAKKI KAZAND

15/02/2009  /  13:10

Kumru Belediye Başkanlığı adına çıkartılan tanıtım kitapçığının kaynak gösterilmeden hazırlandığı ve 16 konunun çalıntı olduğu ortaya çıktı


 

Kumru Belediye Başkanlığı'nın bastırdığı Tanıtım kitapçığında 16 adet yazının ve bazı fotoğrafların izin almadan ve kaynak gösterilmeden yayınlandığı ortaya çıktı.

Teli hakları kanununa göre bir suç olan bu uygulama ile ilgili Kumru.Org sitesi dava açmaya hazırlanıyor.

Alınan bilgilere göre olay şöyle gelişti. Kumru Belediye Başkanlığı çalışmalarını tanıtmak için Kumru'da bir esnafa tanıtım kitapçığı hazırlattı.

Yaklaşık 5 bin liraya mal olan ve hazır ve çalıntı bilgilerden oluştuğu ileri sürülen bazı konu ve resimlerin bulunduğu kitapçıkta kaynak gösterilmedi.

Kumru'da yaklaşık 40 esnaf, Belediye Meclis üyesi, Partili ve şahısların da destek verdiği kitapçıkla ilgili Telif Hakları kanununa göre dava açılacak.

Konuyu kendi web sitesinde duyuran www.kumru.org sitesi, kitapçığı hazırlayan kişiyi gizleyerek verdiği haberinde, kendisine ait olan 16 eserin ve bazı resimlerin çalındığını belirtti.

Telif Hakları kanununa göre, emek sarfetmeden başkalarına ait bilgileri veya dökümanları izinsiz veya bedel ödemeden yayınlayanlar veya menfaat karşılığı satanlar hakkında hapis ve para cezası veriliyor

Habere yapılan yorumlarda şöyle

 

Bu haber 246 kez okundu

ARKADAŞLAR EMEĞE SAYGI! 

  KUMRULU

ÖNCELİKLİ OLARAK ŞUNU BELİRTELİM NEDEN KUMRU BELEDİYESİ BİR KÜLTÜR,BASIN YAYIN BÖLÜMÜ KURMAZ.NEDEN BELEDİYE YE AİT BİR ARŞİV OLMAZ.NEDENMİ BEKİR AKKAYA,EKREM SAYGI,RAİF ÇEVİRME,MURAT YÜREKLİ VE DİĞER 1-2 KİŞİ NASILSA RESİMLERİ ÇEKİYOLAR.BU ARKADAŞLAR ENAYİ.BUNLARIN ÇOĞUDA DEVLET MEMURU,SES TE ÇIKARMAZLAR.BEYLER BUDA BİR KUL HAKKI DEĞİLMİ.NEDEN BAŞKALARININ EMEKLERİNİ ÇALIYORSUNUZ.USULÜNE GÖRE İSTESENİZ BU ARKADAŞLAR SİZE BU ARŞİVLERİNİ ZATEN VERİYORLAR.KUMRU BELEDİYESİ BU ARKADAŞLARDAN ÖZÜR DİLEMELİ VE BU ARKADAŞLARI ONURE ETMELİDİR.ÇÜNKÜ HİÇBİR KARŞILIK BEKLEMEDEN BU ARŞİVLERİ OLUŞTURUYORLAR.BU DEVİRDE RESİM ÇEKMEK KOLAY,ÇEK,ÇEK SİL.BU ARKADAŞLAR EN AZ 20 YILDIR BU İŞİ YAPIYORLAR VE CEPLERİNDEN POZ PARALARI VEREREK O RESİMLERİN BİR KISMI ÇEKİLDİ.KÖYLER GEZİLDİ,ARAŞTIRMALAR YAPILDI.ALMAYIN MAZLUMLARIN AĞINI ÇIKAR AHESTE AHESTE 

 

NOLMUŞ YANI 

  S.a.D

hiç şaşırmadım bu habere. belediyenin bu konuda araştırma yapacak kapasitesiyokki. siz haberi yaparken neyi eleştiriyorsunuz anlamadım.burdan birileri menfaatlenecek tabiki....bu broşür devde kulak biraderim....bakın gidin bi sorun bakalım bundan civelekin haberi varmı...adamcağızla beştaş oynuyrlad. sonada belediyenin izmi geçiyor haberde yapmayın kerdişim 

 

GECE MESAİSİ 

  anahtar kimde

Hikayenin aslını soracak olursanız, o bende saklı. 30 marttan sonra ayyuka çıkacak herşey. allahın sopası yokki vursun bunalrın kafasına. ama bir gün hesap dönüyor ... arada da değindiginiz gibi garib ticabi civelek kalıyor. niye mi ne broşürden ne internetten anlar adam. önüne iki kişi bi proje getirir fiyat söyler adamda tamam der. sonra da birg ün bunlar nie olur diye seçim zamanı dertszi başyına dert alır 

 

HOCAM HAKLI 

  İSİMZİS

Ben haberi her iki sitede okudum. Yanlız siz biraz daha taraf gibisinis kumrutTV olarak. Hoca sitesinde araklama demiş siz çalıntı demiysiniz. Hoca biraz daha ihtiyatlı yaklaşıyor. siz de biraz körükçü gibi. ama şunu biliyorum.kumur ile ilgili tüm tanıtım yazılarını doğru veya yanlış tartışılır bekir akkaya hazırlamıştır. belediyenin veya diğer kurumların bazı şeyleri anlamasına yardımcı olur bu iş.ama şunuda belirtiyim dava açıcak teli kazandı gibilerinden yazılarınız da çok komik.hocayı da belediyedi de biliyoruz biz.!!! 

 

DANIŞIKLI DÖVÜŞ 

  DOĞRUCU TALU

Merak etmeyin hem hoça efendi hemde şehriemin efendi, hemde işi karıştıran efendi AYNİ düşüncenin , ayni TARİKATIN mensuplarıdırlar. Olurmu canım öğle kavga etmek onlar KUMRU nun değerli eserlerini ortaya koyuyorlar bütcesi belediyeden anlaşırlar bir yerlerde .başkanımla bir akşam hoça efendi yemek yerler orada konuşurlar bu önemli KUMRU meselesini ve hali yoluna koyarlar canım. at deve hesabı olmasada filiz horoz meselesi çözülür. aha buraya yazıyorum TARİKATLU kumrulu AYDINLARIMIZ bilem bu önemli meseleyi endam- ü şeklü arz olunduğu üzere mahkemeyi gadu efendiye gitmeden denvreye girerler ve kelam bin selam arz ederek , şehrü eminefendimizin samurdaki evinde buyurduğu üzere sonuça vakıf eylerler inşaaallah. MAŞALLAH .  


   

 

 

 

 

 

            Yorumlarınız beni hiç ilgilendirmiyor. Yazılanlar da…Sonuçta sayfamıza gelen her türden görüşteki yorumları ben de yayınlıyorum. Asılsız ona buna sataşan ve insanları kurumları yıpratacak hiçbir yorumu ben şahsen yayınlamıyorum. Size bu konuda bir öneri de bulunacak değilim. Sonuçta Basın Kanununu en iyi sen bilirsin. Ben benle ilgili yalan ve iftira içerikli yorumlardan söz ediyorum ki, aslında ne demek istediğimi de çok iyi bilenlerdensin

.        Şu yorumu bir daha oku bakalım;    "Merak etmeyin hem hoça efendi hemde şehriemin efendi, hemde işi karıştıran efendi AYNİ düşüncenin , ayni TARİKATIN mensuplarıdırlar. Olurmu canım öğle kavga etmek onlar KUMRU nun değerli eserlerini ortaya koyuyorlar bütcesi belediyeden anlaşırlar bir yerlerde .başkanımla bir akşam hoça efendi yemek yerler orada konuşurlar bu önemli KUMRU meselesini ve hali yoluna koyarlar canım. at deve hesabı olmasada filiz horoz meselesi çözülür. aha buraya yazıyorum TARİKATLU kumrulu AYDINLARIMIZ bilem bu önemli meseleyi endam- ü şeklü arz olunduğu üzere mahkemeyi gadu efendiye gitmeden denvreye girerler ve kelam bin selam arz ederek , şehrü eminefendimizin samurdaki evinde buyurduğu üzere sonuça vakıf eylerler inşaaallah. MAŞALLAH .  

            Yaptığınız haberin altına  yapılan yukarıdaki yorumlara da mı son derece saygılısın.

            Kimse kimseyi yeni keşfetmiyor. Ben cevabımda gerekli bilgiyi sitenizin ziyaretcilerine  zaten gönderdim ve kumru tv'de de yayınladınız. . Ziyaretcilerinizin büyük çoğunluğunun kanaatleri de yorumlardan anladığım kadarıyla sizi kasıtlı buluyorlar. Yine ziyaretcilerinizin yorumlarının büyük çoğunluğu da sizin hedefe oturttuğunuz belediyeyi suçluyorlar. Biri de seni de için de gördüğü tarikat takıntısından bizi çoktandır bir yerlere zaten koymuş…

            Son sözüm şu;

            Ne söylersen söyle bundan sonra bu konuda hiçbir cevap verilmeyecektir. Bu yazı da sadece şu cümlelerin olabilirliği üzerinde durulduğundan kaleme alınmıştır. Bizi vicdani bir huzursuzluğa iten ilgili İlhan Tincinin cümleleri şöyle "Bekir Akkaya'nın bu haberini, kardeş site anlayışı ile sayfamıza destek maksadıyla alarak, Akkaya'nın "Sayfamızdan araklandı" cümlesini hırsızlık ve emeğe saygısızlık olarak algılayarak, "çalıntı" şeklinde okurlarımıza duyurduk."

            Keşke bü cümleden yola çıkılarak haber olsaydı. Keşke bu cümle hayata geçirilseydi. Ama böyle bir şey yok….Ve hala İlhan Tinci beni Yalancılıkla suçluyor ki, ne derse desin sadece beni değil kendi okuyucusunu bile bu konuda ikna edemiyecektir.

            İlhan Tinci şunu bil. Haberin kasıtlıdır. İyi niyetten uzaktır. Okuyucuların da sana öyle söylemektedir.

            NOT: Bu yazı aynı zamanda Kumru TV'ye de gönderilmiştir…

 

            Bizden şimdilik bu kadar…Bekir Akkaya/Kumru        


--
BEKİR AKKAYA
.................... © Bekir Akkaya Blogspot Copyright 1999 ©.............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...