16 Eylül 2013

İlköğretim Haftası YİBO'da Kutlandı (Foto Haber)

Kumru’da  2013-2014 Eğitim-Öğretim yılı ve İlköğretim Haftası kutlama programı okulumuz İMKB Yatılı Bölge Ortaokulu Müdürlüğü’nde gerçekleştirildi.
2013- 2014 Eğitim - Öğretim Yılı kapsamında Kumru’da ilk ve ortaokul öğrencileri okulları ile buluştu. Kumru İlçesinde bulunan okulları temsilen, Kumru Merkeze 1750 metre uzağında bulunan okulumuz İMKB Yatılı Bölge Ortaokulu bahçesinde 2013 - 2014 eğitim - öğretim yılı açılış töreni ve İlköğretim
Haftası kutlama programı düzenlendi.
Proğrama Kumru Kaymakamı Ahmet Özkan, Kıdemli Başçavuş Mustafa Kiraz, Belediye Başkanı Ticabi Civelek, Milli Eğitim Müdürü Yusuf Beyazpınar, daire amirleri, okul müdürleri, siyasi parti temsilcileri, emekli öğretmenler ve veliler katıldı.
Okulumuz YBO bahçesinde yapılan tören saygı duruşu, İstiklal Marşı ve öğrencilerin Andımız´ı okumalarıyla başladı.
Okulumuz öğretmenlerinden Ceyhun Gürgentepe’nin sunuculuğunu yaptığı  proğramda  günün anlam ve önemini anlatan konuşmayı okulumuz YBO Müdür Yardımcısı Murat Bahtiyar gerçekleştirdi.  Müdür Yardımcımız Murat Bahtiyar, "Yeni bir eğitim öğretim yılına başlamanın heyecanı içinde sizleri selamlıyorum. Devletimizin, öğretmenlerimizin ve sizin ortak amacı öğrencilerimizi geleceğe en donanımlı şekilde hazırlayabilmektir. Bu ortak amacı gerçekleştirmede sizlerin görevi çocuklarınıza, okulunuza sahip çıkmak ve desteklemektir. Bu nedenle sürekli okulları, öğretmenlerinizi ziyaret ediniz. Çocuğunuzla ilgili olunuz. Çocuğunuzun yalnızca öğretim yönünden değil, eğitim yönünden de gelişmesi için imkânlarınızı sonuna kadar kullanınız" dedi.
Tüm Öğrencilerimize okulumuz 3/A Sınıfından  Özlem KIY Andımızı söyletti. Yine proğramda okulumuz 8.sınıf öğrencileri 1. Sınıf öğrencilerine çiçek takdim etti.
Kumru Kaymakamımız Ahmet Özkan Emekli Öğretmenlerimizden Abdulkadir Hocaoğlu, Cevat Köstek, Mustafa Köstek, Rezzan Özdener ve Hasan Bayın”a hediye takdim ederken, stajyer öğretmenlerimizden Hasan Hüseyin Gedik, Cemalettin Lafcı, Şeyda Kumru, Tuğba Onur ve Hülya Yaşar tarafından çiçek verildi.
Proğram eğitime katkı yapanların ödüllendirilmesi ile sürdü. Eprom Bigisayar Tuncay Elma’ya ve Foto Bayram Hasan Arınlık’a Plaketlerini Kıdemli Başçavuş Mustafa Kiraz takdim ederken, Fıratpen Bayii ve İl Meclis Üyesi Yusuf Yalçuva, Tuğra Kırtasiye Oktay Önen ve Müteahhit Yunus Küçük’e  plaketlerini Belediye Başkanı Ticabi Civelek takdim etti.
Okulumuz öğrencilerinden 4-A sınıfından Eda Hacıbeşiroğlu, 8/A sınıfından Meryem Paklacı ve 8/F sınıfından Gamze Güdek’in şiir okumasının ardından proğram sona erdi.
Proğramın ardından tüm programa katılan misafirlere okulumuzda yeni yapılan Kamelyada çay ikram edildi. Bekir AKKAYA/İMKB YBO MÜDÜR BAŞYARDIMCISI/KUMRU
İŞTE FOTOĞRAFLAR/ BEKİR AKKAYA ÇEKİMLERİ





















BEKİR AKKAYA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...