29 Nisan 2024

Sabahattin Sarıoğlu İle Kucaklaştık...

Uzaktan bir ses ismimle hitap etti. Döndüm ama tanıyamadım. Samimi ve içtenlikle Bekir Bey nasılsın diye boynuma sarıldı. Tanır gibi olsam da hiç bir araya gelmemiştim. Ben Sabahattin Sarıoğlu deyince bu kez ben bir daha sarıldım.
-------
Sabahattin Sarıoğlu Kumru'da uzun yıllar öğretmenlik yapmış ve efsane bir öğretmen. İsmini çevremde çok duydum. Yine 2000'li yıllarda yayınladığım Kumru İmam Hatibin ve Kumru'nun eski fotoğraflarından sahibi olduğum Kumru Sayfasına onlarca fotoğraf göndermişti. Ben de adı ile yayınlamıştım.
--------
Bir ağabeyimiz, bir dostumuz olmuş bu vesilelerle. Hakikaten samimi, içten ve güvenilir. Tanımlanılanların çok ötesinde güzel bir insan. Bu vesile ile eşi Ablamı da tanıdım. Allah her ikisine uzun ömürler versin. Her ikisinin ellerinden öpüyorum.
---------
Biz ayaküstü sohbet ederken öğrencisi olduğunu orada öğrendiğim Şenyurt Muhtarı İdris Yüzen de aramıza katıldı.
---------
Muhtarımızın talebi üzerine bu fotoğrafı çektirdik.
Sebahattin Hocamı, Eşi Hanımefendiyi ve yanındaki misafirleri ve dahi Şenyurt Muhtarımız İdris Yüzen'i Saygı ile selamlıyorum...
Bekir AKKAYA/KUMRU
.................... © Bekir Akkaya Blogspot Copyright 1999 ©.............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...