8 Ocak 2004

Figen Kumru Akşit'ten Bekir Akkaya'ya Mektup -1

Sayın Bekir Akkaya,
Sitenizde, Kumru'nun bir kitabını hazırladığınız bilgisiyle karşılaştım. Kumru deyince, sanırım Hocazadeler'siz bir Kumru söz konusu olamaz diye düşündüm. Ben Hocazade Halil Efendi'nin torunlarından biriyim. Yani Milletvekili Halil Sıtkı Bey'in. Bu nedenle de kitapta kullanacağınız bilgi ve fotoğrafların neler olacağı konusu ilgimi çekiyor. Biraz da gazeteci olmamın getirdiği bir dürtü bu belki. Acaba haberleşebilir miyiz? Elinizde aileme ait fotoğraflar ve bilgi varsa bana bunları mail atabilir misiniz?
Kolay gelsin dileklerimle,
Selamlar
Figen Kumru Akşit
aksit@superonline.com

4 yorum:

  1. sayın fiden kumru bende halil efendinin kardesi hafız muratın torunlarındanım .. bende gazeteciyim sulale epey ayrılmıs durumda bu da genis olmasından kaynaklanıyor heralde saygılarmla

    YanıtlaSil
  2. sayın fiden kumru bende halil efendinin kardesi hafız muratın torunlarındanım .. bende gazeteciyim sulale epey ayrılmıs durumda bu da genis olmasından kaynaklanıyor heralde saygılarmla

    YanıtlaSil
  3. öncelikle selamlar
    ben de halil efendi oğullarından biriyim amam ulubey ilçesine bağlı yukarı kızılin köyünden biliyordumki kumruda bizim sülalenin devamı var ama halil efendi oğulları adıyla anıldığını bilmiyordum umarım tanışır konuşuruz.
    saygılar ereneren182@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. öncelikle selamlar
    ben de halil efendi oğullarından biriyim ama ulubey ilçesine bağlı yukarı kızılin köyünden biliyordumki kumruda bizim sülalenin devamı var ama halil efendi oğulları adıyla anıldığını bilmiyordum umarım tanışır konuşuruz.
    saygılar ereneren182@hotmail.com

    YanıtlaSil

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...