25 Mart 2005

Yusuf Öbelik'ten Bekir Akkaya'ya Mektup

merhaba sayın hocam nasılsınız ben T.C NİĄE ÎV. jeoloji müh. öIJencisiyim aynı zamandada KUMRU luyum ben kumru nun jeolojik yapısı ve oluŵmu ile ilgili sayın hocam YRD.DîDR ALİ GÒEL inde yardımları ile bazı çalıŭalar yapmak istiyorum.sizden istediĩm ise kumrunun giriũndeki yar bań? dediĩmiz kirec tań? tabakalarının deĩũk noktalardan cekilmiŊfotoIJafları aynı zamanda benim de köyüm olan akçadere köyündeki küŮafak kayasının deĩũk fotoIJafları.eĥr vaktiniz olursa kumru nun deĩũk yönlerinden mostra da görülen kayaçların resimlerini çekerseniz ve bu adrese gönderirseniz bana cok yardımcı olursunuz.ũmdiden çok tū ederim.ũmdiye kadar kumru için yaptıklarınız yapacaklarınızın göstergesidir. tüm kumru lular adına candan teťkkürler
0544 762 41 11 bana bu numaradan da ulašbilirsiniz.
Yusuf ÖBELİK
jeoloji mühendisliĩ
NİĄE
yusufobelik@mynet.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...