15 Ocak 2006

FURKAN BAŞAR'DAN

bekir amca gösterdiğin ilgi için teşekkür ederim.canik.org u sürekli takip ediyorum.şiir yazmaya da devam ediyorum.böyle ödüller aldıkça sizin gibi kişiler beğendikçe güven geliyor insana....

 KIVRILIR YATARIM DUDAKLARINA
Kordondan çıktım yola15saat sen olacaksın aklımdahep düşüneceğim ikimizineden beraber olmayalımBen kıvrılır yatarım dudaklarınaüşürsem sarınırım saçlarınayazın girerim kirpiklerinin arasındaki okyanusakorkma atlamam omzundaki uçurumdansenleyken neyleyim ölümühiç masrafta yaptırmam sanakıyafet almam,ısıtır beni sıcak kalbinsende yaşamak istiyorum ÖLÜRSEM GÖBEK ÇUKURUNA GÖM BENİ AŞIKLARA SELAMağlasam leyla gelir mi mecnunyalvarsam duyar mı sesimi mevlam,ey yunusdağlara çıksam;ne dersin dadaloğluçöllere mi düşsem ferhatkelimeler efendisi olayım,şiir yazayımo zaman sevgili duyar mı sesimi mısralarımda orhan veline yapsam söker atarım kalbimden lokman hekimbanada bi çare,yok di mi ümit ibn-i sinao zaman şarap içelim hayyamlaisyanlarımızı sunalım Allah'ane zaman teşekkür ettik ki zaten...
BİLMEZDİNseni ne çok severdimakşam olurdu,ağlardımbilmezdin!gurbet elde ne açlık kordu banane susuzluk...parasızlıkta mühim değildisensizliğime yanardımbilmezdin!bir an,bir salise seni unuttuğumu düşünürsonra seni unutmayı unuttuğumu anlaro anı unuturdumbilmezdin!anılar gelirdi bazen yarım aklımave sen vardın en güzel anılarımdagerçi sen varsın diye güzeldi o anılarbilmezdin!sana kilometreler bile anlatamazken uzaklığımıbazen yanımda olurdunsigara içmezdim o anlarda;kızardın!sonra masumca sarılır,çocukça öperdinbelki sen gibi değildi amamükemmele yakındı hayalinbilmezdin!yanımdayken gerçekten,içimde fırtınalar kopardıkalbimdeki çocuk imdat diye bağırırdı;duymazdın!sen yaptın diye severdim kahveyibol köpüklü olurdu,deterjanlı gibi;korkardımelimin şurası sıcak,şurası soğuk,baksana derdinelini tutardımo zaman değil sen,ben bile bana ne olurdubilmezdim!seni ne çok severdimakşam olurdu ağlardımbilmezdin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...