5 Eylül 2008

SALİM BİRAZ DA VEFAT ETTİ


Kumru Belediyesinde su işlerinde işçi olarak çalışan Salim Biraz ,Divani köyünden oturdukları Ayvalı Mahallesine dönerken,araç kontrolden çıkıp köprüden uçtu.Kazada eşi Semiha Biraz vefat ederken,Salim Biraz Fatsa Devlet Hastanesine sevk edilmişti.Bütün uğraşlara rağmen Salim Biraz da Cuma günü vefat etti.Yine aynı kazada kızları yara almadan kurtuldu.Salim birazın cenaze namazı Cumartesi günü Ayvalı mahallesindeki aile kabristanlığına defin edildi. Bekir Akkaya/Kumru Haber/Kumru


12 yorum:

  1. Salim abi ve Semiha yenge Allah mekanınızı ışık etsin duyunca çok üzüldüm seni canımdan çok '' seviyordum '' ^^SALİM ABİ ^^

    YanıtlaSil
  2. Vefaat eden Salim abi ve Semiha yengeye Allahtan rahmet, geride kalanlara Allahtan sabırlar diliyorum MEKANLARI CENNET OLSUN

    YanıtlaSil
  3. Vefat edenlerin mekanları cennet olsun inşallah.Allah geride kalanlara sabırlar ihsan eylesin.

    YanıtlaSil
  4. Allah mekanlarını cennet eglesin yazık yah buna yürekmi dayanır allah ailesının yardımcısı olsun bütün dualarım onlarla allahdan ümit kesilmez allahdan sabır dılıyorum ALLAHA EMANET OLUN...

    YanıtlaSil
  5. Canım Arkadaşım Salim BİRAZ ve Eşi Semiha KİRAZ a Allahtan Rahmet , Ailesi ve Yakınları Allahtan Sabır Diliyorum.Mekânınız Cennet Olsun :(

    YanıtlaSil
  6. Canım kardeşim Salim,
    mekanın cennet olsun.
    Tüm yakınlarına Allah sabırlar versin.
    Tahsin Berek

    YanıtlaSil
  7. canım salim abim ve semiha yengem.şu fani dünyada çok güzel zamanlarımız oldu.bu zamansız ayrılık çok üzdü beni.rabbim sizi cennetine koysun inş.dualarım hep sizinle.allahım ablalarıma ve abilerime sabır versin.elif arduç

    YanıtlaSil
  8. canım salim abim ve semiha yengem.zamansız gelen bu ayrılık çok üzdü bizi.rabbim sizleri orada iyietsin.çok güzel günlerimiz oldu.o günlerin tadıyla avunacağız artık.rabbim sizi cennetine koysun inş.

    YanıtlaSil
  9. Rabbim sevdiği kulunu alırmış yanına acı çaktirmeden.nasılda uçup gittiniz asıl yerimiz olan ebedi hayata.sizler kadar şanslı olabilsek keşke...Rabbim cennetine koysun sizi.böyle güzel bir ayda ayrıldınız aramızdan.dualarımız hep sizinle.kardeşlerimize sabırlar versin Allahım.

    YanıtlaSil
  10. canımkardeşim Salim Biraz'ın ölümhaberini duydum çok üzüldüm. Allah'tan rahmet diliyorum. mekanı cennet olsun. kederli ailesine de sabırlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  11. can dosyum arkadaşım Salim Biraz'ının ölüm haberini duyduktan sonra çok üzüldüm. Allah rahmet eylesin. mekanınız cennet olsun arkadaşım. geride bıraktandığın ailene de baş sağlığı diliyorum. Allah sabır versin. Fazıl Çağlayan.

    YanıtlaSil
  12. canım kardeşim Salim Biraz'ın ölüm haberini duydum çok üzüldüm. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah. geride bıraktığı ailesine de Allah'tan sabır diliyorum. Fazıl Çağlayan.

    YanıtlaSil

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...