14 Temmuz 2007

İsmet Erçal ın Şiiri Şarkı Sözü Oldu!

Ordu Televizyonunun düzenlediği "ORT 1.Yaz Konseri"Ordu Atatürk Parkın da yapıldı. konsere çok sayıda vatandaş katıldı. ORT ve İstanbul TV konseri canlı yayınla sundu. Şafak Sönmez, Lal, Şahmaral, Mahmut Engün, Gözde, Özlem Özer, Faruk Deniz, Ruhi Birkalır, Çetin Alkan, Hassan, Zafer Toprak gibi sanatçıların katıldığı konserde izleyenler coşkulu saatler geçirdi. Konserde sahne alan Zafer Toprak'ın söylediği Keşke Görmez Olaydım isimli şarkının sözleri Ordu'nun sevilen isimlerinden İsmet Erçal imzalıydı.
Konser sonunda İsmet Erçal Zafer Toprak a Orduyu temsilen bir plaket vererek şu açıklamayı yaptı; "Zafer Bey iki ay önce ORT nin misafiri olarak orduya gelmişti.Kumru İlçemize gelerek beni işyerimde ziyaret etti.Bu ziyarette ben kendisine 2. Şiir kitabım olan " Zaman Tüneli" ni hediye ettim.Daha sonra kendisi beni aradı,abi Keşke Görmez
Olaydım isimli şiirini bestelemek istiyorum dedi,bende memnun olurum dedim. Diğer şiirlerimden de istediği gibi besteleyebilir Zafer Bey" dedi.
Zafer Toprakta yaptığı açıklamada; "İsmet abi nin Şiir kitabından 2 şiirini daha bestelemeyi düşünüyorum.İsmet abi bana uğur getirdi.Bizi evinde misafir etti,ağırladı,bize Kumruyu ve Orduyu gezdirdi. İsmet abiye huzurlarınızda teşekkür ediyorum" dedi.
Aşağıdaki linke girerek klibi izleyebilirsiniz

http://www.youtube.com/results?search_query=zafer+toprak&search=Search

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...