12 Eylül 2012

Yusuf Ütü Belediye Başkan Yardımcısı


KUMRU BELEDİYE BAŞKAN YARDIMCISI YUSUF ÜTÜ OLDU

PDFYazdıre-Posta

alt  Kumru’da Milli Eğitim Müdürlüğü yapan Yusuf Ütü'nün yerine atama yapılınca Milli Eğitim alanında değil, Belediye Başkan Yardımcısı olarak görevine başladı.
 Kumru Belediye Başkanı Ticabi Civelek’in yardımcılığına getirilen Yusuf Ütü’’Artık Kumru İlçemize yapılacak olan hizmetlerle ve
çalışmalarla birebir ilgilenerek ilçemizde sorun noktasında ne gerekiyorsa Başkanımız Ticabi Civelek’in katkılarıyla başarılı çalışmalara imza atacağız’’ dedi.
YUSUF ÜTÜ KİMDİR?
1971 yılında Kumru’da doğdu, İlk ve Ortaöğrenimini Kumru’da, Lise öğrenimini 1989 yılında Trabzon İmam-Hatip Lisesinde Devlet Parasız Yatılı öğrenci olarak bitirdi. Aynı yıl Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesine kaydoldu. 1994 yılında İlahiyat Fakültesini bitirip, aynı yıl, Diyarbakır İli Ergani İlçesi İmam-Hatip Lisesine Meslek Dersleri öğretmeni olarak atandı. Üç yıl burada öğretmenlik yaptıktan sonra Kumru Mehmet Akif ERSOY İlköğretim okuluna Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmeni olarak tayin oldu.
26/01/2004 tarihinde Kumru İlçe Milli Eğitim Şube Müdürlüğüne, 26/10/2009 tarihinde de, Milli Eğitim Müdürlüğüne atandı.16/07/2012 tarihinde de Kumru Belediyesi Başkan Yardımcılığına atandı.23/07/2012 tarihinde Kumru Belediyesi Başkan Yardımcılığı görevine başlayan Yusuf ÜTÜ, Evli ve dört çocuk babasıdır. 

Yorumlar kaynak :http://gazetekuzey.com/guncel/kumru-belediye-baskan-yardimcisi-yusuf-utu-oldu.html#comments

0#1 Solmakİ 30-08-2012 11:06
:lol: yalan haberin daniskası. yönlendirme haberi. bahsi geçen şahıs hiç bir zaman müdür olarak atanamadı. ne milli eğitime ne de başka bir yere. zoraki öyle gösterdiler.ama bakanlık sonunda defterini dürdü.şimdi ticabinin kolları arasında. oradan nereye gidicek kimbilir. yalan haber yazıp ta milleti yanıltmayın. bakın milli eğitim müdürlüğü kayıtlarına orduya. öğretmenliği bile becerememiş bir yusuf ütü nasıl olurda milli eğitim müdürlüğüne atanır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...