8 Eylül 2012

ÖĞRETMENEVİ HABERİ


KUMRU ÖĞRETMENEVİ KAPATILDI

KUMRU ÖĞRETMENEVİ KAPATILDI

Tarih08 Eylül 2012, 15:33EditörKUMRU TV
Kumru'da açılışı Ak Parti eski Ordu Millekvekili Eyüp Fatsa tarafından yapılan ve 2010 yılına kadar en parlak dönemini yaşayan Kumru Öğrtmenevi kapatıldı ve Kumru Milli Eğitim Müdürlüğü 07.09.2012 tarihi itibari ile Kumru Öğretmenevine taşındı.
Kumru Belediye Binası'nın üst katında bulunan ve ilçenin en modern konaklama ve sosyal mekanı olan Kumru Öğretmenevi kapatıldı.
2010 yılında Öğretmenevi Müdürü Bekir Akkaya'nın ayrılmasından sonra geliri düşüşe geçtiği
belirtilen  Kumru Öğretmenevi'nin kapatılması sonucu ilçede sosyal statüde kamuya ait bir mekan da kalmamış oldu
7 modern tek ve çift kişilik odalarda bulunan 14 yatak kapasitesi ile hizmet veren Kumru Öğretmenevi, Lokal, kafeterya ve dinlenme salonuyla hizmet vermekteydi.
Kumru Öğretmenevinin kapatıldığı lokal bölümüne ise yıllardır Kumru Hükümet Binasında hizmet veren Kumru Milli Eğitim Müdürlüğü 07.09.2012 tarihi itibari ile Kumru Öğretmenevine taşındı. Bundan böyle Kumru Milli Eğitim Müdürlüğü Kumru Belediye Binası Beşinci katta hizmet verecek. Kurulduğu günden bu yana Kaymakamlık binasında hizmet veren Kumru Milli Eğitim Müdürlüğü ilk kez bir başka binaya taşınmış oldu.
Bu haber 342 defa okunmuştur.
 
    Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

YazanYorumİşlemler
kral (0)
Tarih: 10 Eylül 2012, 21:45 | IP: 88.254.240.163 | Haber: KUMRU ÖĞRETMENEVİ KAPATILDI
bu haberin editörü kim bilmiyorum ama bu tür yalan eksik haberlerin sitenizde yer almasını size yakıştıramadım.bu haberi hazırlarken kimden bilgi aldınız bilmiyorum .kurumun gelir gideri hakkında size kim bilgi verdi?kulaktan dolma ve karalayıcı haber yapmak sizin ne derecede haberci olduğunuzun göstergesi.lütfen cira minnet üzerine haber yapmayın.seviyeyi düşürmeyin.bu yorumu yayınlamayacağınızı bilerek yazdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...