24 Mayıs 2014

Ordu Tarla Günleri /Bekir AKKAYA

ORDU TARLA GÜNLERİ….
Seçim bitti, seçimden önce kazanırsak parti rozetimizi çıkarıp herkezin başkanı olacağız diyenler hala seçimin kinini tutuyorlar...feshanedeki ordu günlerine orduda 20 de 20 yapan belediyeler ORDULULARA teşekkürü Ordu günlerine katılmayarak yaptı..Belediyeler yok diye Ordulu ordu günlerini ihmal etmedi.Bu gün hafta içi olmasına rağmen yoğun bir kalabalık vardı..TEŞEKKÜRLER ORDU?
Yukarıda yazılan ifadeler üzerine “Ordulu Belediye Başkanlarının neden katılmadıklarına dair benim düşüncemi”  katkı olsun diye aşağıdaki yorumu yazmıştım.
“Başkanlar ne için katılmadı bilemem. Ben siyasetin dışında biri olarak şunu diyebilirim...Önceki yıllar hep bir kesim katıldı...Hep bir kesim oralarda yer aldı...İşte şimdi umulmayan oldu..Orduda Ak Parti 20 de 20 yaparak taraf tutanlara ve kendilerini Ordunun seçkinleri olduklarını zannedenlere ders verdi...Şimdi de bana göre çok doğru bir karar. Ordudaki belediyeler buraya katılmayarak çok doğru bir iş yapıp ders vermeye devam edecekler gibi gözüküyor...Tarafı olmayanlar eninde sonunda bertaraf olmaya mahkumdur...Gördüğüm kadarıyla önceki yıllarda ilçelerin kaderlerini İstanbul dukalığı belirlerken şimdi bunun yerini Ankara almış durumda...Yine gördüğüm kadarıyla Ankara kesimi daha demokrat ve daha vatandaşla iç içe... Zaten O
rdudaki 20 de 20'nin sırrı da bana göre bu...Bundan böyle herkes kulağını Anakara'ya çevirsin...Benim gibi vatandaşların zaten o mıntıkalarda bir yeri yok...Dünde yokuz bugün de...Seçimden seçime KÖBEĞİNİ KAŞIYANLAR AYAR VERMEYE DEVAM EDECEKTİR...VESSELAM...Selam ve saygılar...Bekir Akkaya-23 Mayıs 2014
Benimkisi doğrusu ile yanlışı bir değerlendirme idi…Kimseye yönelik te değildi…Şimdi ise başkanların ne için Feshanede olmadıklarını öğrendim…Yorumumda da haklı olduğumu düşünüyorum…
Bu yorumuma cevap olarak benim yorumumun altına benide siyaset yapmakla suçlayan kişi yorumumu kendi üzerine alarak çok sert ifadeler kullanmıştır. Oysa kendisi bal gibi siyaset yapıyordu..Bunun üzerine de ben  bir açıklama yorumu yazdım.  Buna rağmen aynı kişi “Benim yorumuma cevap verirken bizzat ismimi yazarak yorum yazarken  başka bir başlıkta “EĞİTİMCİNİN BİRİ” diye  başka bir başlık açarak “……….oturan eğitimci biri “ ifadesi ile beni işaret ederek  “Vay okuttukları öğrencilerin haline” diyerek İstanbul Feshanede yapılan Ordulular Günlerini beni  eleştirdi diye siyaset yapıyor diye hedef yapmaya çalışmıştır. Kendisi sanki siyasetci. Sanki bu ülkede bu seçkinlerin her şey yapma hakları var ama biz marabalara yasak…Konuşmamızda yasak, yorum yazmamız da…Bunlar biliyorlar…Terbiye edecekler ya…Ama işte olmuyor…Fikir beyan etmek bu beylere göre suç…Neden ? Onlar çok biliyorlar ya, onlardan farklı düşünmek suç..Ama öyle değil işte…Halkta bunu görüyor işte..
Ordu Tribün Gazetesi’den Atilla Şimşek katıldığı Feshane’den bir yazı yazdı ki bana tepki gösterenlere tam bir cevap niteliğinde… Bu yazı yazılmamış olsa idi Feshane’de olup bitenleri bu kadar çıplak olarak görmemiş olacaktım…Ben yorumumda yine israrlıyım...Halktan çok daha çok kendini Ordu’nun seçkinleri diye nitelendirenlerin günleri bu…Atilla Şimşek ise “ işin anlamsızlığına “ muhteşem vurgu yapmış..Yani “ kendin çal kendin oyna” havasını gözler üzerine sermiş. Bu muhteşem yazıyı sizlerle paylaşmaktan mutluluk duyuyorum…Bana tepki gösterenler bakalım bu yazıya nasıl bir tepki verecekler….İşte İlgili Yazı….
FESHANE ORDU GÜNLERİ/ Atilla ŞİMŞEK/ ORDU TRİBÜN GAZETESİ

4 Yıldır yapılan İstanbul da ki Feshane Ordu Günlerine 3 cü kez katıldım. Bu etkinliği hemen hemen her il yapıyor. Aslında yok birbirlerinden farkları. Aynı görüntüler ve İllere hiçte getirisi olmayan bir etkinlik aslında.
Yine moralim bozuk olarak oturdum bilgisayarımın başına hoşunuza gitmeyecek satırlar döktüreceğim mağalesef. 
Bir kere girişte Ordu ilini hiç uzaktan çağrıştırmayan çadır lokantaları karşılıyor açık alanda. Ordu’nun ne kadar çok lezzetleri varmışta bizlerin haberi dahi yokmuş. Kars’lısından Edirne’lisine kadar her kez bir tezgah açmış burada.
Feshaneden içeri giriyorsunuz klasik bölünmüş standlar yine yerlerini almış, İçlerinin çoğunluğu dışarıda olduğu gibi yemek içmenin dışında sebze manavı ve bakliyat çuvallarını görmek mümkün. Çok az sayıda yerli firma bulunmuyor değil. Onlarda çoğunlukla satış için yer kiralamışlar.
Şimdi sıkı durun, Açılış günü protokol özel toplantı salonunda yerini almış, toplantıya yok denecek kadar az katılım var. Oysa İstanbul nüfusunun 3 nçü sırasındaki bir İl’iz 800 bin rakamından bahsediliyor. Feshane kelimenin tam anlamı ile hüsran.
Beşiktaş Belediye Başkanımız Murat Hazinadar bakmış ki rezalet diz boyu olacak tutmuş işin bir ucundan sürüklemiş tüm imkanını Feshaneye.
İlgiyi az gören konuşmacı katılımcıların keyifsiz oldukları yüzlerinden okunuyor. Konuşmalarında birlik beraberliğin yanında Soma faciasını dile getirerek konunun günün şartlarındaki acı gerçeğinden söz ettiler. 
Eski Bakan İdris Naim Şahin, Millet vekili Mustafa Hamarat, Süleyman Çelebi, İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu ,Eski Vekil Çemal Enginyurt, Başiktaş Belediye Başkanı Murat Hazinadar, Dernek üyelerinin tamamı hazır bulundular konuştular. 
Bakınız beyler, bu etkinliği Semt Pazarı havasında yaparsanız seneye karşınızda konuşma yapacağınız vatandaş bulamazsınız. Belki de ismini “Ordu Tarla Ürünleri” diye değiştirin de filesini alıp gelen insanlar Pazar alışverişlerini de Feshane de yapsınlar bari. 
Ordu Tanıtım Günleri adı altında iddialı bir şekilde sahneye çıkarsanız burada İlimize fayda getirecek yani Turist getirecek etkinlik ve tanıtımlar olmalı. Bu etkinliğe gelenler tatillerinde Ordu için olmalı ki attığımız taş hedefini bulsun.
Nerede Sağra, Nerede Çamsan, Nerede Oteller, Nerede Çambaşı-Boztepe-Yoroz-Perşembe Yaylası- Nerede, Seyahat firmaları Nerede, Hava Alanı Nerede, Teleferik Nerede. Nerede Kayak Merkezi, Nerede Turizm Müdürlüğü Nerede YOK….!
Bu etkinliği İstanbul da yaşayan hemşehrileriniz için yapıyorsanız mesele yok. Ama İliniz Ordu için ekonomik manada yapıyorsanız boşuna kürek çekiyorsunuz. 
Ben bu tip etkinliklerin çok getirisi olan bir çalışma olmasından yanayım. Tüm ilçeler Büyük şehre bir proje sunarak onaylanmasını istemeliler. Onaydan geçmeyen ilçelerin, Kurumların ve Ekonomik değeri olmayanların bu etkinlikte yerinin olmaması gerekir. Panayır havasında bir etkinliğin lüzumu yok. Gereği de yok.
Kalın sağlıcakla. Atilla ŞİMŞEK /ORDU TRİBÜN GAZETESİ

https://www.facebook.com/atilla.simsek.397/posts/10203662361815952

BEKİR AKKAYA ÖZEL ARŞİVİ /SİZ DE GÖNDERİN YAYINLAYALIM... bekirakkaya@yahoo.com----kumruhaber@gmail.com ***Sitemizde yayınlanan yazı, fotoğraf ve dökümanlar başka bir site ya da dergi-gazetede yayınlanacaksa önceden yazılı izin gerektirir. Sitelerimizde yayınlanan diğer döküman veya belgeler , kaynak gösterilmek ve sitesinin ilgili sayfasına link verilmek koşuluyla yeniden yayınlanabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...