16 Şubat 2022

Adem Aruk Ödül Aldı

Ünye Belediyesi’nin 2. Yunus Emre Etkinlikleri çerçevesinde düzenlediği şiir yarışmasında ilçemiz edebiyat öğretmenlerinden Adem ARUK mansiyon ödülü kazandı.
Geçen hafta düzenlenen festivalde şiir yarışmasının sonuçları da açıklandı. Sivil dalda yarışmaya katılan Kumru Çok Programlı Lisesi Edebiyat Öğretmeni Adem ARUK, “HAYAL” adlı şiiriyle mansiyon ödülüne lâyık görüldü. 
Adem ARUK, yetmişten fazla eserin yarıştığı yarışmada böyle bir ödül aldığından çok mutluluk duyduğunu, bunun bundan sonraki yarışmalar için bir basamak oluşturacağını söyledi.
Adem ARUK, 26 Temmuz Perşembe günü Ünye Kültür Sarayında düzenlenen ödül töreninde yazdığı şiiri okuyarak ödülün yanında şiir ayakta alkışlandı. İşte O Şiir...

HAYAL

Yücelerden yücelerden,
Nura banmış gecelerden,
Dilimdeki hecelerden,
Yaza çize aldım seni.

Yorulmadım ara tara,
Yenilmedim dalgalara,
Gönlümdeki deryalara,
Gemi gibi saldım seni.

. Gökyüzümde hilâl idin,
Efsun dolu bir hâl idin,
Ulaşılmaz hayal idin,
Düşlerimden çaldım seni.

Adem ARUK/KUMRU-2007

31 Temmuz 2007 - 15:55:14 - 
Ekleyen editör: Bekir AKKAYA
www.canik.org

.................... © Bekir Akkaya Blogspot Copyright 1999 ©.............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...