14 Mayıs 2008

KUMRU ANAFEN’DEN MAKRUBE ZİYAFETİ

Kumru Dervişoğlu Etüt Eğitim Merkezi olarak hizmet veren Etüt Merkezi ANAFEN DERSANESİ olarak hizmet vermeye başladı. Etüt Eğitim Merkezi bundan böyle Anafen Dersanesi olarak hizmet verecek. Kumru ANAFEN DERSANESİ dün akşam tüm eğitim kurumlarında çalışan okul idarecilerine Makrube ziyafeti verdi. Ziyafete Kumru Milli Eğitim Müdürü Abdulkadir Hocaoğlu’nun yanı sıra şube müdürleri, okul müdürleri ve müdür yardımcıları da katıldı.Ayrıca Samsun Kumrulular Derneği ve Emekli Şube Müdürü Kemal Döleş'in de katıldığı makrube ziyafetinde Akkuş'tan bazı okul müdürleri de yer aldı.

Kumru Anafen Dersanesi Müdürü Muhammet Zeki Karabacak dersane ile ilgili şu bilgileri verdi. “Bilindiği gibi kurumumuz daha önceleri Kumru Etüt Eğitim Merkezi olarak hizmet veriyordu. Talebin yoğun olması ve Kumru’daki öğrencilerimize daha iyi okul dışında eğitim vermemiz için kurumumuzu dershaneye dönüştürdük. Adımız bundan böyle “Kumru Anafen Dersanesi “ olup, Kumru’da bir ilk olan dershaneyi de Kumru’ya kazandırdık. Önümüzdeki günlerde resmen açılışını yapacağız. Bütün eksikliklerimizi tamamladık ve resmi işlemler de birkaç gün içersinde tamamlanacak. Bugün de eğitim camiasında çalışan idareci arkadaşlarımızla bir çay içelim istedik. Katılan tüm arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum.” Dedi. Bekir AKKAYA/KUMRU HABER/KUMRU
MAKRUBE ZİYAFETİNDEN DİĞER FOTOĞRAFLAR İÇİN BU LİNKİ TIKLAYINIZ: http://picasaweb.google.com/kumruhaber/KUMRUANAFENDERSANESNDENETMMDRLERNEMAKRUBEDAVET

1 yorum:

  1. ben anafen dershanesinin liseli gençler için de bir çalışma yapmasını beklerim.onlar içinde bir dersane açolsa iyi olur.kimse fatsaya gitmek zorunda kalmaz ben taner türkoğlu kumru çok proğramlı li...sesi

    YanıtlaSil

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...