23 Kasım 2023

Kısaca KUMPASCI Hikayesi

BU RESİMLERİN HİKAYESİ
-
..Kumpasçı Başı önce 'YOL VERMEDİ YALANINI UYDURDU"

.Kumpascı Başı, "sizi işe alacağam" dedikleri sümüklülere bu deliklerden küfür ve hakaret ettirdi.
..Sonuç alamayınca da isimini dahi zikretmekten nefret ettiğim çömeze "BEKİR AKKAYA'yı buradan gönderelim" diye gizli bir mesaj gönderdi.
-Sonra "zavallıcık" bunu iki ezik büzüğün yanında bana göstedi ve Kumpasçı Başını deşifre etti.
-Zavallıcık bu nedenle KAPALI SPOR SALONUNDA Kumpascı başından Cumhuriyet Bayramı töreninde herkesin gözü önünde yıkandı yağlandı.
-Kumpascı Başı bu nedenle Kaymakam tarafından RESMİ YAZI İLE UYARI CEZASI ALDI...
-Bir ay sonra zavallı bulunduğu kurumda 24 Kasımda tüm personele (750 kişiye plaket verdirdi.)
-Zavallının bulunduğu yere zavallının kendisini deşifre etmesinden kaynaklı Kumpasçı Başı 24 Kasım törenlerine katılmadı.
-750 plakettten biri de bana ulaştırıldı.
-Ben de yalandan 'ÖDÜL ALDIM" diye dalga geçmek için paylaştığım plaketin resmini Kumpasçı Başı gerçek zannetti.
-Bunu esas sanan KUMPASÇI BAŞI KUMRU BELEDİYESİNİN RESMİ SAYFASINDAN HAKKIMDA ZEHİR ZEMBEREK BİR YAZI YAZDIRDI.
-Sonra "işe alacağım diye kandırdığı donsuzlara " belediyenin sayfasında yazdırdığı yazının altına bana yönelik olarak onlarca küfür, hakaret ve tehdit yazdırdı.

-Şikayet için gittiğim emniyettte koşa koşa gelen eski AKP Kumru ilçe Başkanı Murat Yaylak beni ikna ederek şikayetten vaz geçirdi.
-Ancak arkasında durduğu Kumpascı Başına gaz vererek yalandan beni hem mahkeme verdirdi. Hem de Valiliğe şikayet ettirdi.
-Bu gördüğünüz fotoğraftakilerle birlikte YALANDAN DOLAN hiç bir bilgiye dayanmadan güye KAMUOYUNA AÇIKLAMA yaptırdı.
-Ve bu yazdıklarını çizdiklerini valiliğe taşıdı. Yalan ifadelerle beni KORGAN'IN TEPEALANINA SÜRGÜN ETTİRDİLER..
-Hikaye uzun ama sonrasında;
Zavallı yerinde ve her denileni zaten yerine getiriyor...
-Murat Yaylak başkanlıktan alındı.
-Kumpascı Başı uştu gitti. Bana göre ruhuna fatiha okunmaz.
-Fotoğraftakilerden büyük çoğunluğu ile helallaştım...
-Helallaşmadıklarımla MAHŞERDE GÖRÜŞECEĞİZ.
-Rabbim dünyada perişen etsin. Hakım da haram olsun.
#kumpasyazıları #kumpascı #kumpascıbaşı #sümüklü #bekirakkayayazıları #zavallı #haramolsun #akp
.................... © Bekir Akkaya Blogspot Copyright 1999 ©.............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfamızda yazmak ve paylaşmak isteyeler
kumruhaber@gmail.com bildirebilir...